Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1573385

Zometeen ga ik denk ik nog een paar potjes Free For All doen met mijn USP 45 Handgun. Ik wil zo graag tactical knife ervoor :) Dat + Silencer ziet er wel goed uit denk ik. Naar welk handwapen gaat jullie voorkeur? Voor mij toch de USP 45. De M9 ziet er met demper zo lomp uit, alsof de demper er niet goed op zit ofzo. Maar welke hebben jullie liever? De USP of de M9? Ik weet dat je ook nog de Desert Eagle en die revolver hebt maar die sluit ik even uit.

USP .45, omdat het minder terugslag heeft. En van de hancannons kies ik toch de Magnum, de Deagle is veel cooler, maar de terugslag is te groot.

Geplaatst:
comment_1573399

Zometeen ga ik denk ik nog een paar potjes Free For All doen met mijn USP 45 Handgun. Ik wil zo graag tactical knife ervoor :) Dat + Silencer ziet er wel goed uit denk ik. Naar welk handwapen gaat jullie voorkeur? Voor mij toch de USP 45. De M9 ziet er met demper zo lomp uit, alsof de demper er niet goed op zit ofzo. Maar welke hebben jullie liever? De USP of de M9? Ik weet dat je ook nog de Desert Eagle en die revolver hebt maar die sluit ik even uit.

Dat maakt echt geen ene flikker uit. Allebei even krachtig, even groot magazijn en alles is gelijk, maar je moet wel vrij veel kogels in iemand stoppen voordat ie dood gaat. Ik ben nu bezig om een Desert Eagle + Tac Knife te halen, alleen maar omdat de Desert Eagle er zo machtig uit ziet en lekker powerfull is (daar hou ik eigenlijk meer van :puh:).

De range van de USP 45 is volgens mij wel groter dan de M9 als ik de statistieken ingame moet geloven.

Geplaatst:
comment_1573401

Dat maakt echt geen ene flikker uit. Allebei even krachtig, even groot magazijn en alles is gelijk, maar je moet wel vrij veel kogels in iemand stoppen voordat ie dood gaat. Ik ben nu bezig om een Desert Eagle + Tac Knife te halen, alleen maar omdat de Desert Eagle er zo machtig uit ziet en lekker powerfull is (daar hou ik eigenlijk meer van :puh:).

De range van de USP 45 is volgens mij wel groter dan de M9 als ik de statistieken ingame moet geloven.

Moet je niet doen, volgens de statistieken doen je kogels met FMJ beter hun werk maar dat is ook niet zo.

Geplaatst:
comment_1573406

Naar welk handwapen gaat jullie voorkeur?

Voor mij ook de USP. Met akimbo is het best sterk.

Net weer 2 van die heerlijke potjes met mijn RS: 18-2-6 en 28-3-14.

Staan die middelste cijfers voor assist?

P90 akimbo

G18 akimbo

semtex

flash

scavenger pro

stopping power pro

commando pro

ultimate rape class

Hier zou ik ook geen Steady Aim gebruiken 0_0

Geplaatst:
comment_1573423

Zo vandaag 600 kills gemaakt en dat maakt mijn totaal 21700 kills. Maar wat me opvalt is dat het allemaal veel slomer gaat dan in Call of Duty; World at War. Toen maakte ik nog meestal 40 kils in een potje team deathmatch en dat is nu eerder 30. Maar ik hoop dat ik ooit nog is 100.000 kills haal.

Geplaatst:
comment_1573437

Zo vandaag 600 kills gemaakt en dat maakt mijn totaal 21700 kills. Maar wat me opvalt is dat het allemaal veel slomer gaat dan in Call of Duty; World at War. Toen maakte ik nog meestal 40 kils in een potje team deathmatch en dat is nu eerder 30. Maar ik hoop dat ik ooit nog is 100.000 kills haal.

Dus jij hebt vandaag 20 potjes gespeeld? :O

20x 10 (ongeveer) 200 minuten = 3.5 uur ongeveer, damn, ik dacht dat het veel meer was, nevermind :7

Ik heb in totaal nu 9200 kills ofzo, en me deaths bij 8800 ofzo :puh:

Geplaatst:
comment_1573450

Dus jij hebt vandaag 20 potjes gespeeld? :O

20x 10 (ongeveer) 200 minuten = 3.5 uur ongeveer, damn, ik dacht dat het veel meer was, nevermind :7

Ik heb in totaal nu 9200 kills ofzo, en me deaths bij 8800 ofzo :puh:

Haha het is eerder 5-8 minuten per potje en ik denk dat ik er wel 50 gespeeld heb. Maar als je iedere keer weer half in een potje terecht komt kun je ook niet veel doen.

Geplaatst:
comment_1573467

Sinds twee minuten de 'dropping crates' emblem en title. ^_^ Get the game winning cillcam by dropping a crate on an enemy. Wel gedaan met Remi-X in een 3rd Person Cage Match, waar je op de PC gewoon kan joinen met een vriend en dan titles en emblems halen. :clown:

Geplaatst:
comment_1573480

Sinds twee minuten de 'dropping crates' emblem en title. ^_^ Get the game winning cillcam by dropping a crate on an enemy. Wel gedaan met Remi-X in een 3rd Person Cage Match, waar je op de PC gewoon kan joinen met een vriend en dan titles en emblems halen. :clown:

Hi :$

Wat vinden jullie trouwens van mijn class? Misschien dat er iets te verbeteren valt op level 43.

Primary: M16A4 + Holosight + Heartbeatsensor

Secondary: M93 Raffica Akimbo + FMJ

Perk 1: Bling Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Steady Aim Pro

Deathstreak: Final Stand

Equipment: Frag Grenade

Special Grenade: Flashbang

Killstreak: Predator Missile (5 Kills) -> Harrier Strike (7 Kills) -> Pave Low (9 Kills)

Geplaatst:
comment_1573483

Hi :$

Wat vinden jullie trouwens van mijn class? Misschien dat er iets te verbeteren valt op level 43.

Primary: M16A4 + Holosight + Heartbeatsensor

Secondary: M93 Raffica Akimbo + FMJ

Perk 1: Bling Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Steady Aim Pro

Deathstreak: Final Stand

Equipment: Frag Grenade

Special Grenade: Flashbang

Killstreak: Predator Missile (5 Kills) -> Harrier Strike (7 Kills) -> Pave Low (9 Kills)

Je kunt beter Harrier - Pave Low - Choppa Gunna/AC130 doen.

Geplaatst:
comment_1573496

Tiger face:

Emblem-tiger.jpg

Challenge: The Grim Reaper: Kill 5 enemies with a single predator missile - 5000 XP

Handige lijst met alle Challenges: KLIK

Haha dan moet je wel heel erg veel geluk hebben dat er vijf bij elkaar lopen. Ik heb er wel eens vier gehad, maar nu ik die emblem heb gezien ga ik ook voor de vijf.

Geplaatst:
comment_1573499

Tiger face:

Emblem-tiger.jpg

Challenge: The Grim Reaper: Kill 5 enemies with a single predator missile - 5000 XP

Handige lijst met alle Challenges: KLIK

Haha dan moet je wel heel erg veel geluk hebben dat er vijf bij elkaar lopen. Ik heb er wel eens vier gehad, maar nu ik die emblem heb gezien ga ik ook voor de vijf.

Was een keer op Terminal. Aan het einde (of begin) van die lange gang op Ground War.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.