Tja, nou heb ik dus een Ban en Kick script, alleen, als ik een reason intyp krijg ik enkel het eerste woordje te zien. K heb helaas geen idee hoe ik dat kan oplossen.
En, ik wil bepaalde IP adressen zo maken dat ze niet gebanned of kicked kunnen worden, dat staat er nu al bij, maar dat werkt ook niet. Hoe kan dat?
Ik geen alleen even kick script, ban lijkt er namelijk op, alleen dat kick een kick is en ban een ban, is het enige verschil.
if (strcmp("/kick", cmd, true, 10) == 0)
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
new kickplayerid;
new reason[256];
new kickedname[MAX_PLAYER_NAME];
new adminname[MAX_PLAYER_NAME];
new meldingvoorkicked1[256];
new meldingvoorkicked2[256];
new meldingvooriedereen[256];
new PlayerIP[256];
GetPlayerIp(kickplayerid, PlayerIP, sizeof(PlayerIP));
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(PlayerIP, "85.148.168.75", true, 15) == 0 || strcmp(PlayerIP, "81.207.205.123", true, 15) == 0 || strcmp(PlayerIP, "84.27.55.170 ", true, 15) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, RED, "You can't kick this player!");
return 1;
}
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, RED, "Usage: /kick [id] [reason]");
return 1;
}
kickplayerid = strval(tmp);
if(IsPlayerConnected(kickplayerid) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, GRAY, "This player does'nt exists.");
return 1;
}
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, RED, "Usage: /kick [id] [reason]");
return 1;
}
reason = tmp;
GetPlayerName(playerid, adminname, sizeof(adminname));
GetPlayerName(playerid, kickedname, sizeof(kickedname));
format(meldingvoorkicked1, sizeof(meldingvoorkicked1), "Admin %s has kicked you from the server.", adminname);
format(meldingvoorkicked2, sizeof(meldingvoorkicked2), "Reason: %s", reason);
SendClientMessage(kickplayerid, GRAY, "=====================================================");
SendClientMessage(kickplayerid, GRAY, meldingvoorkicked1);
SendClientMessage(kickplayerid, GRAY, meldingvoorkicked2);
SendClientMessage(kickplayerid, GRAY, "Server wil close the connection.");
SendClientMessage(kickplayerid, GRAY, "=====================================================");
Kick(kickplayerid);
format(meldingvooriedereen, sizeof(meldingvooriedereen), "Admin %s has kicked %s. Reason: %s", adminname, kickedname, reason);
SendClientMessageToAll(GRAY, meldingvooriedereen);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, GRAY, "You're not allowed to use this command");
}
return 1;
}
Tja, nou heb ik dus een Ban en Kick script, alleen, als ik een reason intyp krijg ik enkel het eerste woordje te zien. K heb helaas geen idee hoe ik dat kan oplossen.
En, ik wil bepaalde IP adressen zo maken dat ze niet gebanned of kicked kunnen worden, dat staat er nu al bij, maar dat werkt ook niet. Hoe kan dat?
Ik geen alleen even kick script, ban lijkt er namelijk op, alleen dat kick een kick is en ban een ban, is het enige verschil.