Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1575432

Daarnet m'n eerste match met de mini uzi ooit gespeeld, op Afghan in TDM (die alweer half voorbij was). Running class en standaard uzi, en 23 kills 3 deaths. Had eerst een killstreak van 20 met 0 deaths, tot twee niet-zo-skilled spelers besloten te campen in de grot en het spawnsysteem van MW2 mij twee keer in de loop van hun geweer spawnde. :-(

Geplaatst:
comment_1575433

Daarnet m'n eerste match met de mini uzi ooit gespeeld, op Afghan in TDM (die alweer half voorbij was). Running class en standaard uzi, en 23 kills 3 deaths. Had eerst een killstreak van 20 met 0 deaths, tot twee niet-zo-skilled spelers besloten te campen in de grot en het spawnsysteem van MW2 mij twee keer in de loop van hun geweer spawnde. :-(

IW's spawnsysteem 2.0 FTW!

Bekijk het zo, je spawnt soms dicht bij de actie.

(En vaker zo ver dat je de helft van de tijd aan het lopen bent, en soms midden in het gevecht, maar bijna nooit tussen je maten ergens op een normale afstand maar buiten bereik van vijandelijke kogels)

Bewerkt: door ikt

Geplaatst:
comment_1575438

Iets te dicht. Soms word ik gedood in een gebouw, spawn ik weer in dat gebouw, word ik weer geknifed, spawn ik vijf meter van het gebouw, komt dat poppeke uit dat gebouw lopen en knifed me weer.

Dan klopt er ergens iets niet. :puh:

Geplaatst:
comment_1575445

Dat spawnen is af en toe erg vreemd ja, maar goed je moet toch ergens spawnen. Mij kwam het één keer heel goed uit moet ik zeggen. Ik werd gekilled door iemand die verderop in een huisje zat. Waar denk je dat ik spawn? Juist, achter dat huisje. ^^

Geplaatst:
comment_1575448

Ik vind het spawnsysteem zwaar zuigen, tenzij je die deathstreak "painkiller" gebruikt. Waardeloos hoe je soms drie keer achter elkaar door dezelfde persoon op haast dezelfde plek wordt gekilled.

Overigens is de mini uzi beter dan de UMP45 naar mijn mening, wat close encounters betreft. Op een iets langere afstand kan je het wel wat meer schudden, terwijl de UMP daar wat beter is. De iron sight van de uzi vind ik ook nogal 'abstract'. :puh:

Geplaatst:
comment_1575465

Dit is mijn favoriete reverse-spawn kill moment is dit:

Ik speelde op Skidrow. Ik loop dat gebouw binnen van de kant waar de Minigun zit. Ik loop dat kleine trap op. Net wanneer ik uit dat hoekje wil komen spawnt iemand recht achter me (Dat plek is ongeveer 1m bij 1m groot), Ik zag zelfs hoe die vent werdt geddod in de killcam. :duh:

En mijn favoriete spawn kill moment is (behalve dat ik exact op hetzelfde plek spawn waar ik net werdt gedood):

ik spawnde op een Semtex. :duh:

Geplaatst:
comment_1575500

ja toevallig heb ik wel gehoord van leestekens en bedankt voor je andwoord. ;)

Ook gehoord van hoofdletterss?

ooit gehoord van on-topic posten?

maargoed ik heb al ergens in een ander topic gezegd dat ik met punten en commaas post(vaak niet op de goede plek maar dat terzijde :7 )maar niet met hoofdletters omdat de zin zo ook wel leesbaar is,daarom snap ik ook niet waarom je daar over gaat zeiken.en als je dat dan zonodig moet zeggen doe het dan in PB en niet in een topic over een game.

ik heb trouwens een nieuwe liefde gevonden in softcore team deathmath,FAMAS!daar hoef je niet al te lang mee te schieten,al is het softcore.

FAMAS+silencer

semtex+stun grnade

sleight of hand pro

stopping power (pro?)

commando pro

copycat

hier haal ik veel kills mee in softcore. ^_^

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1575504

Ik gebruik nog steeds me SCAR-H met holographic ofzow + AA-12 met reddot

Semtex + 2x stun

Scavenger pro (heb ik echt wel nodig :$ )

Stopping Power pro

Steady Aim pro

Painkiller

Gebruik ik overal.

Nog een paar levels en dan heb ik FAL ding, zelfde statistieken als scar maarja, iets beters heb ik atm nog niet.

Geplaatst:
comment_1575517

Semtex + 2x stun

Stopping Power pro

Steady Aim pro

Painkiller

Gebruik ik overal.

Nog een paar levels en dan heb ik FAL ding, zelfde statistieken als scar maarja, iets beters heb ik atm nog niet.

FAL vind ikzelf niet bepaald lekker schieten, je kan maar een paar kogels schieten en dat moet je je vinger even van de trigger halen. Ik moet overigens nog twee levels en dat heb ik de ACR. :)

Geplaatst:
comment_1575559

Semtex + 2x stun

Stopping Power pro

Steady Aim pro

Painkiller

Gebruik ik overal.

zelfde statistieken ja maar de scar is volautomatish en de FAL niet.in hardcore zou ik de FAL nemen en anders gewoon de SCAR.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.