Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1375921
Op de E3 was een stuk van de demo weggeknip, dus KLIK hier voor de hele gameplay in combinatie met een interview met Robert Bowling.

Stanboy96 :cya:

vet :tu:

ik hoop wel dat er meer dan 18 man online kunnen.

Ja, maar als het bijv. 64 gaat worden, heb je grote maps nodig, en dan hoop ik zóóóó dat ze er GEEN voertuigen instoppen.

Geplaatst:
comment_1376466
Ja, maar als het bijv. 64 gaat worden, heb je grote maps nodig, en dan hoop ik zóóóó dat ze er GEEN voertuigen instoppen.

Licht er aan hoe groot de mappen worden.

Worden ze klein dan heb je wel genoeg aan 12, maar als ze van die grote hebben dan mogen er best wel een paar jeeps in ofzo.

Geplaatst:
comment_1376478

Worden ze klein dan heb je wel genoeg aan 12, maar als ze van die grote hebben dan mogen er best wel een paar jeeps in ofzo.

precies, want die grote tanks in COD:WAW waren ook niks die lui hadden meestal scores van 60 kills en dan tussen de 0 en 5 deads

Geplaatst:
comment_1376481

precies, want die grote tanks in COD:WAW waren ook niks die lui hadden meestal scores van 60 kills en dan tussen de 0 en 5 deads

Licht er aan hoe goed je bent met anti tank wapens.

Ik heb altijd wel een sticky grenade bij me of een rocket launcher en meestal weet ik dan een wel een tank uit te schakelen.

Geplaatst:
comment_1376771

Dus er komen nu zeker voertuigen in de MP? Niet echt iets waar ik nou zo vrolijk van wordt. Ik hoop dat ze zich even dik gaan bedenken en die voertuigen maar even weglaten..

Geplaatst:
comment_1376923
Dus er komen nu zeker voertuigen in de MP? Niet echt iets waar ik nou zo vrolijk van wordt. Ik hoop dat ze zich even dik gaan bedenken en die voertuigen maar even weglaten..

Dat was volgend mij nog niet bekend.

Er is nu bekent waarom Modern Warfare 2 geen Call of duty heet.

http://www.pu.nl/nachtwacht/Burnout_voor_P...tal.aspx?id=239

Het staat ergens onderaan.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1377085

Licht er aan hoe goed je bent met anti tank wapens.

Ik heb altijd wel een sticky grenade bij me of een rocket launcher en meestal weet ik dan een wel een tank uit te schakelen.

En toch speel ik liever maps ZONDER voertuigen.

Geplaatst:
comment_1377092

als de mappen klein zijn dan hoeft het niet, maar als de mappen heel groot zijn dan moet je heel ver lopen en dan ineens pang en ben je dood mag je dat weer opnieuw gaan lopen. Doe mij dan maar een paar jeeps dat je snel ergens kan zijn.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1377108

als de mappen klein zijn dan hoeft het niet, maar als de mappen heel groot zijn dan moet je heel ver lopen en dan ineens pang en ben je dood mag je dat weer opnieuw gaan lopen. Doe mij dan maar een paar jeeps dat je snel ergens kan zijn.

Jeeps zijn wel Oké, maar dan Zonder zoon vast machinegeweer erop. En de Jeeps moeten niet Té krachtig zijn zodat je snel dood bent, maar ik denk eerder aan Sneeuwscooters in de nieuwe MW2! :7

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1383773

Zeer slecht nieuws over Modern Warfare 2 (hopelijk is het een onwaar gerucht)

Uit een recent marketingonderzoek van Activision blijkt dat het bedrijf nadenkt om van speciale onlinefunctionaliteiten in de Call of Duty-serie een betaalde dienst te maken.

Een deel van de online-ervaring zou dan tegen betaling speelbaar zijn, zoals speciale skins, geavanceerde stat-tracking, spelmodi, eerdere toegang tot beta's en ondersteuning van het competitief spelen. Het is niet geheel duidelijk of het onderzoek hint naar het volledig wegnemen van het gratis online element, of dat het slechts om delen gaat.

Vervolgen op hit-franchises

Eerder al gaf Activision aan dat het zich niet al te veel gaat richten op nieuwe games, maar vooral op bestaande franchises. Het bedrijf heeft een strategie ontwikkeld waarin het in rap tempo vervolgen op succesvolle series uitbrengt, zoals bij Guitar Hero en Call of Duty, en binnen deze franchises naar nieuwe manieren zoekt om de inkomsten te vergroten. Het filosoferen over betaalbare onlinefunctionaliteiten in een bestaande franchise past dan ook binnen deze strategie.

BRON: KLIK

Mijn mening: Dit is de grootste onzin dat ik ooit heb gehoord.

Jouw mening?

Bewerkt: door stanboy96

Geplaatst:
comment_1383780

Dit moeten ze echt niet doen. Ze moeten niet na het online succes van Call of Duty 4 : Modern Warfare niet het online van Modern Warfare 2 betaald maken. Want dan hoeft het van mij niet meer.

Geplaatst:
comment_1383895

Als ze dat gaan doen dan weet ik niet of ik wel MW2 ga kopen (behalve als de campaign 20-30 uur gaat duren wat toch niet gebeurd), want dan ga ik gewoon COD4 spelen. Ik moet al voor Live betalen en dan moet ik nog eens betalen om de vernieuwde multiplayer van COD4 te spelen? :duh: Dat slaat nergens op. :duh:

Bewerkt: door Vercetti24

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.