Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1576363

Meestal is het de kunst op zelf te campen en uber voorzichtig te spelen.

Maargoed, ik vind dat het een game is en blijft, dus ik rush meestal (met me sniper XD) naar de tegenstander ^^

ja maar ik vind campen heel erg vervelend en noob dus dat doe ik zowiezo niet :duh: maar met me wapen dat ik nu gebruik lukt het ook wel.

oja en gijsso:met eagle is het toch in 1 keer dood?

Bewerkt: door thegodfather91

Geplaatst:
comment_1576394

mijn k/d is 8171/8541 dus dat is 0,9566795457 k/d :puh: uit mijn hoofd gedaan he. :Y

Hoofdrekenskills :puh:

de mijne 49292/8949 = 5,51 k/d ( niet uit het hoofd gedaan ^_^ )

Wow, dude. 5,51! Da's nice!

Ik heb nu Faill op m'n Intervention :) En ook op m'n TAR-21.

Geplaatst:
comment_1576440

Wat heb ik een hekel gekregen aan die kleine kut kindjes die sabotage spelen zeg :duh:

Net één potje gespeeld, en mijn team bleef alleen maar op onze helft beschermen. Ik was ongeveer de enige van ons team die de bom afpakte en die hem plante, en moest heb daarna ook in me eentje beschermen, haaatt:duh:

Maar ik had wel van gekkiej gewonnen ^^

Geplaatst:
comment_1576456

Wat heb ik een hekel gekregen aan die kleine kut kindjes die sabotage spelen zeg :duh:

Net één potje gespeeld, en mijn team bleef alleen maar op onze helft beschermen. Ik was ongeveer de enige van ons team die de bom afpakte en die hem plante, en moest heb daarna ook in me eentje beschermen, haaatt:duh:

:(...

Ik dacht ik plant een CV op een plek waar iedereen langs loopt ( dat bruggetje ) dus ik in gras liggen om te kijken of er iemand langs loopt, komt hij weer met een of ander kut wapen langs gelopen :puh: Maar ik kwam er wel later bij Reinder :puh:

Geplaatst:
comment_1576463

:(...

Ik dacht ik plant een CV op een plek waar iedereen langs loopt ( dat bruggetje ) dus ik in gras liggen om te kijken of er iemand langs loopt, komt hij weer met een of ander kut wapen langs gelopen :puh: Maar ik kwam er wel later bij Reinder :puh:

Smoesjes :t

En alsnog, ik had me runners clasje geselecteerd (nadat ik red tiger op me intervention kreeg was ik het snipe ff zat :puh:), en sprinte je zo voorbij :D

En met me vector silenced hoorde je niet waar ik vandaag kwam, en pompte ik zo 100 kogels per minuut in je :) En stel dat die leeg zou zijn, had ik nog me TMP, die evensnel schiet :D

Dare to beat me (6)

Geplaatst:
comment_1576616

Zo net mijn record verbroken eindelijk. 46 kills, 4 assist en 5 deaths met Team Deathmatch in Wasteland, mijn favoriete map. En in dezelfde match een killstreak van 35 gehaald en mijn 500ste headshot gemaakt met de SCAR-H!

Bewerkt: door jeroen.engeler

Geplaatst:
comment_1576661

Net een 13 Killstreak op Search & Destroy gehaald. Ik had jammer genoeg alleen UAV Care Package & Predator. Van de Care Package krijg ik maar een Counter ÜAV >_<. Ik had niet gecampt ik rende gewoon rond. En ik was als laatste over tegen 5 ventjes en ik ging toen dood T_T. Daarna hoorde ik hun allemaal aan de andere team juichen ofzo :? Daar zaten ze allemaal te gillen jij hebt em vermoord enzo... Daarna kreeg ik van een persoon een PM dat ik een vieze camper bent daar word ik echt ziek van. Als ik een bomb plant blijf je daar natuurlijk bij in de beurt of niet dan? Wat vinden jullie daarvan?

Geplaatst:
comment_1576669

Ik speel sinds eergisteren voor de fun even met de noobtuber omdat gewoon schieten me wat saai begon te worden, en ik ben nog niet één keer voor noob uitgescholden, wat me enigszins verbaast. :puh:

Op quarry daarnet nog triple kill gehaald met één tube kogel. Er liep een ventje in dat smal gangpad tussen die loods en het gebouw, dus ik knal er een granaat in en blijk er drie mee gekilled te hebben. :D

Geplaatst:
comment_1576682

Lachen daarnet. Nuke boosting ging niet goed in FFA dus ging ik maar normaal gamen. 2 Maal een Chopper Gunner in 2 potjes achter mekaar :)

EDIT:

En dankzij de post van iemand hier die iets zei over U=XP gebruiken ik en een vriend die Clan-Tag nu ook. Kom er ook zo nu en dan mensen mee tegen.

Bewerkt: door lexus123

Geplaatst:
comment_1576683

doe je goed. ik kom niet verder dan 10 killstreaks omdat er altijd wel een een of andere n00btubecamerding is die mij tegenhoudt van hoger

scar + holo/termal + hartbeat sensor

Geplaatst:
comment_1576867

Rofl, mijn eerste nuke is wel geboost :V

Trouwens, IK DAAG JULLIE UIT EEN PREDATOR MISSILE DE LUCHT UIT TE KNALLEN! Het kan mogelijk zijn, de launchers met de mogelijkheid te locken beginnen te piepen. Geen idee of je dan snel genoeg bent met richten, maar het is het proberen waard.

Geplaatst:
comment_1576934

Rofl, mijn eerste nuke is wel geboost :V

Trouwens, IK DAAG JULLIE UIT EEN PREDATOR MISSILE DE LUCHT UIT TE KNALLEN! Het kan mogelijk zijn, de launchers met de mogelijkheid te locken beginnen te piepen. Geen idee of je dan snel genoeg bent met richten, maar het is het proberen waard.

Als diegene die de predator bestuurd hem niet laat versnellen, dan zou je wel genoeg tijd kunnen hebben :puh:

Maar ik ren toch liever een huisje in, in heb namelijk een javelin want daarmee kan je een AC130 mee uit de lucht knallen, en als ik die op de predator lock, heb je eigenlijk 2 predators :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.