Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1557387

Ik zeg niks meer, omdat ik jullie rustig Prestige 10 laat worden.

Tot over een jaar...

Is leuk he, cheatend prestige 10 worden.

Btw, sommige spelers hier spelen om een andere reden, en dat is fun, veel plezier nog he :puh: .

Bewerkt: door Zakura

Geplaatst:
comment_1557389

Ik zeg niks meer, omdat ik jullie rustig Prestige 10 laat worden.

Tot over een jaar...

Is leuk he, cheatend prestige 10 worden.

Btw, sommige spelers hier spelen om een andere reden, en dat is fun, veel plezier nog he :puh: .

ik wil soiezo niet gelijk naar prestige 10 omdat ik dan geen doel meer heb om te rangen en als ik niet ergens voor speel is er voor mij veel minder fun dan dat ik weet dat ik iets kan halen met spelen.

Geplaatst:
comment_1557418

Wat een gedoe hier zeg -.-'

Stelletje schijnheilen, ik laat jullie in je waarde, laat mij dan ook gewoon Prestige 10 hacken ok?

Waarom zeg je tegen ons dat je prestige 10 hebt?

Sommige worden boos omdat je hebt gehackt en andere omdat ze jaloers zijn. Op PS3 vroeg ik nog hoe je dat had gedaan en toen zei ''ja ik heb dat zelf vrijgespeeld''

Geplaatst:
comment_1557447

Laat ze toch lekker prestige 10 hacken. Dan kunnen wij eens lachen als ze geband worden. :7

Dat zou een mooi gebaar zijn van IW. En een mooie kerstgedachte. :)

Ik heb k/d van 1.61. Maar ik heb niet zo heel veel kills, ik sta 700 duizend nogwatste. Jammer dat je niet op Ratio kan sorteren ipv aantal kills.

Geplaatst:
comment_1557457

Mijn k/d is op het moment 0.82, lichtjes wat omhoog gegaan(eerst 0.76), maarja, ben ook maar een fun speler en merk dat het nu ik wat meer geunlocked heb(heb voor de scar al 300 kills dus al redelijk veel unlocked) dat het wat beter gaat als eerst, hoef nog paar kills met de noobtube, en nog met de FMJ, en dan heb ik mastery daarvan ook klaar.

Ben nu lvl 27 en heb die domme martyrdom geunlocked, joepie :dans:

Heeft iemand een lijst die op rank gesorteerd is met de unlocks? ik heb wel lijsten maar daar staat alles door elkaar heen.

Geplaatst:
comment_1557556

Mijn k/d was in het begin ook 0.60, maar ben het nu al heel de tijd aan het opkrikken.

Net Nuke nummer 4 gehad, deze keer op highrise. Ondertussen 4 nukes op 4 verschillende maps: derail, rundown, highrise en invasion. 33 kills 3 deaths. :D Had wel geluk met de chopper, deze ging erg laag naast één van die gebouwen hangen waar iedereen in spawnde. Spawnrape! :clown:

Geplaatst:
comment_1557567

Je speelt toch MW2 voor de fun, het is een top game, maar er zijn gewoon spelers die het spelen om snel te stijgen.

Ik speel meestal free for all daar verlies ik meestal bij maar wat kan mij het schelen dat ik verlies, als het maar leuk is, S&D speel ik ook vaak, hoeveel kan je daar stijgen? bijna niet! puh2.gif

Als haakon nu prestige 10 ja goed voor hem, maar heeft hij wel lol aan gehad? denk het niet!

ik ben prestige 1 en sinds dan gebruik ik de UMP45 echt top wapen maar op afstand is ie shit! puh2.gif

EDIT: @ hierboven: op highrise had ik bijna m'n 1 ste nuke binnen, een toffe map, maar ik zat er nog dichter bij in airport! :puh:

Bewerkt: door jordib12

Geplaatst:
comment_1557571

Invasion ligt me het beste voor nukes. :Y Highrise is wat moeilijk als ze allemaal diep in het gebouw spawnen met je chopper gunner, maar je moet daar geluk hebben. :puh:

Ik ben overigens op twee dagen van 67 naar 70 gegaan (ben nu 69 en heb nog 5000 XP nodig, maar dat ga ik straks afwerken). Ik vind dat je veel sneller ranked dan in de eerste modern warfare.

Bewerkt: door .Senne

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.