Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1556539

Weetje hoe geniaal trouwens, al die kinderen die modern warfare 2 voor kerst hebben gekregen :puh:

Kom je in een game, zie je mininaal 10 noobs rondrennen en geen idee waar ze heen gaan :schater:

Bewerkt: door flippie13

Geplaatst:
comment_1556549

Weetje hoe geniaal trouwens, al die kinderen die modern warfare 2 voor kerst hebben gekregen :puh:

Kom je in een game, zie je mininaal 10 noobs rondrennen en geen idee waar ze heen gaan :schater:

Des te beter voor onze killcount en onze kill/deathrate, toch?

Bewerkt: door Wienish

Geplaatst:
comment_1556551

zeker wel,heb vandaag de hele tijd mannetjes van lvl 2,3 en 4 rondzien rennen :D

Geplaatst:
comment_1556555

Het is nu echt te makelijk, maar ook wel irritant. Bij Domination rennen al die noobs weg om TDM te spelen, ze negeren de flags. Ook al die plekken waar eerst iedereen rondloopte, maar daarna niet meer zitten nu ook vol mensen. Maar het aantal knife-noobs (we moeten een naam voor ze verzinnen) en noobtubers is ook gestegen. :duh:

Bewerkt: door Vercetti24

Geplaatst:
comment_1556556

zeker wel,heb vandaag de hele tijd mannetjes van lvl 2,3 en 4 rondzien rennen :D

Daar heb ik vanmorgen ook nog lol om gehad. Haalde ineens continu 8 kills per death als gemiddelde. Ik lachte me kapot toen zo'n FNG'er (Fucking New Guy volgens die Wikia van Call of Duty) mijn class overnam, dus mijn ACR met Agoc Sight. Hij stond een beetje om zich heen te kijken en af en toe schoot ie een willekeurige richting op, het leek erop dat ie een beetje aan het experimenteren was met mijn ACR. Naja, ik zag pas dat hij het was toen ik hem alweer afknalde. Ik heb me serieus even kapot gelachen.

Geplaatst:
comment_1556562

Daar heb ik vanmorgen ook nog lol om gehad. Haalde ineens continu 8 kills per death als gemiddelde. Ik lachte me kapot toen zo'n FNG'er (Fucking New Guy volgens die Wikia van Call of Duty) mijn class overnam, dus mijn ACR met Agoc Sight. Hij stond een beetje om zich heen te kijken en af en toe schoot ie een willekeurige richting op, het leek erop dat ie een beetje aan het experimenteren was met mijn ACR. Naja, ik zag pas dat hij het was toen ik hem alweer afknalde. Ik heb me serieus even kapot gelachen.

haha ik had vandaag ook nog iets,in de server zat een mannetje die jesus-crist heet en die heb ik vandaag geknifed dus ik heb jezus cristes op kerstdagf vermoord :7

Geplaatst:
comment_1556568

Oja, da's waar ook! Al die nubjes XXL die ik vandaag tegenkwam (sommige voor de eerste keer op de Xbox zag ik :7 ) maak je zo in. Één zo'n gozer bleef bij mij in een Mercenary TDM voor 7 potjes en was van level 4 naar 7 gegaan! Ik vond het echt hilarisch.

Elk potje deed ik met Tactical Knife. Killstreaks: Predator --> Harrier --> Chopper Gunner. 2 Potje gehad waar ik ''Supernatural'' Accolade kreeg (speel minimaal 10 op 1). Elk potje een Chopper Gunner :) Heb er nu in totaal 318/500 kills mee gemaakt.

Geplaatst:
comment_1556569

ik hou van die noobs, ze zaten mij helemaal uitteschelden voor noob omdat ze 2x zo hoog als mij waren, sja, wisten zij veel dat ik al in prestige was :7

jezus dat is echt een FAIL :7

Geplaatst:
comment_1556595

omg hoe doet hij dat zo goed opeens 3 kills crazy.gif

en op Highrise 6 in 1.. Puur geluk, 3 dagen na de release volgde iedereen mekaar maar omdat ze dachten dat iemand die vooruit rende de weg wel wist, lijkt me. De anderen volgde, en als je net een bommetje de goeie richting uit schiet, heb je ze allemaal neer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.