Jump to content
Geplaatst:
comment_1295939

Zoals sommigen misschien als weten, heeft ''Team LCS'' onlangs een PC versie uitgebracht van GTA Liberty City Stories. Het is een gratis mod, die de engine van GTA San Andreas gebruikt.

Het heeft pas een paar missies, en het gebruikt de map van GTA III.

Hier een voorbeeldvideo van de eerste Missie:

>>> Door PatrickW: torrentsite links verwijderd, download kan hier gevonden worden<<<

Als je problemen hebt met het opstarten van het spel, zoals ik had toen ik op de .exe klikte en het niks deed, moet je GTA_LCS.EXE hernoemen naar GTA_SA.EXE

Veel plezier, en als je vragen hebt, stel ze maar ;)

Bewerkt: door PatrickW

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1296633

Nice Mod! hier hebben ze zeker veel energie aan besteed. Volgens mij gaan er wel veel bugs en glitches in voorkomen aangezien je niet alles perfect kunt maken. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat, wellicht over een paar maanden pas. Of is de mod al helemaal afgerond? Maargoed, aangezien je hem nu kunt downloaden zal hij wel af zijn. :7 Nu maar even kijken of het daadwerkelijk wel leuk zal zijn. Een voordeel heb je, je kunt nu eindelijk zwemmen in Liberty City. :puh:

Geplaatst:
comment_1297626

Wow, mooi gemaakt vind ik. Als ik SA op mij pc had zou ik m meteen gedownload hebben. Ik zag wel een paar schoonheidsfoutjes maarja je kan niet alles perfect maken. Nu moet er nog aleenmaar iemand zijn die de stemmen kan overplaatsen dan is hij gewoon perfect.

Geplaatst:
comment_1302637
Dat moet lang duren zon grote mod te maken eerst alle voertuigen veranderen dan de map daarna de missies maken.

Ja maar ik vrees dat de mod niet of over een laaaaange tijd pas afgemaakt word aangezien de creators geen tijd meer hebben...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.