Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 309.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1556937

Even mijn winning classes meegeven:

r1fugx.png

De eerste is voor scrapyard, de tweede is voor zowat elke andere map. Op Afghan en Wasteland snipe ik, maar ik heb de indruk dat m'n sniper class nog niet helemaal op punt staat. :clown:

Geplaatst:
comment_1556959

Bwehehehee. Ik speel net m'n eerste match van de dag, en heb direct een nuke. :clown: Het is eigenlijk zo geweldig simpel, IW zou het er beter uithalen/ op 30 killstreak zetten ofzo. 31 kills 0 deaths had ik hiernet, en dan natuurlijk door de nuke 1 death erbij en 6 kills. ^_^

Geplaatst:
comment_1556978

Bwehehehee. Ik speel net m'n eerste match van de dag, en heb direct een nuke. :clown: Het is eigenlijk zo geweldig simpel, IW zou het er beter uithalen/ op 30 killstreak zetten ofzo. 31 kills 0 deaths had ik hiernet, en dan natuurlijk door de nuke 1 death erbij en 6 kills. ^_^

Ik had vorige keer 45/0, met nuke erbij dus 45/1

Direct beste killstreak van al mn vrienden, maar nu heeft iemand 57, dus daar ff overheen gaan

Geplaatst:
comment_1557008

Als je de nuke niet als killstreak gebruikt kan je veel langere killstreaks halen. Eerst zelf 6-7 kills, dan harrier met als je geluk hebt +- 5-10 kills, dan chopper gunner met +- 10-15 kills, en dan pave low inroepen met +- 10 kills. ^_^

Dat ga ik doen als ik alle nuke challenges gehaald heb. Veel effectiever dan de nuke, en veel meer kills. :Y

Geplaatst:
comment_1557036

Ik heb ooit een keer 63 kills en 3 deaths in 1 potje. Maar dat is verrekte moeilijk. Mijnn hoogste killstreak is 25, en ik kan 25 mét killstreaks.

Meestal doe ik Tar-21, G18 met Bling Pro, Stoppingpower Por, Steady Aim Pro,

En als killstreaks: Predator Missle, Harrier Airstrike en Chopper-gunner óf Ac130.

Geplaatst:
comment_1557042

Maar ik wilde gister even gaan voor de ACR Mastery, ik had alleen het probleem dat ik nog neit erachter ben wat een "penetration kill" is.. Ik heb zo ong 10 mensen afgeschoten om te kijken of 't wat opleverde (met FMJ aan mijn ACR), maar dat balkje vult zich niet. :(

Een penetration kill is een kill waarbij je iemand doodt terwijl je door iets heen schiet. Bijvoorbeeld je schiet op de muur en je killt een vijand die achter die muur staat omdat de kogels door de muur dringen. :)

Maar dat doe ik nooit omdat ik dat irritant vind :7

Ikwel,

maar ik doe het om de challenge tevoltooien en dan doe ik gewoon bling dan kan ik 2 attachements erop pleuren dus dan heb ik de challenge vanzelf wel gehaald zonder er last van te hebben

Geplaatst:
comment_1557064

Ik snap niet hoe mensen met een UMP45 om kunnen gaan. Als ik daarmee op een enemy aim en dan schiet vliegen de kogels overal om hem heen maar geeneen raakt hem.

Ok, op far range is het waardeloos. Op scrapyard raak je iemand die aan de overkant staat haast nooit, maar op close range is dat wapen dodelijk. Zeker in combination met commando pro. :puh: Dan krijg je dit:

33kue5j.png

41 kills 15 deaths door gewoon te rushen met de UMP45 en hier en daar te kniven. :D

Jij hebt best veel gespeeld voor een lvl 68.

Ik laat modern warfare 2 vaak gewoon geminimaliseerd staan, hele dagen door. Ik denk dat hij gewoon de uren dat het spel opstaat meetelt, en niet de actual gameplay.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.