Ik heb een groot probleem met mutliplayer van GTA 4. Ik heb het al een paar keer gespeeld en was in die tijd tot level 4 gekomen. Ik heb het in die tijd nooit gesaved en als ik inlogde bleef had ik me gewone level terug. Op een dag wilde ik ook weer gta online spelen maar toen stond het level 0 er weer terwijl ik 4 was. Ik heb het spel en de playstation afgesloten en toen ik weer online ging spelen had ik weer level 4. Maar toen ik de volgende dag(vandaag) het online wilde gaan spelen stond er ook level 0 en ik heb de playstation opnieuw opgestart en het spel opnieuw opgestart maar het bleef op 0 staan. Ik had nog wel de kleren die iemand van level 4 kan dragen. Op een ander forum zei iemand dat ik het level gewoon niet goed zag en dat als ik het zou gaan spelen het gewoon goed zou komen. Ik ging het dus spelen en ging de online missie Hangmans's NOOSE doen. Toen ik klaar was met de missie stond dat ik $ -2147482648 nodig had om naar level 1 te gaan . Als ik niet meer mijn oude level terug kan krijgen of als dit bedrag blijft staan kan ik nooit meer alle trofeen halen. Ik hoefde nog maar 5 trofeen en dan had ik alles. Kan iemand me alsjealsjealsjeblief helpen met dit probleem?
Hallo,
Ik heb een groot probleem met mutliplayer van GTA 4. Ik heb het al een paar keer gespeeld en was in die tijd tot level 4 gekomen. Ik heb het in die tijd nooit gesaved en als ik inlogde bleef had ik me gewone level terug. Op een dag wilde ik ook weer gta online spelen maar toen stond het level 0 er weer terwijl ik 4 was. Ik heb het spel en de playstation afgesloten en toen ik weer online ging spelen had ik weer level 4. Maar toen ik de volgende dag(vandaag) het online wilde gaan spelen stond er ook level 0 en ik heb de playstation opnieuw opgestart en het spel opnieuw opgestart maar het bleef op 0 staan. Ik had nog wel de kleren die iemand van level 4 kan dragen. Op een ander forum zei iemand dat ik het level gewoon niet goed zag en dat als ik het zou gaan spelen het gewoon goed zou komen. Ik ging het dus spelen en ging de online missie Hangmans's NOOSE doen. Toen ik klaar was met de missie stond dat ik $ -2147482648 nodig had om naar level 1 te gaan

. Als ik niet meer mijn oude level terug kan krijgen of als dit bedrag blijft staan kan ik nooit meer alle trofeen halen. Ik hoefde nog maar 5 trofeen en dan had ik alles. Kan iemand me alsjealsjealsjeblief helpen met dit probleem?
Alvast bedankt