Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293804 Kan ik in Mta:SA DM, de map editor gebruiken, of er een voor downloaden, race kan ik niet gebruiken omdat ik vista heb.
Geplaatst: 10 maart 200916 jaren comment_1295640 Je kan met Vista de map editor wel gebruiken. Je moet alleen even weten hoe het moet Deïnstalleer alle MTA varianten. Installeer MTA Race Ga nu naar de MTA installatiemap (vaak C:\Program Files\MTA San Andreas) Hernoem /mods/race/Client.dll naar iets anders (bijvoorbeeld Shit.dll) Hernoem /mods/editor naar map_editor Kopieer de map /mods/map_editor/models naar /mods/race Maak de map /mods/map_editor/maps aan Nu moet hij werken, hij werkt namelijk bij mij ook Bewerkt: 11 maart 200916 jaren door David22
Geplaatst: 10 maart 200916 jaren comment_1295723 Je kan met Vista de map editor wel gebruiken. Je moet alleen even weten hoe het moet Deïnstalleer alle MTA varianten. Installeer MTA Race Ga nu naar de MTA installatiemap (vaak C:\Program Files\MTA San Andreas) Hernoem /mods/race/Client.dll naar iets anders (bijvoorbeeld Shit.dll) Hernoem /mods/editor naar map_editor Kopieer de map /mods/map_editor/models naar /mods/race Maak de map /mods/map_editor/race aan Nu moet hij werken, hij werkt namelijk bij mij ook hij crasht alleen als je de map wilt opslaan..
Geplaatst: 11 maart 200916 jaren comment_1296025 Je kan met Vista de map editor wel gebruiken. Je moet alleen even weten hoe het moet Deïnstalleer alle MTA varianten. Installeer MTA Race Ga nu naar de MTA installatiemap (vaak C:\Program Files\MTA San Andreas) Hernoem /mods/race/Client.dll naar iets anders (bijvoorbeeld Shit.dll) Hernoem /mods/editor naar map_editor Kopieer de map /mods/map_editor/models naar /mods/race Maak de map /mods/map_editor/race aan Nu moet hij werken, hij werkt namelijk bij mij ook hij crasht alleen als je de map wilt opslaan.. Oeps, er was een klein foutje ingeslopen... Bij zeven moet je niet de map race aanmaken, maar de map maps. Ik heb het meteen even verbeterd
Kan ik in Mta:SA DM, de map editor gebruiken, of er een voor downloaden, race kan ik niet gebruiken omdat ik vista heb.