Geplaatst: 9 maart 200916 jaren comment_1294574 als ik twelvesky wil opstarten staat er dat ik gen verbinding kan maken met internet terwijl als ik op internet ga alles het gewoon doet hoe kan ik dit probleem oplossen
Geplaatst: 10 maart 200916 jaren comment_1295422 als ik twelvesky wil opstarten staat er dat ik gen verbinding kan maken met internet terwijl als ik op internet ga alles het gewoon doet hoe kan ik dit probleem oplossen Misschien moet je eerst een account aanmaken voordat je kunt spelen?
Geplaatst: 10 maart 200916 jaren Auteur comment_1295463 als ik twelvesky wil opstarten staat er dat ik gen verbinding kan maken met internet terwijl als ik op internet ga alles het gewoon doet hoe kan ik dit probleem oplossen Misschien moet je eerst een account aanmaken voordat je kunt spelen? nee ik bedoel dat de launcher opstart en dan komt er een berigje dat hij geen verbinding kan maken met de patch server
als ik twelvesky wil opstarten staat er dat ik gen verbinding kan maken met internet terwijl als ik op internet ga alles het gewoon doet hoe kan ik dit probleem oplossen