Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1546913

Ik ben nog maar rank 56, maar dat komt omdat ik Dragon Age: Origins aan het spelen was, anders was ik allang rank 70 (ik ga niet in Prestige). Ik ben vaandag begonnen met de UMP te gebruiken en ik vind het echt een goede SMG, die wapen kan de almachtige AR's aan. _O_ Wat voor deathstreak gebruiken julie? Ik gebruik Final Stand, omdat het de enige deathstreak is die ook echt helpt (als je lang genoeg blijft leven, sta je weer op). Ik heb een keer een HQ in Final Stand met alleen mijn trouwe M16 in mijn eentje beschermd en ik heb het overleefd. :dans:

Geplaatst:
comment_1547294

Noooooeeezzz! Javelin Glitch is gepatched :( Ik had er altijd zoveel lol aan, om mensen te irriteren... Maja, dan maar weer normaal FFA spelen met een score van 30 op 4 :) Ook leuk. Ik weet niet wat mensen erger vinden. Ik die ze kill met Javelin, of ik die ze kill met sick skills?

Geplaatst:
comment_1547324

Ik had een tijdje geleden een paar challenges voltooid, maar ik keek dan tussen de lijst met challenges die ik al kon halen. (die ik al vrijgespeeld had)

Maar ik vond ze er niet tussen, nu ben ik rank 47, en heb ik nieuwe challenges unlocked en nu zie ik dat ze daar tussen staan en dat ze al gedaan zijn.

Ik wist niet dat je die challenges al kon halen zonder vrij te spelen is dit misschien een bug ofzo? :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
comment_1547357

Noooooeeezzz! Javelin Glitch is gepatched :( Ik had er altijd zoveel lol aan, om mensen te irriteren... Maja, dan maar weer normaal FFA spelen met een score van 30 op 4 :) Ook leuk. Ik weet niet wat mensen erger vinden. Ik die ze kill met Javelin, of ik die ze kill met sick skills?

Javelin glitch gebruikers mogen van mij een permanente ban krijgen. Kill mensen dan met goede skills inplaats van met glitches.

Bewerkt: door Reinier93

Geplaatst:
comment_1547457

Javelin glitch gebruikers mogen van mij een permanente ban krijgen. Kill mensen dan met goede skills inplaats van met glitches.

Op de 360 kon je een 24 uur ban krijgen, maar ik heb nog niet gehoord dat iemand hem ook echt kreeg. Ik heb het paar keer gebruik om de glitch uittesten voordat het gepatcht werd en ik geef toe dat het best wel lachen was, maar ik gebruik liever geen glitches. Het leukste was dat als ik met mijn jevelein stond sommige mensen durften me niet neer te schieten (ook als ik de glitch niet had gebruikt), dus ik knifde ze of ik gooide en knife in hun ook. :puh:

PS: Is hier iemand die ook de Throwing Knife gebruikt? Want het is niet echt een populaire wapen, vaak als ik maar 1 kill mee maak krijg ik die Accolade dat ik de meeste knife kills had.

Geplaatst:
comment_1547483

Vergissing, neem ik aan. Er zijn vrijwel tegelijk met MW2 ook twee andere CoD games uitgekomen, ééntje voor de Wii en de ander voor de DS. Ik neem aan dat ze over het hoofd hebben gezien dat dit niet drie dezelfde spellen zijn. niet heel netjes natuurlijk, maar vergissen is menselijk.

Geplaatst:
comment_1547558

PS: Is hier iemand die ook de Throwing Knife gebruikt? Want het is niet echt een populaire wapen, vaak als ik maar 1 kill mee maak krijg ik die Accolade dat ik de meeste knife kills had.

Het is niet echt het beste Equipment, maar wel het vetste. Echt bruut gewoon. :D Gebruik het bij een class met ACR Dot + Silencer, en ik naar mate ik het meer gebruik wordt het eigenlijk steeds handiger. :) Alleen het mikken blijft moeilijk.

Geplaatst:
comment_1547660

Op de PS3 krijg ik als NAT-type 'moderate'. Weet iemand wat ik moet doen om dit op 'open' te krijgen? Moet ik bepaalde poorten openzetten? Voor de rest werkt alles, maar het zou wel fijner zijn als het 'open' zou zijn i.v.m. minder lag enzo. :)

Geplaatst:
comment_1547704

Eindelijk heb ik cold blooded pro, heerlijk is die :D

En met me Wa2000 heb ik nog 5 headshots te gaan, en dan blue tiger :koffie:

Wie heeft er trouwens wel eens zo'n kill als hieronder gehad?

Ik wel een paar triple/multi's met een semtex (op het plafond FTW), maar nog nooit 3 headshots :puh:

Geplaatst:
comment_1547756

Ben nu weer eens FFA aan het spelen. Met een M4A1 (ja, met Stopping Power :( ). Voor de rest Slayer ( :7 ) Of Hand Pro en Ninja Pro.

Ook iets leuks is, ben ik achter gekomen, aan knife only doen. Marathon, Lightweight en Commando Pro. GENIAAL!

@Hierboven:

Die gast heeft veel geluk gehad met z'n triple kill.

Bewerkt: door lexus123

Geplaatst:
comment_1547825

Op de PS3 krijg ik als NAT-type 'moderate'. Weet iemand wat ik moet doen om dit op 'open' te krijgen? Moet ik bepaalde poorten openzetten? Voor de rest werkt alles, maar het zou wel fijner zijn als het 'open' zou zijn i.v.m. minder lag enzo. :)

Volgens mij is dat gewoon goed, ik heb het ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.