Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1584800

PC heeft inderdaad geen accuracy, wat ik best jammer vind. :(

@ hierboven: niet vergeten ook nog een echt leven te leiden.

Haha het is buiten toch bagger weer dus veel meer dan gamen kun je ook niet doen.

Geplaatst:
comment_1584812

Bij mij regent het niet hoor. Het is hier gewoon droog. Net level 68 geworden. Duurt zo lang. Wat is snelste manier volgens jullie? Challenges, maar welke mode? PC gamer hier. ;)

De snelste manier is natuurlijk zoveel mogelijk challenges halen. Ik doe alleen Team Deathmatch en als je daar een beetje goed in bent kun je regelmatig 3500 punten halen in 1 potje. En als je iedere dag minimaal 30.000 punten haalt gaat het levelen best wel snel hoor.

Geplaatst:
comment_1584815

Bij mij regent het niet hoor. Het is hier gewoon droog. Net level 68 geworden. Duurt zo lang. Wat is snelste manier volgens jullie? Challenges, maar welke mode? PC gamer hier. ;)

Speel demolition of eventueel search and destroy als je daar goed in bent. Ikzelf speel vaak demolition, om een aantal redenen:

1. Veel punten per potje
  2. Wanneer je voor bijvoorbeeld een Nuke gaat hoef je geen zorgen te maken dat het potje over is, je hebt namelijk 2 of 3 rondes.
  3. It's FUN!

Cheers :bier:

paul007

Geplaatst:
comment_1584904

Heeft de PC versie van MW2 ook een demo?

Ik kan er niks over vinden dus volgens mij is er geen demo. Gewoon kopen, multiplayer bevat nogal wat fouten maar de singleplayer is episch, nog beter dan die van Cod 4.

Zijn hier ook al mensen die gouden titles hebben van wapens? Ik moet nog 120 headshots van de 1000 met de SCAR en dan heb ik er eindelijk 1. Met de FAMAS en de M4A1 kom ik ook redelijk in de buurt namelijk nog beide 200 headshots. Ik heb al wel pas geleden nog deze title gekregen.

Bewerkt: door jeroen.engeler

Geplaatst:
comment_1584931

MW2 heeft nooit een demo gekend :puh:

Ik kan er niks over vinden dus volgens mij is er geen demo. Gewoon kopen, multiplayer bevat nogal wat fouten maar de singleplayer is episch, nog beter dan die van Cod 4.

Zijn hier ook al mensen die gouden titles hebben van wapens? Ik moet nog 120 headshots van de 1000 met de SCAR en dan heb ik er eindelijk 1. Met de FAMAS en de M4A1 kom ik ook redelijk in de buurt namelijk nog beide 200 headshots. Ik heb al wel pas geleden nog deze title gekregen.

Ik heb 'The Silent' en 'Blademaster'. Van wapens of killstreaks heb ik er (nog) geen.

Oja, heb nu alle Titles van de eerste pagina :)

Bewerkt: door lexus123

Geplaatst:
comment_1584971

Ik blijf altijd steken op 22 killstreak :(

Als ik enorm aan het ownen ben, kom ik tot de 22 :7 Altijd ;(

Een keer tot 24 gekomen volgens mij, maar toen kwam er zon kut noobtuber aan :(

TOen was ik maar uit het potje gegaan, moesten ook eten :7

Geplaatst:
comment_1585057

Speel demolition of eventueel search and destroy als je daar goed in bent. Ikzelf speel vaak demolition, om een aantal redenen:

1. Veel punten per potje
  2. Wanneer je voor bijvoorbeeld een Nuke gaat hoef je geen zorgen te maken dat het potje over is, je hebt namelijk 2 of 3 rondes.
  3. It's FUN!

Cheers :bier:

paul007

Een nuke stopt het spelletje meteen. Had ik net ook, in de eerste ronde een nuke, en het spel was afgelopen.

Geplaatst:
comment_1585087

De snelste manier is natuurlijk zoveel mogelijk challenges halen. Ik doe alleen Team Deathmatch en als je daar een beetje goed in bent kun je regelmatig 3500 punten halen in 1 potje. En als je iedere dag minimaal 30.000 punten haalt gaat het levelen best wel snel hoor.

Als je gewoon Demolition doet haal je in een potje bijna wel 6000 punten (Zonder challenges)

Geplaatst:
comment_1585156

Ik blijf altijd steken op 22 killstreak :(

Als ik enorm aan het ownen ben, kom ik tot de 22 :7 Altijd ;(

Een keer tot 24 gekomen volgens mij, maar toen kwam er zon kut noobtuber aan :(

TOen was ik maar uit het potje gegaan, moesten ook eten :7

Ik had paar dagen terug ook de hele tijd 18 killstreak, 19 killstreak, 1x zelfs 24 killstreak, maar nee, zo'n kneus moest mij weer killen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.