Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 308k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1564529

Ik vind het zelf ook niet echt fijn, en zonder kun je gemakkelijk een ander perk kiezen dan Stopping Power. Met de RPD hoef je geen Stopping Power whore te zijn, die hebben we al genoeg.

Wat is er nou weer mis met Stopping Power?

Hij zegt dat de RPD al genoeg stopping power heeft van zichzelf, dus nog meer nutteloos is. Zelf heb ik ook een schijthekel aan Stopping Power omdat mensen tegenwoordig niet zonder kunnen. En om dus maar met de trend mee te gaan (en makkelijker mensen te killen), doe ik het ook.

Ik ben meer gecharmeert van andere perks. Stopping Power heb ik alleen op mijn Scrapyard/Rust-class (ja, dat heb ik min of meer afgekeken van Senne, ook al heb ik een Uzi :D)

Geplaatst:
comment_1564544

Vandaag:

ACR Mastery Gehaald

ACR Extended Mags Gehaald

ACR Blue Tiger Gehaald

ACR Title gehaald

Chopper Gunner Veteran gehaald

Tactical Nuke gehaald!

Kan niet beter :')

Hoewel.. toen ik mijn nuke callde en de ontploffing was bezig, ging de host weg en kwam er migrating host.

Uiteindelijk kwam er Connection Timed Out omdat er maar geen host werd gevonden, maar ik had de nuke al wel gecalled!

Telt ie dan wel of niet mee?

Geplaatst:
comment_1564553

Vandaag:

ACR Mastery Gehaald

ACR Blue Tiger Gehaald

ACR Title gehaald

Tactical Nuke gehaald!

Hoewel.. toen ik mijn nuke callde en de ontploffing was bezig, ging de host weg en kwam er migrating host.

Uiteindelijk kwam er Connection Timed Out omdat er maar geen host werd gevonden, maar ik had de nuke al wel gecalled!

Volgens mij telt ie, je hebt hem wel opgeroepen.

Geplaatst:
comment_1564583

Vandaag:

ACR Mastery Gehaald

ACR Blue Tiger Gehaald

ACR Title gehaald

Tactical Nuke gehaald!

En heb je daar wel je best voor gedaan, of heb je dat ook gehackt?

Geplaatst:
comment_1564589

Vandaag:

ACR Mastery Gehaald

ACR Blue Tiger Gehaald

ACR Title gehaald

Tactical Nuke gehaald!

Hij heeft zijn best moeten doen om 't te hacken..

Geplaatst:
comment_1564650

Vandaag:

ACR Mastery Gehaald

ACR Blue Tiger Gehaald

ACR Title gehaald

Tactical Nuke gehaald!

Als je niks zinnigs te zeggen hebt...

Geplaatst:
comment_1564683

OOOH BLAUW IS AFSTAND VAN SILENCER.

Ik zat net me af te vragen wat die 2 lijntjes waren.

Ik kan niet geloven dat de AK van level 70 slechter is dan de TAR-21. :(

Straks even killerclasses maken. En waarom is M9 pas laat geunlocked als die slechter is dan een USP .45 :( IW, joo are bitch. In CoD4 kreeg je tenminste betere wapens als je levelt, nu krijg je meer poep.

Word je nu pas wakker? :bonk:

Geplaatst:
comment_1564705

Yeah! Ik ging over de 20 killstreak heen. Wienish haalde 26 (in theorie genoeg voor een nuke, helaas niet ingesteld.. En ik kan je zeggen, het was op Karachi en ik ging NIET op mijn vaste plekje zitten :puh: Ik huppelde gewoon wat rond en ze kwamen steeds met 3 tegelijk achter elkaar, dus ik had meerdere keren Triple Kill.

Geplaatst:
comment_1564801

Yeah! Ik ging over de 20 killstreak heen. Wienish haalde 26 (in theorie genoeg voor een nuke, helaas niet ingesteld.. En ik kan je zeggen, het was op Karachi en ik ging NIET op mijn vaste plekje zitten :puh: Ik huppelde gewoon wat rond en ze kwamen steeds met 3 tegelijk achter elkaar, dus ik had meerdere keren Triple Kill.

Waarom stond jij 26-1-1? En ik maar 3e :puh: En waarom kwam er geen nuke?

Geplaatst:
comment_1564843

Stopping power zorgt er alleen voor dat je 1 kogel minder nodig hebt om te killen. Danger close zorgt er alleen voor dat de schade net zo groot wordt dat iedereen zonder bescherming binnen de explosieradius doodgaat. Blast shield zorgt ervoor dat je explosieven beter overleeft, maar Danger Close neutraliseert dit effect weer.

Erg handig die site van dinges. :)

FAL > AK (damage)

TAR > AK (speed)

Maar AK is volautomatisch en heeft geen idle sway. Toch briljant hoe IW alles heeft gebalanceerd. Er is simpelweg dus geen slecht wapen, alleen wapens die je goed bevallen. UMP45 heeft meer schade op afstand, maar ligt mij niet.

De AC130 heeft maar 1000 health, evenveel als ene Harrier/Chopper gunner. Maar hij heeft wel 2x flares en negeert geweervuur. Pavelow heeft wel 3000 health. Ohja, Sentry heeft ook 1000 health.

Alle geschut met volle health deelt de binnenkomende schade door 2. Als er rook is, ontvangen ze meer schade, maar dan doen ze gelijk ook sneller alles.

Heli's/harriers vallen aan op basis van 3 dingen:

1: Heeft de speler een hoge score? Zoja, meer kans op attack.

2: Heeft de speler al een keer eerder op het vliegtuig geschoten? Zoja, meer kans op attack.

3: Hoever is de speler van de heli/harrier? Maximale afstand is volgens de bestanden 'best ver'.

Het is nutteloos om te noobtuben tegen Harrier's/helikopters, een raket van een RPG-7 of een ander ding is genoeg.

Als je scherm rood knippert, of als je 1 kogel heb gegeten, moet je gewoon 5 seconden wachten en dan kun je weer verder.

Zo werkt het systeem:

1 schade (99 health): 5 seconden later weer 100 health.

99 schade (1 health): 5 seconden later weer 100 health.

Elk wapen dat wordt ingezoomd is gewoon op alle afstanden even precies, waar je op mikt. Dus als je mist, ligt dat niet aan het geweer, maar aan jou. (Of aan lagg, zoals we ervaren hebben).

Alle LMG's hebben dezelfde schade op alle afstanden.

Alle Snipers hebben dezelfde schade op alle afstanden.

Dus het boeit niet als je 1 meter van je vijand af staat, of de andere kant van de map met deze 2 classes, je blijft even effectief. (Al is recoil een mogelijk probleem). LMG's/Snipers+Silencers hebben verminderde schade op alle afstanden.

SMG's hebben het minste last van silencers, de schade op afstand wordt alleen verminderd, alleen is dat bij SMG's minder te merken. UMP45 is de minst beinvloede SMG. Alle geweren zijn wel zwaarder beinvloed. Maar ze hebben geen verminderde schade. Dus een AK+Silencer op 1 meter afstand is even schadelijk als een AK zonder silencer. Op 'gemiddelde afstand' is er wel verschil. Op lange afstand is er noppes verschil. (Ik ga voortaan met FAL snipen :D)

Shotgun op Assault Rifles hebben meer bereik dan elk andere shotgun. Meer dan de model887. Wel minder schade.

Een Akimbo model schiet minder ver dan een normale Model 1887. De SPAS12 is de verst schietende shotgun op de Model na.

Alle sniper rifles hebben dezelfde bassisschade.

De Intervention is precies hetzelfde als de Barrett. Geen enkel verschil, op de bolt action/semi-auto na.

De WA2000 is ook hetzelfde als de 2 bovenstaanden, maar 10% minder multiplier als je op de kont/wat ervoor zit schiet(Intervention:1,1. WA2000:1.0). De M21 heeft maar 1.1x schade op de borst, in tegenstelling tot de 3 andere snipers, die 1.5X hebben.

Maar, de M21 + silencer maakt ALTIJD een kill als je 2 keer schiet binnen 5 seconden. Voor de computerspelers/consolespelers met snelle vingers is dit erg nuttig, gewoon twee keer schieten. Aangezien de M21 bijna geen recoil heeft, is dit een effectieve manier om te killen.

De USP is beter dan de M9, maar dat is minimaal op gemiddelde afstand.

De Magnum is op afstand beter dan de Desert Eagle, de Magnum schiet ook sneller.

Alle automatische pistolen (TMP bijvoorbeeld) hebben minder schade dan normale pistolen, dus een M9/USP45 met iemand die snel kan schieten is effectiever dan een G18 bijvoorbeeld.

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.