Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1575894

Stel, ik ga in prestige, zijn dan al je weapon unlocks ook weg? Dus als ik bijvoorbeeld de M16A4 Mastery heb, kan ik dat weer opnieuw gaan doen als ik de prestige in ga?

bedoel je met weapen unlocks reddots,silencer etc?die zijn weg ja.

Geplaatst:
comment_1575931

AL je challenges zijn gewoon weg ;)

Behalve als je van prestige 1 naar prestige 2 gaat, dan behoud je de prestige challenges (volgens mij, ergens gehoord)

Wat trouwens zwaar vert*fd is, is dat je in wasteland met je AC130 net een stukje van de map niet kan pakken, het stukje waar ze respawnen :(

Ac130 spawm killing ftw, grootste kogel erinjage, = 5 kills in een keer :7

Geplaatst:
comment_1576027

Oh ja, was vergeten dat het voor headshots was :puh:

@TheGodFather. Ze bedoelen daarmee dat er dus iets mis was met de host zijn verbinding, en omdat MW2 het niet vertrouwde, ben je weg gehaald.

ja maar dan staat er gewoon:disconnected en can not connect wiotch host ofzo maar wat heetf dat te maken met mijn veiligheid?wat is er misschien dan zo onveilig? :7

Security betekend niet veiligheid, security betekend beveiliging, misschien had je een process aan staan waardoor ie dacht dat je een cheat gebruikte en heeft ie je disconnected, zo gaat dat ook met PB met BF2, rare process/memory adress en ze kicken je.

Geplaatst:
comment_1576076

@TheGodFather. Ze bedoelen daarmee dat er dus iets mis was met de host zijn verbinding, en omdat MW2 het niet vertrouwde, ben je weg gehaald.

ja maar dan staat er gewoon:disconnected en can not connect wiotch host ofzo maar wat heetf dat te maken met mijn veiligheid?wat is er misschien dan zo onveilig? :7

Security betekend niet veiligheid, security betekend beveiliging, misschien had je een process aan staan waardoor ie dacht dat je een cheat gebruikte en heeft ie je disconnected, zo gaat dat ook met PB met BF2, rare process/memory adress en ze kicken je.

maar het ging over de host,dus had de host misschien wel zo een programmatje aan staan. :puh:

Geplaatst:
comment_1576107

maar het ging over de host,dus had de host misschien wel zo een programmatje aan staan. :puh:

Misschien vonden ze je te goed. En daarom ben je gekickt. :) Gebeurd dit bij jou wel vaker?

Geplaatst:
comment_1576191

Misschien vonden ze je te goed. En daarom ben je gekickt. :) Gebeurd dit bij jou wel vaker?

ja dat zal het inderdaad zijn ja :7

Geplaatst:
comment_1576229

ja dat zal het inderdaad zijn ja :7

komt gewoon door de homehost servers ^_^

Geplaatst:
comment_1576349

de mijne 49292/8949 = 5,51 k/d ( niet uit het hoofd gedaan ^_^ )

hoe the fu** doen jullie dat in hemels naam?

Serieus spelen en niet relaxen.

doe ik ook maar 9/10 keer zijn er echt veel campers in de game en die maken me meestal wel koud nadat ik 1 kill heb gemaakt.

Geplaatst:
comment_1576358

Meestal is het de kunst op zelf te campen en uber voorzichtig te spelen.

Maargoed, ik vind dat het een game is en blijft, dus ik rush meestal (met me sniper XD) naar de tegenstander ^^

Geplaatst:
comment_1576361

I <3 ACOG Intervention. Kereltjes worden dan altijd helemaal gek. Gaan ze me dik spammen in m'n berichten en alles :7 Of Tac Knife met Deagle. Ook altijd wel leuk. Als ze net te ver zijn, 2 schoten en dood.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.