Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1361711
op de Engelse Wikipedia pagina staat dat er vandaag een trailer uit gaat komen van Modern warfare 2

http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_duty_6

Merk op dat het op Wikipedia nog steeds staat als call of duty 6.

Het staat ergens onderaan.

WaW werd ook heel vaak voor CoD 5 aangezien, dus denk dat ze deze daarom CoD 6 noemen bij Wikipedo.

Geplaatst:
comment_1361921
- Infinity Ward werkt nog aan problemen met het respawnen van vijanden (in CoD4 bleven vijanden soms oneindig respawnen totdat je een bepaald punt in het level had bereikt).

Zou goed zijn als ze dit kunnen oplossen. :Y

Geplaatst:
comment_1362749

MW2 Cover preview bij de PU! Dat betekent 6 pagina's review van Modern Warfare 2! Lezen en kijken geblazen :eten: . Ik heb het nog niet gelezen, alleen de pagina's snel overgekeken. En ik heb er nu al zin in!

Geplaatst:
comment_1362802
MW2 Cover preview bij de PU! Dat betekent 6 pagina's review van Modern Warfare 2! Lezen en kijken geblazen :eten: . Ik heb het nog niet gelezen, alleen de pagina's snel overgekeken. En ik heb er nu al zin in!

wanneer komt die power undlimited uit?

Bewerkt: door ken9

Geplaatst:
comment_1362810

wanneer komt die power undlimited uit?

vandaag en weer een nieuw filmpje

http://www.pu.nl/headlines/Nieuwe_video_Mo...3;.aspx?id=1586

Geplaatst:
comment_1363398

Ja, ik zag het ook! 6 Pagina's aan MW2. Begint gelijk op pagina 8! Ziet er goed uit totzover ik nu zie. Ik post hier denk ik nog wel wat info uit de PU morgen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1363466

Ja, ik zag het ook! 6 Pagina's aan MW2. Begint gelijk op pagina 8! Ziet er goed uit totzover ik nu zie. Ik post hier denk ik nog wel wat info uit de PU morgen.

Of inscannen...

Geplaatst:
comment_1363791

Of inscannen...

Of gewoon even het TE vette blad gaan kopen...

Geplaatst:
comment_1364365

Of inscannen...

Ik doe het wel weer hoor :duh::puh:

MW2 kleine samenvatting uit de PU:

''Singleplay:

- De physics van kogels en granaten zijn flink realistischer geworden. Kogels ketsen nu af en granaten vallen van een trap of helling naar beneden zoals ze dat in het echt ook zouden doen.

- Je kunt nu een pistool in de ene en een mes in de andere hand houden waarbij de hand met het mes het pistool ondersteund.

- We gaan onderwater. Waarom laten ze anders die extreem coole, zwaar bewapende Navy Seal duiker zien.

- We zagen opeens een level met de naam 'Internatiolal Cyber Space' staan. We gaan toch niet de ruimte in? Of betreft het hier een verlaten Russische raketbasis...

- Bullettime!

- Er zullen meer onschuldige voorbijgangers op je pad komen. Vooral in de favella's van Rio wemelt het er van. Hoewel het niet de bedoeling is dat je die mensen neermaait word je er ook niet voor gestraft, want ''tja'', zei Zampella ''dan moet je daar maar niet in de weg lopen''.

Multiplay:

- Nieuwe gamemodes.

- Meer Perks.

- Het schild wordt 100% zeker een Perk. Bowling liet per ongeluk los dat je straks met 2 man 2 schilden kunt dragen en dat derde speler vervolgens schuilend achter beide heren, het vuur op de vijand kan openen!

- Er word over nagedacht om mensen die de game te vroeg leaven te bestraffen.''

Bewerkt: door lexus123

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1364398
Ik wil wel inscannen, moet ik even de scanner van boven halen.

Als je dat zou willen doen, BEDANKT!!!

Of inscannen...

Ik doe het wel weer hoor :duh::puh:

MW2 kleine samenvatting uit de PU:

''Singleplay:

- De physics van kogels en granaten zijn flink realistischer geworden. Kogels ketsen nu af en granaten vallen van een trap of helling naar beneden zoals ze dat in het echt ook zouden doen.

- Je kunt nu een pistool in de ene en een mes in de andere hand houden waarbij de hand met het mes het pistool ondersteund.

- We gaan onderwater. Waarom laten ze anders die extreem coole, zwaar bewapende Navy Seal duiker zien.

- We zagen opeens een level met de naam 'Internatiolal Cyber Space' staan. We gaan toch niet de ruimte in? Of betreft het hier een verlaten Russische raketbasis...

- Bullettime!

- Er zullen meer onschuldige voorbijgangers op je pad komen. Vooral in de favella's van Rio wemelt het er van. Hoewel het niet de bedoeling is dat je die mensen neermaait word je er ook niet voor gestraft, want ''tja'', zei Zampella ''dan moet je daar maar niet in de weg lopen''.

Multiplay:

- Nieuwe gamemodes.

- Meer Perks.

- Het schild wordt 100% zeker een Perk. Bowling liet per ongeluk los dat je straks met 2 man 2 schilden kunt dragen en dat derde speler vervolgens schuilend achter beide heren, het vuur op de vijand kan openen!

Vet man, bedankt ;)

Geplaatst:
comment_1364620

Beetje een anti climax.. Ik doe dit best vaak, en niet omdat 't slecht gaat. Door verkeerde NAT types konden ik en iemand nooit bij elkaar in een party komen, waardoor we dus in een lobby of in een spel zelf moesten zitten om de ander uit te nodigen. Vaak kom je in een potje dat al bezig is, of een volle lobby. Wanneer beide teams vol zitten kun je dus niemand meer uitnodigen, dus dan moet je weer leaven in de hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt. Zelfde in World at War, daar heb ik dit probleem gehad met Elias hier van 't forum.

Verder geef ik ook toe dat ik het soms nog wel vaker doe, als m'n team gewoonweg zuigt. Je speelt met een team, maar als je team gewoonweg niets uitvoert, en het wordt echt erg; dan ben ik weg. Ik heb in 3, 4 en 5 maar al te vaak gehad dat de sniper niet kan snipen, de camper niet kan campen, de rusher niet kan rushen en de tacticus zonder tactiek speelt. Waarom speel je dan op die manier?? Vooral in S&D is dit gewoon fataal, daar moet iedereen z'n taak kennen en goed mee doen. Wanneer dat gewoonweg niet het geval is, en ik dus alles mag gaan doen, ben ik weg.

@ de Scans; Deze zijn hier op het forum niet gewenst aangezien het auteursrechtelijk beschermd materiaal is, dus laat die ook maar zitten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.