Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1545486

Ik heb juist iets ontdekt in een filmpje. :Y

Als je die missie doet in dat museum en je gaat dan naar de info balie dan zie je daar een rode knop ga naar die rode knop druk dan op de knop die wordt gezegt en alle personages komen tot leven en vallen je aan. :Y

Kijk maar:

Het begint vanaf 3:40.

Geplaatst:
comment_1545495

Kan iemand me hier zeggen hoe en op welke map je snel een nuke kan halen? Dus welke wapens en perks je gebruikt, welke map, en welke killstreaks (1 is sowieso nuke, maar de andere twee)?

Geplaatst:
comment_1545504

De eerste keer dat ik 4 killstreak care package deed had ik direct een EMP, maarja helaas wist ik toen nog niet wat dat nou was omdat je er zelf niks van merkt. Maargoed wat heeft de perk hardline voor zin en wat is de tactiek om een Nuke te krijgen? Ik vind het al moeilijk om Chopper Gunner te krijgen, ligt het er misschien aan dat ik alleen maar team deathmatch speel?

Geplaatst:
comment_1545511

Ik heb vanmiddag ook de ACR unlocked. Ik heb er nu al een Red Dot Sign opzitten. :) Fijn wapentje, beter dan de Tar in mijn ogen. Scavenger Pro, Hardline Pro en Last Stand, gaat in ieder geval lekker zo.

@.Senne: ik gebruik ook een UMP45, met een silencer, Marathon, Lightweight en Ninja. Hiephoi!

Wat heeft Ninja voor een nut als je als een bezetene rondrent en voordat de heartbeat je ziet bij de vijand bent? :bier:

Ik heb UMP + RDS en alle perks hetzlefe maar ipv ninja commando pro. marathon is al pro bij mij.

Geplaatst:
comment_1545513

Ik ga met dit een nuke proberen te halen:

Assault rifle (ik denk ACR met silencer)

Machine pistol met silencer

Scavenger (pro ben ik aan het unlocken)

hardline pro (heb ik al)

derde weet ik niet goed

en dan inderdaad harrier strike, chopper gunner en nuke. Gewoon af en toe campen en niet te offensief zijn. :clown:

Geplaatst:
comment_1545517

Heey, ik heb spel ook, hoe kan je meer dan 1 Single-Player account maken? Want ik en mijn broer willen apart spelen. :)

Het is op de PC. :D

Damn, wat is dit topic populair.

Kom nu, ik ben niet Zwarte Piet hoor... Antwoord e sop mijn vraag alstublieft.
Geplaatst:
comment_1545521

Ik heb vanmiddag ook de ACR unlocked. Ik heb er nu al een Red Dot Sign opzitten. :) Fijn wapentje, beter dan de Tar in mijn ogen. Scavenger Pro, Hardline Pro en Last Stand, gaat in ieder geval lekker zo.

@.Senne: ik gebruik ook een UMP45, met een silencer, Marathon, Lightweight en Ninja. Hiephoi!

Wat heeft Ninja voor een nut als je als een bezetene rondrent en voordat de heartbeat je ziet bij de vijand bent? :bier:

Oh weet ik niet. Ik doe ook maar wat.

Heb nu ook een Nuke als killstreak, maar verder dan de 20 ben ik nog niet gekomen. ;-(

Geplaatst:
comment_1545534

Ik gebruik scavenger pro op me killstreak killers, javelin met telkens 1 kogel, heerlijk :D

Jongens, 1 tip, speel geen 17 uur achter elkaar als je een fking noob bent, want dan krijg je dit.

:schater::schater: Zalig gewoon :sigaar:

Die kerel heeft ze echt niet allemaal meer op een rij :schater:

Wat gaat dat geven als hij eens gaat moeten werken :schater::schater:

@Hoe kan je die trophy halen waarbij je 20 kills moete maken met een drive by :?

Op you tube staan een heele reeks filmpjes van eene BIGBS... met allemaal glitches :? wat een freak :7

Bewerkt: door Tomeken

Geplaatst:
comment_1545577

Ik gebruik scavenger pro op me killstreak killers, javelin met telkens 1 kogel, heerlijk :D

Jongens, 1 tip, speel geen 17 uur achter elkaar als je een fking noob bent, want dan krijg je dit.

:schater::schater: Zalig gewoon :sigaar:

Die kerel heeft ze echt niet allemaal meer op een rij :schater:

Wat gaat dat geven als hij eens gaat moeten werken :schater::schater:

@Hoe kan je die trophy halen waarbij je 20 kills moete maken met een drive by :?

Op you tube staan een heele reeks filmpjes van eene BIGBS... met allemaal glitches :? wat een freak :7

Je moet die missie van Cliffhanger dat je dan op die sneeuwmobiel zit dan moet je met je G18 (gewoon met L1 dus) 20 ventjes doodknallen voordat je bij het einde bent

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.