Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1542131

Ik heb die gids van Bart Smit nog niet binnen gekregen, maar ik kan je nu al vertellen dat het niet klopt. Modern Warfare 2 is alleen uitgebracht voor de PS3, Xbox360 en de PC. Er is wel een Call of Duty: Modern Warfare: Reflex, maar dat is de Wii versie (port) van Call of Duty: Modern Warfare. Mogelijk is dat het spel wat je bedoelt.

Het staat er toch echt :')

Dan lijkt het mij een grove fout van Bart Smit zelf, want Modern Warfare 2 komt niet uit op de Wii.

Geplaatst:
comment_1542142

Dan kun je ervoor kiezen om in prestige te gaan, begin je weer helemaal overnieuw. Dus voor de mensen die echt verder willen.

En ik merk dat ik ineens slechter word. Ik haal geen Killstreaks meer (normaal vond ik dat allemaal wel makkelijk) en steeds meer dingen willen gewoon echt niet lukken. Misschien omdat ik nu ben overgestapt naar een ACR, maar die is nog fijner dan de SCAR. Ik snap het echt niet :N

Geplaatst:
comment_1542162

Ikzelf speel niet heel erg veel Modern Warfare 2, maar ik heb zo nu en dan wel is zin in een Team Deathmatch. Alleen merk ik dat de actie in de multiplayer veel sneller is en dat ik moeite heb met een goed wapen te vinden. Ik ben nu level 16 en nu was mijn vraag weten jullie misschien een wapen wat lekker snel schiet en een toch nog een redelijk grootte impact heb. In Call Of Duty: Modern Warfare had ik meestal een MP5 met Red Dot Shot, misschien dat iemand een gelijkwaardige weet in Modern Warfare 2? Alvast heel erg bedankt. :)

Geplaatst:
comment_1542178

Ik heb de tar en de scar allebij met heartbeat sensor en silencer, maar ik heb die scar alweer vervangen door een M16a4.

De tar-21 vind ik zelf beter dan de scar, de scar heeft zulke idioot kleine magazijnen dat ik er gewoon niet mee kan werken. Met de tar kill ik zo 3 tot 5 mensen met 1 magazijn, terwijl dat er bij de scar maximaal 3 waren.

Die m16a4 is trouwens erg wennen, 3 round burst :puh: Ik heb er nu net red dot op, maar ik ga nog even door en als ik silencer heb vrijgespeeld word die volgens mij wel beter :)

Maar telkens als ik met me m16a4 tegenover een light machine gun (zon spray wapen, 60 kogels per magazijn? :bonk:) sta, vind ik hem altijd noob :$ Ofzo die in 3 schoten niet iemand dood kan hebben :t:puh:

Geplaatst:
comment_1542197

Een shotgun onder een scar is echt lachen. :puh:

TIP: Al wil je snel rennen, neem dan dit:

Marathon Pro

Lightweight Pro

Commando Pro(hoeft niet, ik heb dit als knive only class)

Een licht wapen(SMG)

Probeer dan een Care Package te krijgen, maar gooi de flare niet neer. Houd hem in je hand en je rent dan heel snel. ^^

Geplaatst:
comment_1542413

Daarnet, niet normaal. Een gast die alweer prestige 60 was, hoeveelste prestige weet ik niet. Heb drie matches tegen hem gespeeld, en na nog geen twee minuten spelen had hij drie keer op rij een nuke. No-life of hacker, een andere verklaring vind ik niet. :puh:

Geplaatst:
comment_1542430

Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven :7.

Ja, wees blij voor hem dat ie skills voor een game heeft, je hoeft niet gelijk zo jaloers te reageren.

Geplaatst:
comment_1542442

Dan kun je ervoor kiezen om in prestige te gaan, begin je weer helemaal overnieuw. Dus voor de mensen die echt verder willen.

En ik merk dat ik ineens slechter word. Ik haal geen Killstreaks meer (normaal vond ik dat allemaal wel makkelijk) en steeds meer dingen willen gewoon echt niet lukken. Misschien omdat ik nu ben overgestapt naar een ACR, maar die is nog fijner dan de SCAR. Ik snap het echt niet :N

Haha gewoon een dieptepunt, heb ik vorige week ook gehad. Maar heb nu de AK-47 en ik sta meestal wel weer bovenaan met de meeste kills. Dus daar moet je even overheen komen, maar daarna gaat het beter dan ooit hoor. Ik vind het wel jammer dat ik nog nooit een Nuke heb gehad, maarja zal wel komen omdat ik alleen maar team deathmatch express speel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.