Geplaatst: 9 maart 200916 jaren comment_1294284 Hallo allemaal! Ik zit nu op 98% en zoek me wezenloos hoe ik de 100% kan halen. Heb absoluut geen cheats gebruikt. Nu zit ik op het forum te kijken of ik iets over het hoofd zie en kom een paar dingen tegen: -Ik heb als beste resultaat in de Hotring de 2e positie. Daar moet ik nog even aan werken dus. -Rifle Range heb ik nog niet boven de 45 punten. Ook nog even op oefenen... -Maarrrrrrr. Mijn vraag: is het voor de 100% ook nodig om op 2 wielen gereden te hebben? Daar ben ik namelijk niet zo handig in... Groet van Ramone.
Geplaatst: 9 maart 200916 jaren comment_1294329 Hier staat wat je allemaal gedaan moet hebben: Missies * [ ] 20 Hoofdmissies * [ ] 23 Zijmissies * [ ] 12 Bedrijvenmissies o [ ] 4 Import lijsten o [ ] $300,= uitgeven aan Lap dance o [ ] 50 'ijsjes' verkopen met Distribution o [ ] Checkpoint Charlie Collectables * [ ] 100 Hidden Packages * [ ] 36 Unique stunt jumps * [ ] 35 Rampages * [ ] 15 Robberies * [ ] 9 Safe houses Sub missies * [ ] Vigilante level 12 * [ ] Taxi Driver 100 Passagiers afzetten * [ ] Firefighter Level 12 * [ ] Paramedic level 12 * [ ] Pizza Boy Level 10 Challenges * [ ] Cone Crazy * [ ] PCJ Playground * [ ] Test Track * [ ] Trial by Dirt * [ ] Rifle Range Chopper Checkpoints * [ ] Ocean Beach * [ ] Vice Point * [ ] Little Haiti * [ ] Downtown Stadium Events * [ ] Hotring * [ ] Bloodring * [ ] Dirtring Vice Street Racer * [ ] Terminal Velocity * [ ] Ocean Drive * [ ] Border Run * [ ] Capital Cruise * [ ] Tour! * [ ] V.C. Endurance Top Fun * [ ] RC Baron Race * [ ] RC Bandit Race * [ ] RC Raider Pickup Bron= http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_(GTA_Vice_City)
Geplaatst: 9 maart 200916 jaren comment_1294450 Nee, dat hoeft dus zeker niet. Ik denk dat je in de war zit met GTA:IV. Daar moet je bijvoorbeeld een bepaalde afstand wheelie trekken op een motor om een achievement te behalen. Maar in GTA Vice City tellen de wheelies/stoppies/2 wheels bonusses niet mee voor de 100%.
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1331098 Nee natuurlijk niet, misschien dacht je aan GTA IV? GTA's zijn nog wel eens verwarrend. Dit is wat je moet doen: Missies [ ] 20 Hoofdmissies [ ] 23 Zijmissies [ ] 12 Bedrijvenmissies [ ] 4 Import lijsten [ ] $300,= uitgeven aan Lap dance [ ] 50 'ijsjes' verkopen met Distribution [ ] Checkpoint Charlie Collectables [ ] 100 Hidden Packages [ ] 36 Unique stunt jumps [ ] 35 Rampages [ ] 15 Robberies [ ] 9 Safe houses Sub missies [ ] Vigilante level 12 [ ] Taxi Driver 100 Passagiers afzetten [ ] Firefighter Level 12 [ ] Paramedic level 12 [ ] Pizza Boy Level 10 Challenges [ ] Cone Crazy [ ] PCJ Playground [ ] Test Track [ ] Trial by Dirt [ ] Rifle Range Chopper Checkpoints [ ] Ocean Beach [ ] Vice Point [ ] Little Haiti [ ] Downtown Stadium Events [ ] Hotring [ ] Bloodring [ ] Dirtring Vice Street Racer [ ] Terminal Velocity [ ] Ocean Drive [ ] Border Run [ ] Capital Cruise [ ] Tour! [ ] V.C. Endurance Top Fun [ ] RC Baron Race [ ] RC Bandit Race [ ] RC Raider Pickup Bron:nl.wikigta.org/wiki/Checklist_%28GTA_Vice_City%29 Bewerkt: 16 april 200916 jaren door JeremyVosJV
Geplaatst: 16 april 200916 jaren comment_1331106 Meschien is het niet nodig voor de 100% maar als je op 2 wielen wilt rijden dan raadt ik je een Moonbeam/Landstalker aan. Deze auto's hebben nogal een makkelijke Roll-Over-factor. maar als je het wilt dan zou ik eerder de Moonbeam nemen dan de Landstalker. aangezien de Moonbeam lichter is.
Hallo allemaal!
Ik zit nu op 98% en zoek me wezenloos hoe ik de 100% kan halen. Heb absoluut geen cheats gebruikt.
Nu zit ik op het forum te kijken of ik iets over het hoofd zie en kom een paar dingen tegen:
-Ik heb als beste resultaat in de Hotring de 2e positie. Daar moet ik nog even aan werken dus.
-Rifle Range heb ik nog niet boven de 45 punten. Ook nog even op oefenen...
-Maarrrrrrr. Mijn vraag: is het voor de 100% ook nodig om op 2 wielen gereden te hebben? Daar ben ik namelijk niet zo handig in...
Groet van Ramone.