Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1577923

Begint eindelijk eens schot te komen in die 40 bullet penetration kills voor m'n lieve TAR-21. Heb er nu al 22 van de 40. Daarna nog even heartbeatsensor halen en heb mastery ervan. :D

Geplaatst:
comment_1577933

Tjee, iemand met een idee om Marathon en Lightweight sneller naar Pro te boosten? Wat duurt dat lang zeg, voordat die eindelijk pro zijn.

Je kan het proberen met Scar's Marathon & Lightweight met een scar gebruiken die FMJ dan kan je snel rennen en makkelijk kills (denk ik ik gebruik dit niet.)

Geplaatst:
comment_1578003

Tjee, iemand met een idee om Marathon en Lightweight sneller naar Pro te boosten? Wat duurt dat lang zeg, voordat die eindelijk pro zijn.

Join met mij een cage match en loop tien minuten rondjes. :clown:

Geplaatst:
comment_1578009

Join met mij een cage match en loop tien minuten rondjes. :clown:

Dat is ook een manier lol

Geplaatst:
comment_1578012

Even voor de mensen die moeite hebben met nuke halen.

Stel als killstreaks in:

- Harrier Airstrike

- Chopper Gunner

- Tactical nuke ofcourse :schater:

Als je slim bent stel je bij je perk in hardline zo heb je elke killstreak 1 kill eerder

zo hoef je dus ipv 7 kills er maar 6 te maken dit scheelt tog wel erg hoor.

Loop nooit te snel door het veld heen wees voorzichtig!

Zoek een mooie spot op maar blijf daar ook niet te lang want op een gegeven moment zullen ze jou gericht pakken omdat je steeds killt

Ga niet om een hoekje zitten als je pro wil overkomen want dat heet gewoon campen en dat is verrekte irritant.

Als je dan eenmaal harrier airstrike hebt probeer dan in een veilig plek af te wachten tot bijvoorbeeld iemand een UAV heeft ofzo dan weet je direct waar je vijanden zitten en daar gooi je de harrier op dan maak je bij het bombarderen al redelijk veel kills dat is dan weer in je voordeel want dan hoef je minder kills te maken met chopper gunner.

Zodra je eenmaal chopper gunner hebt zoek dan een gebouw op waar je hem kan gebruiken want ik ben wel eens in het open gaan liggen en toen heb ik tijdens de chopper gunner een predator missle op mn klote gekregen... :ch:

dan baal je dus echt redelijk

Als je ook slim bent probeer je een Tactical nuke te halen in Domination of Demolition

In domination heb je genoeg tijd om een nuke te halen omdat die match redelijk lang duurt

Bij demolition hetzelfde geval maar soms kom je met het probleem te zitten dat je ammo op is ... dan voel je je genaaid.

Bij demolition zijn minimaal 2 rondes en bij een nieuwe ronde is je ammo aangevult en ook je grenades etc en je killstreak is er nog steeds!

Ga het nooit proberen in Team deathmatch want de kans dat je hem daar haalt is niet erg groot want de team kil limiet is als ik het goed zeg 75 en jij moet daar dan meer als 1/3 van halen en je hebt nog 5 medespelers dus ga er niet vanuit dat je hem daar haalt

hopenlijk hebben sommige mensen hier iets aan en eventuele kritiek is welkom :D

Geplaatst:
comment_1578015

Even voor de mensen die moeite hebben met nuke halen.

Stel als killstreaks in:

- Harrier Airstrike

- Chopper Gunner

- Tactical nuke ofcourse :schater:

Als je slim bent stel je bij je perk in hardline zo heb je elke killstreak 1 kill eerder

zo hoef je dus ipv 7 kills er maar 6 te maken dit scheelt tog wel erg hoor.

Loop nooit te snel door het veld heen wees voorzichtig!

Zoek een mooie spot op maar blijf daar ook niet te lang want op een gegeven moment zullen ze jou gericht pakken omdat je steeds killt

Ga niet om een hoekje zitten als je pro wil overkomen want dat heet gewoon campen en dat is verrekte irritant.

Als je dan eenmaal harrier airstrike hebt probeer dan in een veilig plek af te wachten tot bijvoorbeeld iemand een UAV heeft ofzo dan weet je direct waar je vijanden zitten en daar gooi je de harrier op dan maak je bij het bombarderen al redelijk veel kills dat is dan weer in je voordeel want dan hoef je minder kills te maken met chopper gunner.

Zodra je eenmaal chopper gunner hebt zoek dan een gebouw op waar je hem kan gebruiken want ik ben wel eens in het open gaan liggen en toen heb ik tijdens de chopper gunner een predator missle op mn klote gekregen... :ch:

dan baal je dus echt redelijk

Als je ook slim bent probeer je een Tactical nuke te halen in Domination of Demolition

In domination heb je genoeg tijd om een nuke te halen omdat die match redelijk lang duurt

Bij demolition hetzelfde geval maar soms kom je met het probleem te zitten dat je ammo op is ... dan voel je je genaaid.

Bij demolition zijn minimaal 2 rondes en bij een nieuwe ronde is je ammo aangevult en ook je grenades etc en je killstreak is er nog steeds!

Ga het nooit proberen in Team deathmatch want de kans dat je hem daar haalt is niet erg groot want de team kil limiet is als ik het goed zeg 75 en jij moet daar dan meer als 1/3 van halen en je hebt nog 5 medespelers dus ga er niet vanuit dat je hem daar haalt

hopenlijk hebben sommige mensen hier iets aan en eventuele kritiek is welkom :D

Ziet er mooi uit

Ik ga het zeker proberen :tu:

Geplaatst:
comment_1578023

nog een kleine aanvulling wat ik zonet dus weer heb gedaan zodra de harrier binnen is kan je ook tot de volgende ronde wachten bij demolition.

De killstreak blijft en je kan de enemie spawnplek dan bombarderen wat dus leidt tot ownend veel kills

:eten:

Geplaatst:
comment_1578027

harrier strike

chopper gunner

nuke

scavenger pro (zul je zeker nodig hebben)

hardline pro (tenzij je 7 kills kan halen ipv 6)

hier kan je kiezen

En best een wapen met heartbeat sensor, dat is zowat mijn nuke class. ^_^

Geplaatst:
comment_1578030

harrier strike

chopper gunner

nuke

scavenger pro (zul je zeker nodig hebben)

hardline pro (tenzij je 7 kills kan halen ipv 6)

hier kan je kiezen

En best een wapen met heartbeat sensor, dat is zowat mijn nuke class. ^_^

Ik heb het idee dat ik beter ben zonder heartbreath sensor dan met heel raar..

Hou er wel rekening mee zodra je word geÉMP dat je dan zonder moet redden want dan is je hearthbreath sensor veranderd in sneeuwbeeld

hetzelfde wat je krijgt als je bij de tv de kabel eruit trekt

Geplaatst:
comment_1578047

Je kan hem ook snel halen door je vijand (vooral met domination in Favela) te snel af te zijn. Namelijk een silenced wapen (Ik prefereer de M4A1), een shotgun en semtex. Vervolgens neem je stuns, zodat je vijanden kan stunnen voordat ze je bijv. kunnen knifen. Selecteer de perks marathon/lightweight en ninja pro (geen voetstappen) en je bent zowat ontzichtbaar. Ga niet campen maar ga dicht bij hun linie of spawnpoints lopen zodat je ze bijna gelijk na hun spawn dood schiet. Als het te heet wordt onder je voeten, rush dan weg aangezien je sneller en stiller bent dan hun. Probeer af en toe ook zo nodig even terug te vallen en rustiger te spelen voordat je door je eigen adrenaline doodgaat. Het kan je namelijk "onsterfelijk laten voelen" en vervolgens je eigen dood in luiden. Probeer nooit snipers van veraf neer te schieten aangezien je dan 9/10 keer dood gaat. En zodra je de nuke hebt wacht dan 10sec en activeer hem dan zodat iedereen weer herspawned is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.