Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1579452

Heb je op de ps3 toevallig alleen maar low, medium, high enzo? :puh:

Want ik kan die getallen nergens ontdekken. :(

Ik doe het trouwens op normal, als dat verhaal hier boven klopt :7

Geplaatst:
comment_1579487

Ik wil een soort Bling überpro:

tacticoolAR15.jpg

Wel vet.

ACR + Holograph + Heartbeat + Silencer + Noobtube + FMJ + Extended mags

G18 + Akimbo + FMJ + Holographic sight (nutteloos, oke) + Extended mags

Bewerkt: door ikt

Geplaatst:
comment_1579489

Net eens een mooi matchje gespeeld op scrapyard. Eerst 5 kill streak door running class, dan predator. Daarmee wou ik pave low neerhalen, maar ik vond 'm niet en ging dus maar voor twee ventjes die A aan het nemen waren. Ik versnel de predator en net op dat moment vliegt de pave low ervoor, +400 XP maar geen +2 kills en dus nog geen harrier. Dan twee knife kills en harrier, waarmee ik met de eerste airstrike één ventje dood en denk: meh, aan een AC130 raak ik niet. Dan komt de tweede airstrike eraan, en die doodt er plots 3, dus AC130. Daarmee de ingangen van die schuur aan de zijkant van de map geraped, en uiteindelijk 41-7. :D

Geplaatst:
comment_1579537

Een vriend van mij is echt minigun addict, als die gozer eenmaal in wasteland zit is die gozer niet wegtebranden bij een minigun

En ja, daar schept hij erg mee op, omdat hij daarmee een 30 killstreak had gehaald :7

Ging ik het ook eens proberen, en je raad 't al, binnen 1 minuut (2 kills gemaakt) had ik een headshot, dus die gozer had gewoon enorme mazzel dat hij met ongelovelijke noobs zat te spelen (bij de tegenstander) ^^

En hij had geen nuke ingesteld :D :shater:

Geplaatst:
comment_1579564

Heb je op de ps3 toevallig alleen maar low, medium, high enzo? :puh:

Want ik kan die getallen nergens ontdekken. :(

Ik doe het trouwens op normal, als dat verhaal hier boven klopt :7

Low, Medium, High, Custom...

Geplaatst:
comment_1579569

Als we het dan toch over snipen hebben, wat is jullie sensitivity?

Dat zegt niet echt veel, want op de X360 of PS3 is het al heel anders. Als ik 6 zeg, dan kan jij mij voor gek verklaren. Maar toch om jouw vraag te beantwoorden. Heb het geleerd met 7, dus blijf ik bij 7. Mooi allround. Past goed bij mijn stijl (niet-rushen, vrij voorzichtig, op de tactische plaatsen kijken).

Zoveel verschil zal er toch niet tussen zitten?

Maargoed, ik heb zelf een tijdje op 7 gespeeld maar ben net overgestapt op 8. Wil gewoon met 10 kunnen gamen :puh:

wat the hell is sensivity?

Geplaatst:
comment_1579571

Als we het dan toch over snipen hebben, wat is jullie sensitivity?

Dat zegt niet echt veel, want op de X360 of PS3 is het al heel anders. Als ik 6 zeg, dan kan jij mij voor gek verklaren. Maar toch om jouw vraag te beantwoorden. Heb het geleerd met 7, dus blijf ik bij 7. Mooi allround. Past goed bij mijn stijl (niet-rushen, vrij voorzichtig, op de tactische plaatsen kijken).

Zoveel verschil zal er toch niet tussen zitten?

Maargoed, ik heb zelf een tijdje op 7 gespeeld maar ben net overgestapt op 8. Wil gewoon met 10 kunnen gamen :puh:

wat the hell is sensivity?

Hoe snel je naar link, recht, boven en naar beneden kijkt.

Geplaatst:
comment_1579619

Het voelt best wel leuk om een dude met een shotgun die op 5 meter van jou staat te ownen met een sniper. :$ De intervention is echt een prachtig wapen, je kan ermee snipen (duh) op normal range en long range (hele map over met stopping power of FMJ) en het gebruiken als een shotgun om een gangpad mee te ontruimen. :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.