Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1367323
Heb ook de PU gekocht, echt vet!!

jha zkkr !!! :puh:

maar het was een demo zeiden ze ik hoooooooooooooooop zo erg dat die op xbox marktplaats komt ik wil hem spelen en wel nu!! :puh::D

Dan moet je nog even geduld hebben want dat gaat minimaal nog tot september duren :7 Misschien zelfs oktober.

Die demo die voor hun gespeeld werd waren levels die ook in het echte spel gaan zitten. De levels waren alleen nog niet 100% af ook al oogt het van wel.

Geplaatst:
comment_1367347

jha zkkr !!! :puh:

maar het was een demo zeiden ze ik hoooooooooooooooop zo erg dat die op xbox marktplaats komt ik wil hem spelen en wel nu!! :puh::D

Dan moet je nog even geduld hebben want dat gaat minimaal nog tot september duren :7 Misschien zelfs oktober.

Die demo die voor hun gespeeld werd waren levels die ook in het echte spel gaan zitten. De levels waren alleen nog niet 100% af ook al oogt het van wel.

tjha -.- maar jha dan nog maar ff deel 1 spelen tot deel 2 uitkomt :D

Geplaatst:
comment_1367592
Duurt nog zóóóóóó lang voordat ie komt...Hoop dat er een demo komt...

Stanboy96 :cya:

ik hoop wel dat er een demo komt

maar die was er ook niet van call of duty 4 en 5.

wel van 5 maar die kwam pas veel later

Geplaatst:
comment_1367616

PU :7

Toch zo'n ballenblad met hun onvolwassen onderbroekenlol.

Ben er wel ooit abonnee van geweest, maar na een tijdje had ik het al wel weer gezien.

Ik lees tegenwoordig de pc gameplay. Dat is nu een fatsoenlijk gamesblad zonder al te veel poespas.

Belgen zijn wat dat betreft toch wat serieuzer (voor de goede orde; pcgp is een belgisch gamesmagazine)

Er valt eigenlijk nog weinig over te zeggen, maar aan de trailer te zien wordt het wel interessant.

Weer een titel om te volgen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1367661

van 4 was er ook een demo

Geplaatst:
comment_1367798

op de xdoos ja maar niet op de PS3

Geplaatst:
comment_1367809

op de xdoos ja maar niet op de PS3

lol xdoos :puh:

maar kwam er geen demo van CoD WaW op ps3??!?!?!?!?!

Geplaatst:
comment_1367835

Er zijn nooit demo's geweest, alleen Multiplayer Beta's.. En die zijn inderdaad niet naar de PlayStation gekomen.

Over Soap; Er zijn mensen die denken dat de gast met de Tomahawk Soap is. Ik weet het zelf niet echt, het kan best wel eens kunnen. Alleen had ik me zo Soap nooit voorgesteld, vooral te oordelen naar Price's reactie op het begin. Maargoed, er kan veel veranderd zijn.

Geplaatst:
comment_1367838
Er zijn nooit demo's geweest, alleen Multiplayer Beta's.. En die zijn inderdaad niet naar de PlayStation gekomen.

owkee?

maar mordern warfare 2 komt ook voor de pc toch??

wat voor een systeem eisen heb je dan wel niet nodig :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.