Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1542839

Wat is jouw favo wapen dan, lexus?

Een AUG, Striker, Intervention of TAR. Ownen flink, zelf zonder Stopping Power wat ik zoveel mogelijk probeer te vermijden. Geef mij maar Hardline.

In Clan-Battles gebruik ik wel Stopping Power, maar daar gaat het natuurlijk om het winnen ;)

Geplaatst:
comment_1542852

Tar is nice, maar die aug vind ik persoonlijk zwaar kut :puh: Heerlijk om te sprayen natuurlijk, maar het probleem is dat juist iedereen die dat wapen heeft er mee gaat sprayen, en dan kom je zo noob over :7

Ik heb keertje gezien dat iemand zo'n 15 kogels verneukte om 1 iemand te doden, 1!! :puh:

Geplaatst:
comment_1542868

Tar is nice, maar die aug vind ik persoonlijk zwaar kut :puh: Heerlijk om te sprayen natuurlijk, maar het probleem is dat juist iedereen die dat wapen heeft er mee gaat sprayen, en dan kom je zo noob over :7

Ik heb keertje gezien dat iemand zo'n 15 kogels verneukte om 1 iemand te doden, 1!! :puh:

Daarom gebruik ik op die kit Scavenger Pro en Lightweight ;)

(Sprayen voor het leven: 5:40)
Geplaatst:
comment_1542917

Heeft iedereen ook al gezien dat de leaderboards ( bij de PS3 dan) gehackt zijn? er zijn al mensen die lvl 7 zijn zonder iccontje en al 1000000 dagen hebben gespeeld en dan een 1003430403 score hebben. Er is ook een persoon die al Prestige 10 level 70 is. Zou die persoon ook hacken of geen leven hebben?

Tja deze leaderboards zijn niet zo waterdicht als die van cod waw, kan ook komen omdat deze heel veel meer gespeeld word. Ik zou nooit aan hacken beginnen want je score word toch verwijderd en dan kun je de mp niet eens meer spelen.

Geplaatst:
comment_1542945

okee net ff spec ops gedaan, na ruim 30 keer proberen eindelijk de missie gelukt bij aplpha door de sneeuw. Ook de missie in Rio gelukt, nu moet ik nog maar 1 ster voor bravo icon_mrgreen.gif

Wil je het een keer samen doen? :)

Geplaatst:
comment_1542949

Kheb al 51 van de 69 sterren.

Kheb alle spec ops gewoon direct op Veteran gedaan, maar ik had gister BIJNA High Explosive met een vriend gedaan boos.gif

High Explosive is toch in Favela met Juggernauts? Die had ik in 1x gedaan met mn vriend. :)

Geplaatst:
comment_1542966

Kheb alle spec ops gewoon direct op Veteran gedaan, maar ik had gister BIJNA High Explosive met een vriend gedaan boos.gif

High Explosive is toch in Favela met Juggernauts? Die had ik in 1x gedaan met mn vriend. :)

Nice nice, op Veteran zoals ik?

Geplaatst:
comment_1542971

Als je dit gaat doen dan ben je echt iemand die zijn geld voor niks uitgeefd >_< ik zou dit echt nooit doen. ik zou genieten van het spel (en de stress bij Veteran)

Yeah, like we do he GunsNroses :sigaar:

Btw, ik heb ze toch al allemeel :D

En daarbij je moet dan wel zo een gehackt mapje hebbe, maar hoe moet je daar nu aan geraken

Bewerkt: door Tomeken

Geplaatst:
comment_1542981

Als je dit gaat doen dan ben je echt iemand die zijn geld voor niks uitgeefd >_< ik zou dit echt nooit doen. ik zou genieten van het spel (en de stress bij Veteran)

Yeah, like we do he GunsNroses :sigaar:

Btw, ik heb ze toch al allemeel :D

En daarbij je moet dan wel zo een gehackt mapje hebbe, maar hoe moet je daar nu aan geraken

Als je dat filmpje op Youtube kijk zie je in de beschrijving van het filmpje 4 download links voor dat "Gehackte Mapje". :)

Geplaatst:
comment_1543108

okee net ff spec ops gedaan, na ruim 30 keer proberen eindelijk de missie gelukt bij aplpha door de sneeuw. Ook de missie in Rio gelukt, nu moet ik nog maar 1 ster voor bravo :D

Deze deed ik in 47s :puh:

Op deze manier gedaan sneller dan 9 minuten. Met mezelf in Split Screen :7

Wat zijn de tijden hier van mensen op Breach & Clear (Charlie, Veteran)? Die van mij is 12:25s (heb bewijs :puh: en een vid komt)

Geplaatst:
comment_1543167

High Explosive is toch in Favela met Juggernauts? Die had ik in 1x gedaan met mn vriend. smile3.gif

Mn vriend had hem op Regular staan en ik op Veteran= ik kreeg maar 1 ster en hij ook. :7

Geplaatst:
comment_1543211

Hebben jullie misschien tips voor mij bij het einde van The Safehouse? (weet niet zeker of die missie zo heet maar het is de kaart van de MP kaar Estate.) Ik heb alles gedaan maar als je dan naar die extraction heli gaat dan kom ik niet verder omdat ik telkens plat word geschoten. Het is me een paar keer gelukt om er heel dicht bij te komen maar dan ga ik weer dood door die Mortar >_< Ik heb ook geprobeerd om mezelf te verdedigen totdat Ghost bij me was maar toen hij zei Go I've got you coverd. Dan is dat niet echt want ik was meteen dood door mortar. Ik weet het echt niet meer tips please...

GunsNroses61

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.