Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1552807

34 assists? Dish the Rock title unlocked. :puh:

Ik ga voor m'n kerstmis een headset vragen, dan kan ik lekker spec-ops handiger spelen en mensen uitschelden. :D

Ik had zo'n plekje op karachi, maar ik had ook nog 3 mensen die continu achter me aan huppelden.

Geplaatst:
comment_1552835

Wil iemand eens met me Special Ops doen? Als je zin hebt, voeg me toe! icon_mrgreen.gif

Edit: Voor de duidelijk, ik speel op de 360. emo.gif

Bewerkt: door Ghost_Rider

Geplaatst:
comment_1552845

Ik ga voor m'n kerstmis een headset vragen, dan kan ik lekker spec-ops handiger spelen en mensen uitschelden. icon_mrgreen.gif

Goed idee, kunnen we eindelijk spec oppen. :7

Inderdeed, dat is de intentie. :puh:

Wil iemand eens met me Special Ops doen? Als je zin hebt, voeg me toe! :D

Which platform? :puh:

Edit: oh wacht, net je sig gezien. :$

Bewerkt: door .Senne

Geplaatst:
comment_1552914

Zoek eigenlijk ook iemand om de hele Spec Ops mee door te lopen. ben er nog niet mee begonnen. :puh: Dus weet ook niet wat ik kan verwachten.

Het is wel voor de ps3 trouwens. en heb ook een headset voor het gemak.

Geplaatst:
comment_1552926

Wat vinden jullie eigenlijk de moeilijkste spec op? Ikzelf vond Overwatch op Veteran heel irritant.

War Driving op Veteran, net alsof je anaal gepakt word. :(

Geplaatst:
comment_1552927

Zoek eigenlijk ook iemand om de hele Spec Ops mee door te lopen. ben er nog niet mee begonnen. :puh: Dus weet ook niet wat ik kan verwachten.

Ik heb vakantie ^_^ en je hebt mijn PSN al, alleen wanneer kan jij? Ik heb wel vaak iets te doen, maar ik denk dat ik komende dinsdag wel helemaal vrij ben.

Geplaatst:
comment_1552929

Ik heb vakantie ^_^ en je hebt mijn PSN al, alleen wanneer kan jij? Ik heb wel vaak iets te doen, maar ik denk dat ik komende dinsdag wel helemaal vrij ben.

Ik kan dinsdag wel, maar niet in de avond aangezien ik dan moet werken.

Geplaatst:
comment_1553044

Ik he eindelijk rank 70 bereikt!!! Mijn playtime is 3d 6h 50min. Het zou nog langer zijn als ik geen 4 10000XP challenges had gehaald. Listje in volgorde: 500 kills met de RPD (Grip, Urban), 300 kills met de AUG HBAR (Grip, Urban), 300 kills met de MP5K (akimbo, Urban) en 200 kills van de hip met steady aim (MP5K akimbo). De AK-47 ownt zwaar, alleen het is jammer dat het geen houten AK is, maar een plastic AK zoals de M4. Is er wel zo'n patch die de Model fixt op de 360 geweest? Want 1887 akimbo ownt nog steeds. Ik vind akimbo Model 1887 wel de coolste wapen van alle wapens in CoD. Wat is eigenlijk het nut van akimbo? Het werkt voor geen meter, het is niet realistisch dat je Deagles kan dubbel kan gebruiken, want die dingen kunnen je arm breken :cab: (het geldt ook voor paar andere wapens). Het is wel de coolste attachement. Het lijkt alsof ze het idee van akimbo van Halo hebben gepikt net als de hearthbeatsensor.

Edit: Ik had ook eerder Flawless en mijn tweede nuke gehaald (ACR Silenced, blue tiger, Scavanger Pro, SP Pro, Commando Pro, Harrier, Chopper, Nuke) op Underpass en alweer ik peobeerde het niet eens te halen en alweer had ik geen geduld en activeerde ik de nuke meteen. :7 Ik gebruik nu Global Thermonuclear War als titel en die gouden aarend die je krijgt voor Flawless.

Bewerkt: door Vercetti24

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.