Jump to content
  • Reacties 32
  • Bezichtigingen 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_136340

De TXD's v/d radar staan gewoon bovenaan in je IMG Arcief...ze heten: radar01, radar 02, enz.

En nee als je nu nog een x had gepost was het een dubbelpost geweest. En als je daarna Nóg 1x had gepost was het een tripple post geweest.

Geplaatst:
comment_136669

Je moet je wapen eerst importeren in de Zmodeler, en van daaruit weer exporteren als .dff...Je moet hem dezelfde naam geven als een wapen uit VC...Daarna kan je hem replacen met de IMG tool ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_136817

ty maar nu heb ik ander probleem ik heb het .dff bestand met img tool in gta3.img gedaan maar hij doet het niet ik heb nog steeds een hammer in plaats van een spijker mace

Bewerkt: door robot dvd

Geplaatst:
  • Auteur
comment_136857

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee men nieuwe hammer is veel te groot help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bewerkt: door robot dvd

Geplaatst:
  • Auteur
comment_137092

ty maar is er een proggrama waarmee ik makkelijk kan zien hoe groot die int spel is want is irritant elke keer naar spel en hoe moet je scalen met 3d studio max 7?

Geplaatst:
comment_137120

Alweer een dubbel post, opnieuw een waarschuwing.... nog twee te gaan.... :angry:

Ik heb nu even ook geen zin meer om je vragen te beantwoorden, want ik heb niet het gevoel dat je luisterd naar wat je gezegd wordt.

[Edit,Na 6 uren afkoelen..: Je hebt in PM beterschap beloofd, en ik hoop dat dit gaat lukken, want anders heb je die andere twee warns snel te pakken.]

De makkelijkste manier om dingen op de goede schaal te krijgen is om 1 van de bestaande R* modellen te importeren, en deze als voorbeeld voor de maat te gebruiken.

Wat betreft auto's: Daar lijkt sketchup mij niet echt geschikt voor, en auto's zijn trouwens wel erg moeilijk voor een beginner.

Daar zou ik nog maar even mee wachten.

en kijk, zo doe je dat als je iets toe te voegen hebt, terwijl jouw post nog de laatste is, dan edit je hem gewoon en ga je niet double/tripple/quadruple posten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.