Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1365668

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

reveal trailer !! :puh:

Geplaatst:
comment_1365788
Verder geef ik ook toe dat ik het soms nog wel vaker doe, als m'n team gewoonweg zuigt. Je speelt met een team, maar als je team gewoonweg niets uitvoert, en het wordt echt erg; dan ben ik weg. Ik heb in 3, 4 en 5 maar al te vaak gehad dat de sniper niet kan snipen, de camper niet kan campen, de rusher niet kan rushen en de tacticus zonder tactiek speelt. Waarom speel je dan op die manier?? Vooral in S&D is dit gewoon fataal, daar moet iedereen z'n taak kennen en goed mee doen. Wanneer dat gewoonweg niet het geval is, en ik dus alles mag gaan doen, ben ik weg.

Je hebt het over CoD 4: MW, neem ik aan?

Doe jij het volgens een hele tactiek? Ik doe gewoon waar ik zin in heb, en let niet al te veel op de rest, behalve bij S&D. Want daar is het wel gewoon belangrijk dat er samen verdedigd en aangevallen wordt.

Overigens vind ik het zelf ook behoorlijk irritant als je in een team zit wat niks kan. Het wordt dan meer Free for all, omdat je constant in je rug geschoten wordt (waar dus eigenlijk dat team moet zitten). Dan heb ik het ook wel gezien. Het gebeurt mij echt heel vaak dat ik op het laatst meer kills dan deaths heb, maar de rest van het team juist niet. Ik hoop dus dat er beter gekeken wordt naar de stats en speeluren van elke speler, bij het indelen van de teams.

Punt twee, de spawnpointen. Soms spawn ik drie keer achter elkaar op een plek waar meteen om de hoek een tegenstander zit die me meteen kan neerschieten. Soms spawnt er ook een tegenstander achter mij, die ik daardoor niet zie en niet verwacht. Dat mag van mij wel beter geregeld worden in deze game. Ik heb het dan over de MP hè. SP wordt toch wel vet.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1365879
Je ziet daar een moter waar je op zit, wel voertuigen dus :duh: .

Dat met die voertuigen, dit zal waarschijnlijk om de singleplayer gaan, en in de multiplayer zullen waarschijnlijk geen voertuigen zitten.

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:
comment_1366232
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

reveal trailer !! :puh:

e eindelijk een filmpje met gameplay. :D

Geplaatst:
comment_1366922

Ik heb al paar wapens op de screens in de PU gezien. Ik heb de Steyr AUG en de FAMAS assault rifles zeker gezien, er zat ook een SMG op paar screens, alleen ik heb geen idee wat voor een wapen het is . Ze schrijven ook iets over ene Generaal MacTavish die in jou team zit ;) .

EDIT: Omdat het me sterk leek dat MacTavish een genaraal was heb ik het opgezocht en het blijkt dat zijn rank Captain is.

Bewerkt: door Vercetti24

Geplaatst:
comment_1366926
Ik heb al paar wapens op de screens in de PU gezien. Ik heb de Steyr AUG en de FAMAS assault rifles gezien. Ze schrijven ook iets over ene Generaal MacTavish die in jou team zit ;) .

generaal MacTavish is het hoofd personage uit de vorige modern warfere.

het lijkt me echt een hele vette game te worden.

Geplaatst:
comment_1366943
Ik heb al paar wapens op de screens in de PU gezien. Ik heb de Steyr AUG en de FAMAS assault rifles gezien. Ze schrijven ook iets over ene Generaal MacTavish die in jou team zit ;) .

generaal MacTavish is het hoofd personage uit de vorige modern warfere.

het lijkt me echt een hele vette game te worden.

Toen was hij nog een Sergant, nu is hij de Captain van jouw team, jammergenoeg kan je niet met hem spelen. :N

HIER heb je wat info over COD:MW2.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.