Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 308k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1564867

Gisteren werd ik lvl 65 ik meteen RPG gepakt. Nu dik killen ermee! :puh: Lekker Newbie. ;D

Haha lekker! Ikzelf vind de RPG best tof! Hij is best onbetrouwbaar... wanneer je bijvoorbeeld door een raam of deur schiet weet je niet waar die raket naar toe gaat. Zo kan hij uitwijken naar rechts, links boven of onder wat soms tot wel hele grappige situaties kan leiden! :)

Geplaatst:
comment_1564879

Had ik een keer een heerlijke 7 killstreak, en kon ik mijn harrier inroepen (hoogste wat ik tot nu toe heb unlocked). Mag je raden? Hij hang net 2 sec in de lucht en heeft nog niet eens een schot geleverd, word mn harrier al uit de lucht gehaald :ch: Rakettenwerpers zijn alleen leuk als je ze zelf hebt :7

En @ ikt @ UMP45: Tja, ik ben nog verplicht dat wapen te gebruiken, omdat er geen betere voor mij is >_< Maar god wat is dat ding scheef soms. Ik heb er een ACOG scope op, dus hij is wel lekker als ik op verre afstand wil schieten. Maar meestal als iemand dichtbij komt, begin ik direct op hem te schieten. Mijn aim zit gewoon rond buik/hoofd, maar toch gaan alle bullets mis en word ik doodgemaakt.

Daarom gebruik ik mijn PP2000 FMJ vaker, aangezien die lekker snel schiet en ook goede schade geeft. Meestal ben ik dan sneller dan tegenstanders. En als ik dan iemand ergens ver vandaan zie, kijk ik of hij ergens stil gaat staan, en dan pas gebruik ik mijn UMP45. Verder rush ik gewoon :puh:

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1565015

Heb ik nou het IQ van een aap of zijn er meerdere die die tabel niet snappen? :puh:

Bovenste rijtje = wapensoort

Rijtje daaronder = Alle wapens van geselecteerde wapensoort

Rood lijntje = Normale damage, van links naar rechts is steeds verder

Blauw = Met silencer, van links naar rechts is steeds verder

Daaronder staat nog een rijtje met statistieken enzo die je in de praktijk nooit nodig hebt. Weer daaronder staan wat dingen over de perks en killstreaks enzo.

Erg handig die site van dinges. :)

:ch:

Bewerkt: door Stinger58

Geplaatst:
comment_1565063

Lol 1 Multikill met RPG van 5 mensen en toen had ik Predator weer Multikill van 5 mensen. Gisteren ook al. :D

ik vind het echt nuub om met een raketwerper op infantry te schiten,pak een echt wapen inplaas van een afstand een raket naar binnen te schieten :ch:

Geplaatst:
comment_1565118

net een iemand met een aim hack gezien(niet zeggen dat ik gewoon geownd word),ik zat dus te speleen in fevala,zie ik ineens dat een speler 32 kills achterelkaar headshots maakt op verschillende plekken op de map terwijl hij aan de andere kant stond :cab: vind dit soort mensen echt zielig en levenloos.

dat zijn geen skills maar zeker hacks.(hij had trouwens na het spel ergens in de honderd kills)

Geplaatst:
comment_1565136

Er is alweer een nieuwe hack die ervoor zorgt dat je automatisch met je gun lockt op een vijand. PS3 wordt echt bedolven onder hacks. Straks wordt het echte niet meer leuk als iedereen gaat hacken. :{

Geplaatst:
comment_1565142

Er is alweer een nieuwe hack die ervoor zorgt dat je automatisch met je gun lockt op een vijand. PS3 wordt echt bedolven onder hacks. Straks wordt het echte niet meer leuk als iedereen gaat hacken. :{

Best wel handig als je nog 50 headshots hoeft voor de M4A1 :puh:

Geplaatst:
comment_1565167

OMG!~ik heb het nog nooit gezien en nu gewoon 2 keer op een dag!de speler is .... of 5 puntjes(dat is zijn naam ja) en die heeft gewoon weer fucking veel kills zonder dat hij ook echt op je schiet(headshot ook altijd),serieus ik vind die mensen die de hacks maken echt een xxx :duh:

>>> Door Visser23: Geen gescheld a.u.b. :) <<<

Geplaatst:
comment_1565222

Yeah! Ik ging over de 20 killstreak heen. Wienish haalde 26 (in theorie genoeg voor een nuke, helaas niet ingesteld.. En ik kan je zeggen, het was op Karachi en ik ging NIET op mijn vaste plekje zitten :puh: Ik huppelde gewoon wat rond en ze kwamen steeds met 3 tegelijk achter elkaar, dus ik had meerdere keren Triple Kill.

Waarom stond jij 26-1-1? En ik maar 3e :puh: En waarom kwam er geen nuke?

Ik had die niet ingesteld zei ik al. Harrier, Pave Low en Chopper Gunner.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.