Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1293895 Mensen, Ik dacht ik ga vanmiddag even sampen in mijn eigen server, maar na vijf keer het verkeerde wachtwoord in hebben getypt werd ik gebanned. (In mijn eigen server) Nou heb ik dus echt geen flauw idee hoe ik mezelf weer moet unbannen. Help me snel! Bij voorbaat dank, Rullez
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren Auteur comment_1294097 samp.ban zit in dezelfde map waar ook server.cfg staat. Hij wordt echter pas aangemaakt als je iemand hebt verbannen. Mocht die niet aangemaakt worden, ligt het er misschien aan dat je Windows Vista hebt?? en dat je geen rechten hebt om bestanden aan te maken. Dat klopt ja ik heb Windows Vista op mijn laptop, is hier een oplossing voor?
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1294108 Probeer eens in de eigenschappen van samp-server.exe (of samp.exe of gtasa.exe (ik weet niet welke)), als Administator uit te voeren. Bewerkt: 8 maart 200916 jaren door =>Sandra<=
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1294122 Probleem is opgelost. Rullez heeft mij even het rcon wachtwoord gegeven, en ik heb zijn ip met unbanip unbanned via de Remote Console.
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren Auteur comment_1294172 Probleem is opgelost. Rullez heeft mij even het rcon wachtwoord gegeven, en ik heb zijn ip met unbanip unbanned via de Remote Console. En nadat je dit had gedaan stond er ook in een keer samp.ban bestandje. Heel erg bedankt iedereen!
Geplaatst: 8 maart 200916 jaren comment_1294177 LOLSAMP opnieuw installeren kan ook het "probleem" oplossen Ehm, nee! Bans zijn server gerelateerd ... Ja, ik heb ook niets gezegd over de client/server kant van SAMP
Geplaatst: 9 maart 200916 jaren comment_1294316 Als je met een gamemode zoals PEN werkt of iets wat daar op lijkt, moet je even in je userfile kijken, als daar staat ''level -999'' dan moet je dat even verstellen
Mensen,
Ik dacht ik ga vanmiddag even sampen in mijn eigen server, maar na vijf keer het verkeerde wachtwoord in hebben getypt werd ik gebanned. (In mijn eigen server) Nou heb ik dus echt geen flauw idee hoe ik mezelf weer moet unbannen. Help me snel!
Bij voorbaat dank, Rullez