Jump to content
Geplaatst:
comment_1294083

According to Loose Talk in the latest Game Informer, RockStar North is already working on the next instalment in the Grand Theft Auto franchise, which should be ready for release this holiday season.

"We're not talking about new DLC or a collection of previously available DLC, we're talking about a full retail game. We expect this title to follow the suit of previous GTAs and use a subtitle such as GTA: San Andreas, etc. Tokyo might be a possible setting for the game, but details are non-existent at this time." - Game Informer Issue 190

Dit is de info die ik vond!

• Reacties 72
  • Bezichtigingen 5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1319929
dat nieuwsbericht is al meerdere malen gepost en dat zijn tot nu toe nog geruchten, r* heeft zelf nog niks vertelt, ze hebben nog niet eens gezegt of er wel een V komt, dus dat hij al met kerst komt lijkt me sterk.

misschien kappen ze er wel mee na de 2e dlc?

Lijkt me sterk dat Rockstar gaat stoppen met GTA.

lol.

Geplaatst:
comment_1319940
dat nieuwsbericht is al meerdere malen gepost en dat zijn tot nu toe nog geruchten, r* heeft zelf nog niks vertelt, ze hebben nog niet eens gezegt of er wel een V komt, dus dat hij al met kerst komt lijkt me sterk.

Ze hebben wel gezegd dat GTA V komt. Namelijk wss in 2010.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1336097

Ze hebben wel gezegd dat GTA V komt. Namelijk wss in 2010.

ik hoop het met je mee dat gta V echt gaat komen

Geplaatst:
comment_1336642

Ik weet niet wat ik van Tokyo moet vinden, lijkt me aan de ene kant wel vet maar aan de andere kant niet.

Ik zou het vet vinden als er een GTA af zou spelen ergens in Zuid-Amerika ofzo.

Geplaatst:
comment_1336711

om het spel duidelijker te maken zullen ze eht in ene engelstalig land houden, las ze bijvoorbleed alleen spaans zouden spreken zou ik er gene hol meer vna begrijpen.

Zoals de geruchten van washington rond gaan lijkt mij het wel vet, het witte huis enzo geparodieert.

Geplaatst:
comment_1336957
las ze bijvoorbleed alleen spaans zouden spreken zou ik er gene hol meer vna begrijpen.

Daar voor heb je toch ondertiteling?

Ja, want ze spreken ook soms Servisch en daar heb je ook vertaling van als je ondertitels hebt.

Geplaatst:
comment_1337154

*wordt doodmoe van dit soort topics* :7

Hanneswasco heeft deze week een topic gesloten, waarin ook werd gespeculeerd aan de hand van onbevestigde en onbetrouwbare bronnen in de beginpost. Ik persoonlijk ben ervan overtuigd dat dit in dit geval weer zo is, aangezien geen enkele bron verwijst naar een webpagina van Rockstar zelf. En aangezien Rockstar het nergens heeft bevestigd.

Ik stel voor om tussen de stickies hierboven ook een "None of the Above" op te nemen, zoals in het Lifestyle Forum. Speciaal voor dit soort *kuch*-"nieuws"-*kuch*... Moderators, feedback?

Bewerkt: door Jacky-2007

Geplaatst:
comment_1337632

Daar hebben jullie een punt. Vanzodra Rockstar bevestigd dat er een nieuwe GTA zal uitkomen (en dus ook welke) zal hier waarschijnlijk wel een apart forum voor komen waar je kan speculeren over deze GTA. Nu is het daar nog even te vroeg voor, en dus krijgt dit topic uiteindelijk toch ook een slotje.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.