Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 311.8k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb net ook MW2 voor het eerst online gespeeld.

Kben nu iets van level 6 ofzow. :D

Het is zelfs nog leuker dan ik verw8 had.

alleen lagd het soms wel eens wat irritant is.

Dan zie je iemand pas lopen om de 5 meter...

Geplaatst:

Het is wel een Indimidation Challenge, dus rond lvl 60.

Geplaatst:

Nog meer mensen probleem met aanmelden op Psn? Er staat: er is een time out opgetreden voor de verbinding met het Playstation Netwerk. Heb ik nog nooit gehad en op dit moment heb ik perfecte verbinding.

Bewerkt: door jeroen.engeler

Geplaatst:

Hee mensen. Er zijn toch meer challenges dan die je vind in Barracks en dan Challenges? Bijvoorbeeld als je wordt genuked krijg je de titel Toxic en staat er Challengde completed Radiation sickness. Er zijn nog meer van zulke challenges en Deathstreak challenges maar weet iemand een site waar ze allemaal staat?

Geplaatst:

Nog meer mensen probleem met aanmelden op Psn? Er staat: er is een time out opgetreden voor de verbinding met het Playstaion Netwerk. Heb ik nog nooit gehad en op dit moment heb ik perfecte verbinding.

Geen last van bloos.gifbloos.gif

Geplaatst:

Er komt blijkbaar weer een nieuwe patch aan. Care package knifing word gefixt, en ook die bug waardoor je met Bling de ongenerfte 1887's kan gebruiken (dus die nog steeds zo belachelijk ver kunnen schieten).

Geplaatst:

Ik vind het echt belachelijk, van die patch van de models.

Je speelt Mw2 tot level 67, denk eindelijk eens een own wapen te hebben, word die gepatch en is zelfs de Spas-12 nog beter :duh:

en ondanks het feit dat die pump action is, met sleight of hand is die sneller dan models 1887.

Van mij mag die range van models wel ietsjes omhoog, zodat die toch verder dan een Spas-12 kan ^^

Geplaatst:

Je speelt Mw2 tot level 67, denk eindelijk eens een own wapen te hebben, word die gepatch en is zelfs de Spas-12 nog beter :duh:

en ondanks het feit dat die pump action is, met sleight of hand is die sneller dan models 1887.

Van mij mag die range van models wel ietsjes omhoog, zodat die toch verder dan een Spas-12 kan ^^

Of je gebruikt je shotgun gewoon zoals het hoort: als sidearm, als iets wat je gebruikt in een volle ruimte, als iets wat je gebruikt als je in een hoekje bent gedreven. Niet iets waar je mee rondloopt en waarmee je sterker bent dan mensen met een primary met Stopping Power.

:s

Sowieso zegt het level waarop je je wapen unlockt niks, de SCAR en TAR-21 krijgt je <lvl 20 en de AK op lvl 70, terwijl de SCAR en TAR (imo) betere wapens zijn.

En ja, ik heb met alledrie gespeeld.

Bewerkt: door WillemKever

Geplaatst:

Zijn er misschien nog mensen op de Xbox die deze Titles willen?:

Infected( get knifed by an anemy wearing this Title)

en/of

STD(Knife someone wearing this Title)

Geplaatst:

en/of

Errhh, er moet toch iemand zijn die begint met die titel? :puh:

Geplaatst:

en/of

Errhh, er moet toch iemand zijn die begint met die titel? :puh:

Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Waarschijnlijk IW. Net als bij die GTA4 achievement of een achievement in G.R.A.W. (kill someone who already has the achievement).

Btw, ik heb ze allebei (voor het geval mensen het nog niet snapten :puh: )

Geplaatst:

Ik heb vandaag die "All Pro" challenge gehaaldt. (2 headshots with one bullet)

Ik had hem gehaald met een Shotgun. :7

Geplaatst:

Of je gebruikt je shotgun gewoon zoals het hoort: als sidearm, als iets wat je gebruikt in een volle ruimte, als iets wat je gebruikt als je in een hoekje bent gedreven. Niet iets waar je mee rondloopt en waarmee je sterker bent dan mensen met een primary met Stopping Power.

Sowieso zegt het level waarop je je wapen unlockt niks, de SCAR en TAR-21 krijgt je <lvl 20 en de AK op lvl 70, terwijl de SCAR en TAR (imo) betere wapens zijn.

De AK is toch mijn favoriete wapen :puh:

Geplaatst:

Dat is sowieso belabberd, In MW1 had je gelijk de AK, gelijk de M9(nu moet je lvl 49 of 46 zijn voor die handgun :S) etc.

Persoonlijk moeten ze ook iets doen aan die noobtube, word er langzamerhand echt strontziek van.

Zoals iemand hier al zei, je moet noob gaan spelen wil je goed spelen.

'You want 2 play good? play like a noob!' en vele nemen dit ook nog aan -.-

Bewerkt: door Zakura

Geplaatst:

IW heeft weer iets voor ons verborgen, nu kom ik achter dat er meer camo's zijn dan die camo's die we kennen. Gold camo is er zelfs nog steeds. Hier een video van een goude Deagle:

http://www.youtube.com/watch?v=yRhDkARANW8

De rest van de camo's:

Gold

Blue Cheetah

Red Cheetah

Platinum 8)

linkje naar nog een vidoe over hacks (let op dat hij in zijn classes een F2000 met grip had):

Ik heb ook gehoord dat er ook vrborgen maps in MW2 bestanden zitten (Shipment, Overgrown, Crash), maar dat moet ik nog even checken of het waar is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.