Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1602580

Bijna Nuke 24 kills... Ga ik dood!!!! AAAAHHHHH!!! Tring!

Heb ik zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vaak. Dan weer door een nub tub dan weer door scar nub dan weer door runner nub... >>> Door Visser23: En dan weer door een ander wapennub.. ^_^<<<

Geplaatst:
comment_1602617

Heb ik zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vaak. Dan weer door een nub tub dan weer door scar nub dan weer door runner nub... >>> Door Visser23: En dan weer door een ander wapennub.. ^_^<<<

Daarom heb ik hem ook nooit ingesteld staan. Je kunt veel meer kills halen door geen Nuke in te stellen.

Geplaatst:
comment_1602667

Daarom heb ik hem ook nooit ingesteld staan. Je kunt veel meer kills halen door geen Nuke in te stellen.

I agree.

Geloof me als je niet voor de nuke gaat maakt het het spel ook veel leuker. ^_^

Als je veel kills wilt halen probeer dan eens Harrier Airstrike - Pave Low - Chopper Gunner.

Geplaatst:
comment_1602677

I agree.

Als je veel kills wilt halen probeer dan eens Harrier Airstrike - Pave Low - Chopper Gunner.

Ja dat ligt er net aan welke gamemode je het meest speelt. Ik doe niks anders dan Team Deathmatch en daarin heb je geen tijd om te wachten totdat je Pave Low eindelijk kan komen. Dus ik heb: Preditor Missele - Harrier Strike - Chopper Gunner.

Geplaatst:
comment_1603153

I agree.

hmm, voor mij maakt het et niet leuker :puh:. het is pretty demoralising als je net met de 24e of 23e kill dood gaat of als je de nuke hebt de ronde eindigt :puh:

ik houd et op : carepackage, predator & harrier

of Uav-CP-Predator in s&d matches

Geplaatst:
comment_1603417

Ofwel crouch shots, dus gewoon plat op de grond gaan liggen als je een tegenstander tegenkomt, ofwel jump shots en dat is dan rondspringen. Maar beide zijn best irritant en compleet niet realistisch.

Geplaatst:
comment_1603565

Ik neem m'n woorden terug, dat ik nooit meer een random throwing knife zou krijgen over heel de map ...

Daarnet in Estate, ik stond voor het huis bij de voor-ingang, gooide een throwing knife over het huis en ja hoor. :engel:

Na 3 seconden kreeg ik: Bullseye! Ja het was me weer gelukt een throwing knife kill te krijgen over heel de map.

Ik weer de ganse match hysterisch zitten schreeuwen. :puh:

Heb vandaag ook de Red Tiger camo voor de M4A1 geunlocked. :D

ganse match?

wat betekent ganse?

ik speel het spel overigens haast niet meer,ik ben nu verslaafd aan BFBC2 :D

Geplaatst:
comment_1603582

Ofwel crouch shots, dus gewoon plat op de grond gaan liggen als je een tegenstander tegenkomt, ofwel jump shots en dat is dan rondspringen. Maar beide zijn best irritant en compleet niet realistisch.

Crouch/Prone shots nog best wel. Als ik weet dat iemand door een deur komt, ga ik liggen omdat hij nooit verwacht dat iemand ligt. Ik schiet dan al met mijn FAMAS (heeeeeeeeeeeeeeeerlijk wapen) en hij schiet recht naar voren, niet naar beneden. Dus bukken werkt zeker.

Geplaatst:
comment_1603591

Ik neem m'n woorden terug, dat ik nooit meer een random throwing knife zou krijgen over heel de map ...

Daarnet in Estate, ik stond voor het huis bij de voor-ingang, gooide een throwing knife over het huis en ja hoor. :engel:

Na 3 seconden kreeg ik: Bullseye! Ja het was me weer gelukt een throwing knife kill te krijgen over heel de map.

Ik weer de ganse match hysterisch zitten schreeuwen. :puh:

Heb vandaag ook de Red Tiger camo voor de M4A1 geunlocked. :D

ganse match?

wat betekent ganse?

ik speel het spel overigens haast niet meer,ik ben nu verslaafd aan BFBC2 :D

Ganse match betekent heel de match. ;)

Geplaatst:
comment_1603855

Crouch/Prone shots nog best wel. Als ik weet dat iemand door een deur komt, ga ik liggen omdat hij nooit verwacht dat iemand ligt. Ik schiet dan al met mijn FAMAS (heeeeeeeeeeeeeeeerlijk wapen) en hij schiet recht naar voren, niet naar beneden. Dus bukken werkt zeker.

Dat is cover nemen, crouch shots zijn anders. Je komt bijvoorbeeld om de hoek rennen en 10 meter verder loopt een tegenstander in jouw richting. Die tegenstander begint dan te schieten, en gaat ondertussen op de grond liggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.