Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1593512

hmm wat is nuke halen toch weer makkelijk :D Weer 1 potje ingesteldm gelijk gehaald. Ground war, team deathmatch, wasteland, ff zeven kills met mn barret .50 cal, harrier, 4 kills met harrier = chopper, pwnage met chopper = nuke :D is mn chopper afgelopen, blijkt er een tegenstander in mijn huisje te zitten, zo'n 2 meter van mij af :ch: hem nog ff gekilld, en toen nuke.

37 killstreak, net niet mijn killstreak van 39 verbeterd :N

Geplaatst:
comment_1593567

Vanochtend eerste potje van het weekend gespeeld, eindigde met een nuke. Wou even proberen want het was lang geleden dat ik een Tactical Nuke heb gehad. Krijg ik er plots 1 :puh:

Attack Helicopter + AC130 + Nuke + Wasteland + Nick = Tha Bomb (nog niet uitgeprobeerd :D)

Geplaatst:
comment_1593868

Iedereen krijgt nuke, en ikke niet. Wat zijn de beste streaks om een nuke te krijgen, ik heb nu Harrier, Chopper Gunner en Nuke.

En met een ietsie pietsie 'skill' moet het helemaal goed komen.

Geplaatst:
comment_1593897

Iedereen krijgt nuke, en ikke niet. Wat zijn de beste streaks om een nuke te krijgen, ik heb nu Harrier, Chopper Gunner en Nuke.

Helemaal mee eens. Vraagje wat is de Class die je vaak gebruikt?

Geplaatst:
comment_1593963

Helemaal mee eens. Vraagje wat is de Class die je vaak gebruikt?

Hardline kan ook erg handig zijn.

Geplaatst:
comment_1593976

Ik heb 5 van m'n 6 nukes gehaald met hardline, en het valt best aan te raden als je een nuke wil. Bij die 6de nuke had ik stopping power, en daar had ik net 24 killstreak als ik uit chopper gunner kwam. Het was een domination op wasteland, en de score was 193. Best wel stressy om vóór de 200 je 25ste kill te halen.

Geplaatst:
comment_1593983

Ik heb 5 van m'n 6 nukes gehaald met hardline, en het valt best aan te raden als je een nuke wil. Bij die 6de nuke had ik stopping power, en daar had ik net 24 killstreak als ik uit chopper gunner kwam. Het was een domination op wasteland, en de score was 193. Best wel stressy om vóór de 200 je 25ste kill te halen.

Ik heb nog nooit een Nuke gehad. Komt natuurlijk omdat ik hem nooit ingesteld heb maar die vijf keer dat ik het probeerde kwam ik niet verder dan een 5 killstreak. Ik heb gister nog 46 kills en 2 deaths gehaald in Team Deathmatch. Met een AK 47 en 2 keer Chopper Gunner en het was in Wasteland.

Geplaatst:
comment_1594049

k heb et zelf niet zo op die nukes, heb er zelf 4 gehad, maar ik stel liever care package, predator & emergency airdrop in. er is niets annoyender dan op de 24ste kill ( of 23 met hardline )dood te gaan

Geplaatst:
comment_1594101

k heb et zelf niet zo op die nukes, heb er zelf 4 gehad, maar ik stel liever care package, predator & emergency airdrop in. er is niets annoyender dan op de 24ste kill ( of 23 met hardline )dood te gaan

Wat is jou xfire account? Kunnen we een keer samen spelen. :)

Geplaatst:
comment_1594119

Wat is jou xfire account? Kunnen we een keer samen spelen. :)

Xfire username: commandore

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.