Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293895 Mensen, Ik dacht ik ga vanmiddag even sampen in mijn eigen server, maar na vijf keer het verkeerde wachtwoord in hebben getypt werd ik gebanned. (In mijn eigen server) Nou heb ik dus echt geen flauw idee hoe ik mezelf weer moet unbannen. Help me snel! Bij voorbaat dank, Rullez
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293903 Ik neem aan dat alle bans vast worden gelegt in een bestand. Gewoon even dat bestand opzoeken en je IP en/of username eruit halen.
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293906 http://wiki.sa-mp.com/wiki/Controlling_Your_Server#Bans Even googelen is teveel moeite?
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren Auteur comment_1293907 Ik neem aan dat alle bans vast worden gelegt in een bestand. Gewoon even dat bestand opzoeken en je IP en/of username eruit halen. Ik heb alle bestanden door gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden.
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293914 Ik neem aan dat alle bans vast worden gelegt in een bestand. Gewoon even dat bestand opzoeken en je IP en/of username eruit halen. Ik heb alle bestanden door gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden. Bekijk mijn link dan, klapjosti.
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren Auteur comment_1293922 Ik neem aan dat alle bans vast worden gelegt in een bestand. Gewoon even dat bestand opzoeken en je IP en/of username eruit halen. Ik heb alle bestanden door gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden. Bekijk mijn link dan, klapjosti. Ik heb gekeken klapjosti , maar ik snap er niks van.
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293925 Removing bansOnce somebody is banned, there are 2 ways to unban them. * Remove from samp.ban * The RCON unbanip command
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren Auteur comment_1293928 Removing bansOnce somebody is banned, there are 2 ways to unban them. * Remove from samp.ban * The RCON unbanip command Dat had ik net ook gelezen, maar dat samp.ban kan ik nergens vinden en van die command snap ik echt niks van. Bewerkt: 8 maart 200916 jaren door Rullez
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293938 LOL SAMP opnieuw installeren kan ook het "probleem" oplossen
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293944 Mozus, je hebt wel een eigen server maar geen van beide oplossingen snap je? Leuke server heb jij vast zeg ..
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293949 LOLSAMP opnieuw installeren kan ook het "probleem" oplossen Ehm, nee! Bans zijn server gerelateerd ... Zal wel weer zo'n vage gamemode zijn die alles in een aparte map op slaat of zo ...
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren Auteur comment_1293968 En wat nou als ik alles opnieuw installeer, staat dat samp.ban dan weer op een vaste plaats?
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293974 Mozus, je hebt wel een eigen server maar geen van beide oplossingen snap je? Leuke server heb jij vast zeg .. Het is een gedownload RPG Script..... Dus opzich is alles goed. En bovendien is Rullez ook pas net begonnen met het leren ervan. Ik test bugs etc in de server. Ik heb ook al geprobeerd het op te lossen dmv RCon Cmds etc. maar tevergeefs
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293986 Check in de map scriptfiles of er geen bestandje bans.ini staat of zo. Check ook in de userfile.
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren Auteur comment_1293991 Check in de map scriptfiles of er geen bestandje bans.ini staat of zo. Check ook in de userfile. Ik kan niks vinden wat in de richting gaat van bans, maar zo dat idee van mij kunnen werken?
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1294093 samp.ban zit in dezelfde map waar ook server.cfg staat. Hij wordt echter pas aangemaakt als je iemand hebt verbannen. Mocht die niet aangemaakt worden, ligt het er misschien aan dat je Windows Vista hebt?? en dat je geen rechten hebt om bestanden aan te maken. Bewerkt: 8 maart 200916 jaren door =>Sandra<=
Mensen,
Ik dacht ik ga vanmiddag even sampen in mijn eigen server, maar na vijf keer het verkeerde wachtwoord in hebben getypt werd ik gebanned. (In mijn eigen server) Nou heb ik dus echt geen flauw idee hoe ik mezelf weer moet unbannen. Help me snel!
Bij voorbaat dank, Rullez