Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1607377

Omdat je niet voor niks €800,- uitgeeft. Geloof jij mij niet? Oke maar houd je mond dan voortaan.

Oei iemand heeft hier last van gameaggressie.

Je hoeft me niet meteen af te zeiken omdat ik een gewone opmerking maak hoor. Ik kan er weinig aan doen dat jij je dood ergert aan dit spel. Je kan altijd voor 800 euro een PC kopen, maar dat betekend niet dat hij goed is hoor dus houdt jij voortaan je mond maar vrolijke vriend.

Ik heb zeer veel plezier aan dit spel, maar zeikers zoals jij verpesten het. En trouwens ik ben je vriend niet en zal dat van mijn leven nooit zijn!

Geplaatst:
comment_1607391

Omdat je niet voor niks €800,- uitgeeft. Geloof jij mij niet? Oke maar houd je mond dan voortaan.

Je hoeft me niet meteen af te zeiken omdat ik een gewone opmerking maak hoor. Ik kan er weinig aan doen dat jij je dood ergert aan dit spel. Je kan altijd voor 800 euro een PC kopen, maar dat betekend niet dat hij goed is hoor dus houdt jij voortaan je mond maar vrolijke vriend.

Ik heb zeer veel plezier aan dit spel, maar zeikers zoals jij verpesten het. En trouwens ik ben je vriend niet en zal dat van mijn leven nooit zijn!

Wat loop je nou bijdehand te doen? Eerst loop je trots aan te geven dat je nadenkt voordat je iets post, maar vervolgens zie ik in je post de meest obvious fout staan, namelijk dat je Steam de schuld geeft van slechte hosts terwijl Steam hier werkelijk niets mee te maken heeft. Geeft dus al aan hoe goed je werkelijk nadenkt voor je iets post.

DJMaddox houd het daarna nog beschaafd in een situatie waarbij naar mijn mening jij helemaal de grond in had geboord mogen worden, maar ok, DJMaddox heeft misschien iets meer geduld dan ik in dat soort situaties.. Maar vervolgens komt meneer weer de bijdehante jaap uithangen om DJMaddox te te vertellen dat 'zeikers zoals hij' het spel verpesten..

Wait wat? We zitten hier op een forum niet in een spel, in CoD (op de PC) is er een minimum aan conversatie via chats ingame, dus vertel me dan eens hoe 'zeikers als hij' het spel verpesten?

Afsluitend wil ik DJMaddox even feliciteren met het feit nooit jouw vriend te zullen zijn en hoop met deze post dezelfde status te hebben bereikt.

Geplaatst:
comment_1607418

Kleine teaser voor een montage die binnenkort volgt. Heb al een boel clips, maar ik ga er de beste uithalen en nog iets meer verzamelen. :)

Dit noem ik campen en dit kan iedereen, FMJ erop, wie hier kan Quickscopen, d mag je pas een filpje plaatsen.

Geplaatst:
comment_1607429

Eigenlijk ben jij hier de zeikert want jij begint met een zeikpost waar ik gewoon op reageer en nu probeer jij met slim wordgebruik mij te dissen waar jij best in faalt.

En trouwens ik ben je vriend niet en zal dat van mijn leven nooit zijn!

schater.gif

Bewerkt: door Djmaddox

Geplaatst:
comment_1607434

Auto-aim crazy.gif ?, maar goed,en ik heb aleen paar weken geleden gemeld dat er een neiuwe DLc aankwam, dit was al bekend in Oktober.

Ja, op de consoles heeft het spel om een beetje te aimen naar een enemy als die meeloopt.

Geplaatst:
comment_1607449

Wat loop je nou bijdehand te doen? Eerst loop je trots aan te geven dat je nadenkt voordat je iets post, maar vervolgens zie ik in je post de meest obvious fout staan, namelijk dat je Steam de schuld geeft van slechte hosts terwijl Steam hier werkelijk niets mee te maken heeft. Geeft dus al aan hoe goed je werkelijk nadenkt voor je iets post.

DJMaddox houd het daarna nog beschaafd in een situatie waarbij naar mijn mening jij helemaal de grond in had geboord mogen worden, maar ok, DJMaddox heeft misschien iets meer geduld dan ik in dat soort situaties.. Maar vervolgens komt meneer weer de bijdehante jaap uithangen om DJMaddox te te vertellen dat 'zeikers zoals hij' het spel verpesten..

Wait wat? We zitten hier op een forum niet in een spel, in CoD (op de PC) is er een minimum aan conversatie via chats ingame, dus vertel me dan eens hoe 'zeikers als hij' het spel verpesten?

Afsluitend wil ik DJMaddox even feliciteren met het feit nooit jouw vriend te zullen zijn en hoop met deze post dezelfde status te hebben bereikt.

Steam kon temminste nadenken voordat ze de deal maakte met IW/Activision. Zij konden ook na de deal nog zeggen dat het veranderd moest worden, m.b.v. verschillende patches. Maar hebben dat niet gedaan en dat laat in MIJN ogen zien dat ze voor het geld gaan en niet voor goede service!

Geplaatst:
comment_1607451

Wat heeft Steam er in godsnaam mee te maken? Steam geeft het alleen uit. Ze zien dat het een spel is wat commercieel heel goed is, dus gaan ze het publiceren. Als er iets niet aan de game klopt moet je bij Infinity Ward gaan zeiken slimpie.

Geplaatst:
comment_1607456

Steam kon temminste nadenken voordat ze de deal maakte met IW/Activision. Zij konden ook na de deal nog zeggen dat het veranderd moest worden, m.b.v. verschillende patches. Maar hebben dat niet gedaan en dat laat in MIJN ogen zien dat ze voor het geld gaan en niet voor goede service!

Er zijn al best wel veel patches geweest, hoor.

Geplaatst:
comment_1607501

Er zijn al best wel veel patches geweest, hoor.

Ja maar daarna was er geen grote verbetering qua hosts etc. Het schijnt dat op de PC de host wordt gekozen met de beste specs en op de consoles met de beste connecties. En dit stond in geeneen van de patch logs (Lijst waarin alle oplossingen staan vande patch). Als dit op de PC hetzelfde was als op de console dan denk ik dat de connecties 10x beter waren.

Geplaatst:
comment_1607505

Denk maar wat je wilt, en weer laat je zien dat je niet nadenkt.

Dit is altijd al zo geweest, geen enkele patch heeft hier verandering in gebracht. Al zou dit gebeurt zijn, IW's problem, not Steam's.

Nu connectie. Als ik, met mijn Pentium D, de beste connectie heb in een match dan kan je beter een powerpoint presentatie bekijken. Je hebt dus een goede middenweg nodig, wat niet makkelijk te vinden is.

Geplaatst:
comment_1607829

Kleine teaser voor een montage die binnenkort volgt. Heb al een boel clips, maar ik ga er de beste uithalen en nog iets meer verzamelen. :)

Dit noem ik campen en dit kan iedereen, FMJ erop, wie hier kan Quickscopen, d mag je pas een filpje plaatsen.

Dit is niet campen, dit is spawnkillen (wat erger is). Hij staat te sniperen bij de flag van de vijand en omdat ze maar een flag hebben blijven ze daar spawnen.:duh: Gellukig ben jij niet een van die sniper pro's (ik ook niet), want dan hadden ze geen kans. Kom terug als je iets bijzonders gaat doen (bijv. quickscopen) of tenminste als je een goede positie uitzoekt bij je eigen flag en je hun van afstand neersnipert (headshots of mooie one hit kills). :cya:

Geplaatst:
comment_1608020

Omg.. Als je stationary sniper bent gaat iedereen zeuren dat je campt (en zeker als je "een goede positie zoekt aan je eigen flag >.<). Als je met je sniper rondloopt en daarbij tot aan de enemy flag geraakt ben je een spawnraper? Je weet toch dat dit

1) geen spawnrapen is, dat doe je enkel met een automatische RPD, AR of chopper gunner enzo, en dan kill je in 2 seconden het hele team

2) moeilijker is dan een long/headshot, probeer het zelf maar eens

En "mooie one hit kills"? Met de intervention/barret heb je niets anders, dus daar is niets speciaal aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.