Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1578936

Ik ben nu bijna prestige 3.

Ben nu level 64 prestige 2.

Heel vaag bij favela op demolition is er een gebouw bij punt B waar de aanvallende crew vanuit schiet zon beetje elke match.

En de match begon ik liep om de hoek en er zat al een gastje in dat gebouw terwijl hun een heel eind verder respawnen.

Hij moet vast een cheat hebben ontdekt.

En er was iemand die unlimited Emergency airdrop had iemand dit ook al gezien?

ik 2x in ieder geval

En ik speel op de ps3

Geplaatst:
comment_1578940

Ik heb er 10 en geloof me, je weet totaal niet wat je er mee aan moet. Niet leuk meer.

ja maar jij hebt prestige gehackt dus dan heb je inderdaad niet het gevoel dat je dit hebt verdient nee :puh:

Geplaatst:
comment_1578975

Heel vaag bij favela op demolition is er een gebouw bij punt B waar de aanvallende crew vanuit schiet zon beetje elke match.

En de match begon ik liep om de hoek en er zat al een gastje in dat gebouw terwijl hun een heel eind verder respawnen.

ik 2x in ieder geval

En ik speel op de ps3

Alles wat niet verklaarbaar is hoeft niet te betekenen dat er wordt gecheat hoor,

Trouwens jou schrijfwijze is irritant.

Geplaatst:
comment_1578979

Daarnet een leuk begin van een match op scrapyard. Ik selecteer m'n running class, de match begint, ik ren naar de flag @ domination die bij die ontplofte truck daar is en werp een semtex. Boem, 5 van de 6 enemies dood en +600 Xp met één granaatje. :clown:

Geplaatst:
comment_1578980

ik 2x in ieder geval

En ik speel op de ps3

Alles wat niet verklaarbaar is hoeft niet te betekenen dat er wordt gecheat hoor,

Het is een glitch, er is weer een nieuwe infinite care package glitch ondekt.

GOED ZO IW, JULIE ZIJN ECHT GEWELDIG EN JULIE LUISTEREN ZO GOED NAAR JULIE FANS!!! :duh:

Geplaatst:
comment_1578983

ik 2x in ieder geval

En ik speel op de ps3

GOED ZO IW, JULIE ZIJN ECHT GEWELDIG EN JULIE LUISTEREN ZO GOED NAAR JULIE FANS!!! :duh:

Ik vind het wel chill eerlijk gezegt :)

Bewerkt: door lexus123

Geplaatst:
comment_1578993

ik 2x in ieder geval

En ik speel op de ps3

Ik vind het wel chill eerlijk gezegt :)

chill?het is alleen maar naaiend voor de rest.

Geplaatst:
comment_1578998

Ik heb er 10 en geloof me, je weet totaal niet wat je er mee aan moet. Niet leuk meer.

ja maar jij hebt prestige gehackt dus dan heb je inderdaad niet het gevoel dat je dit hebt verdient nee :puh:

Alsnog, al zou je legit naar 10th gaan, weet je nog niet wat je ermee aanmoet :7

Dáárom is het juist leuk! Veel killstreaks voor jezelf en lekker naaiend tegenover andere. Win-win-situatie dus :)

Geplaatst:
comment_1579002

Alsnog, al zou je legit naar 10th gaan, weet je nog niet wat je ermee aanmoet :7

Dáárom is het juist leuk! Veel killstreaks voor jezelf en lekker naaiend tegenover andere. Win-win-situatie dus :)

Hopelijk wordt je een keer hard verkracht door mensen die beter zijn door skills.

Geplaatst:
comment_1579052

Hopelijk wordt je een keer hard verkracht door mensen die beter zijn door skills.

+1

het is niet leuk om mensen te naaien behalve als ze mij genaaid heb want dan wil ik ze 10x harder terug naaien.maar ik vind gewoon dat iedereen eerlijk moet spelen anders word het spel gewoon verkracht en begin ik weer slechte woorden het spel in te gooien. :7

Geplaatst:
comment_1579070

Het begint al wat te lukken om te ownen met intervention. Hiernet 27-5 op derail, waar ik anders niet erg goed ben. ^_^ Intervention gaat overigens op elke map en elke game mode, dat ding ownt zwaar. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.