Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 309.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1544013

De storyline was inderdaad niet groot :puh:

Maar dit is ook weer typisch zo'n game die je koopt voor de multiplayer, en die is geniaal :D

Newe sorry, ik kocht em voor singleplayer, multiplayer was een extraatje, waar ik inmiddels allang mee gekapt ben.

Ik zoek trouwens ook iemand om mee Spec Ops te doen, Het liefst met alles. Ben er nog niet mee begonnen. Kan alleen zondagavond, alle andere dagen werk ik.

Bewerkt: door PowerPats

Geplaatst:
comment_1544069

Aangezien me surprise toch zat te drogen van het halve potje lijm dat ik erop heb gesmeerd, besloot ik maar ff om MW2 op veteran uit te spelen, gelukkig was ik alwel bij het vliegveld :)

10 min geleden uitgespeeld, mijn reactie is nogsteeds wauw, ondanks dat ik vind dat veteran een aantal bugs had (granaten rollen extra door, richting jouw kant natuurlijk, eenkeertje werd ik ook neergeschoten achter me, terwijl daar toch echt een ravijn was ens.) Maar dat doet er eigenlijk amper toe, het is nogsteeds een top game :D:tu:

Geplaatst:
comment_1544084

Ik heb zelf hem gekregen, lag gewoon op de deurmat.

Ik zit hem nu te installeren. Jammer dat het spel weer met Steam is...

Wat is daar jammer aan? Het bied makkelijke ingame-chat en je kan ook snel je vrienden joinen in een potje MW2...

Geplaatst:
comment_1544125

Ik gebruik liever Xfire, omdat het beter is...

Maar ik heb een probleem,

ik heb het spel geinstalleerd en meteen gespeeld. Alleen ik wou de instellingen wat uppen. Alleen ik krijg een of andere DirectX error en me spel valt uit.

Aan mijn pc ligt het niet,

Core 2 Quad Q9550

HD4870 1GB

4 GB RAM

Geplaatst:
comment_1544131

Wie weet trouwens wat je krijgt als je alle 45 intel enemy computers vind? Als het alleen aan achievement van brons is vind ik het geen noodzaak, want ik heb er as 8 :7

Geplaatst:
comment_1544134
There are 45 Intel Locations in total for the enemy laptops, which will get you two Achievements or Trophies for collecting them all.

1. The “Road Less Traveled” achievement for 22 Intels found (for 10G).

2. The “Leave No Stone Unturned” achievement for finding all 45 Intels (for 10G).

45 valt toch best mee? Kijk gewoon op YouTube voor de locaties. :puh:

Geplaatst:
comment_1544160

Gaan hier mensen door naar de volgend prestige of gaan jullie stoppen bij lvl 70? Ik weet namelijk nog niet wat ik ga doen. :puh:

Ik vind dat wnnr je voor Prestige gaat, je ook direct voor Prestige 10 door moet gaan.

Wil je dit niet, blijf dan op lvl 70, dan heb je alle wapens en etc. nog.

-

Khad net in 2 potjes FFA achter elkaar een 2x Harrier en 2x Chopper Gunner

20/2 oa in 1e potje

Geplaatst:
comment_1544162

Beste,

Ik heb Modern Warfare 2 gekregen en ik heb hem meteen geinstalleerd. En toen natuurlijk gespeeld.

Fantastische game, alleen ik wou me settings hoger zetten.

Dat heb ik dus gedaan, maar dan sluit mijn game opeens af en komt er een of andere DirectX error.

Aan mijn pc ligt het niet...

Core 2 Quad Q9550 2.83GHz

ATI Radeon HD4870

4 GB

Mvg,

Deluxo

Geplaatst:
comment_1544189

Net voor het eerst een positieve k/d rate gehaalt: 16:9. Een TAR-21 met een heartbeat sensor erop, dan heel rustig door de map lopen en alle rode puntjes killen die je tegenkomt.. YES!

Op last van Flippie TAR-21.. :puh:

Bewerkt: door KillerZero86

Geplaatst:
comment_1544195

Damn, jij hebt een vernieuwde versie van de tar-21? :O

Nee, die tar-21 is iid nice, ik hem bijna (nog 15 headshots) red tiger erop :D:D

Ik own er erg hard mee, hij schiet snel en heeft grote magazijnen, en in 4 kogels heb je meestal wel 1 dood.

Geplaatst:
comment_1544199

Heey, ik heb spel ook, hoe kan je meer dan 1 Single-Player account maken? Want ik en mijn broer willen apart spelen. :)

Hiervoor kan je het beste een nieuwe account maken.

ff een vraag. Ik heb net het spel op Veteraan uitgespeeld al die tropheën van blabla missie en die missie op veteraan uitgespeeld maar ik krijg nu niet de trophy The Price of War? (dat je alles op Vet heb uitgespeeld) dus ik vraag me af waarom niet? ik kreeg die trophy om het verhaal op ieder niveau uit te spelen meteen erna.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.