Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1610337

Lol 'D, dan was het waarschijnlijk gewoon een gozer zonder skills waarbij zijn moeder niet in de buurt was om uit te janken. Die doet dan alsof hij je heeft aangegeven, ben al vaker van die trieste figuren tegen gekomen +)

haha, oke :bonk:

Geplaatst:
comment_1610350

Ik zat hiernet in een hacked server op de PC. :cab: Een gast genaamd "ADMIN" kon echt alles veranderen. Spel stoppen, XP per kill verhogen en verlagen, game modes verwisselen (zelfs hidden game-modes, zoals arena), jump height, enzovoort.

Geplaatst:
comment_1610555

Even 1 vraag, in welk lvl ga je nou prestige 70 of 75?

ik ben nu 70 en ik zag bij next rank prestige staan, daarom vroeg ik het. omdat het bij de andere COD's altijd op de 5 was

Google werkt ook hoor. Maar het is op 70.

Geplaatst:
comment_1610565

Ik en een vriend en nog wat randoms speelden vandaag tegen een clan die "SWAT" noemde.

Het was S&D en we werden zwaar afgedroogd: 4-0. :7

Ik ken dat gevoel, ik haat het als ik tegen clans of gewoon mensen die echt samenwerken moet spelen, ik speel meestal alleen en ik heb totaal geen vertrouwen in mijn teammates. Er zijn genoeg Domination matches die ik in mijn eentje heb gewonnen, terwijl mijn team TDM aan het spelen was. :duh: Het was wel een goede afleiding, ik kon gerust rondjes rennen en de flags capturen, want de andere team vocht tegen de mijne. :puh:

Geplaatst:
comment_1610619

Even 1 vraag, in welk lvl ga je nou prestige 70 of 75?

ik ben nu 70 en ik zag bij next rank prestige staan, daarom vroeg ik het. omdat het bij de andere COD's altijd op de 5 was

Google werkt ook hoor. Maar het is op 70.

Ik kon niks vinden op google :D daarom vraag ik het hiet. bedankt btw

Geplaatst:
comment_1610671

whooo shittt! geniaal potje net

speelde ground war, team deathmatch, in favela, ik had al vrij snel harrier, harrier ingeschakeld, pavelow daarna (nog niet ingezet) vrijwel gelijk daarna chopper gunner, en nu ging ik even beschut liggen, met claymore :$ , vervolgens maak ik niet eens zoveel kills met mn chopper, ik eindigde bij 27. Maar ik had mn pave low nog, ingeschakeld, die maakte ook nog eens 11 kills, want ik eindige toen op 38, mn oude killstreak was 39, dus ik wilde wel ff verbeteren. Ik maakte nog wat kills met mn ACR ACOG, en voilá, einde potje: 47 om 0 :D hoewel ik natuurlijk niet kan bewijzen dat ik daadwerkelijk 0 deaths had, kun je me wel toevoegen op PSN en met eigen ogen mn 47 killstreak zien :D

EDIT: shit dat had ik natuurlijk wel kunnen doen, door bij de intermission van het volgende potje ff een foto te maken? Kun je ergens op internet nog gegevens van gespeelde matches ophalen? :N

Bewerkt: door TZG

Geplaatst:
comment_1610734

Ik zat hiernet in een hacked server op de PC. icon_cab.gif Een gast genaamd "ADMIN" kon echt alles veranderen. Spel stoppen, XP per kill verhogen en verlagen, game modes verwisselen (zelfs hidden game-modes, zoals arena), jump height, enzovoort.

Had ik gister ook, no reload+unlimited ammo aan= RPG SPRAAAY! En daarna AC130 met de Main Cannon een aardbeving op de map laten verschijnen. :7

Geplaatst:
comment_1610902

OMG! :D Vandaag was ik aan het spelen met NickOwnage en nog een vriend @ Invasion, Ground war - Domination.

Wij begonnen aan de OpFor kant en ik liep zo naar B en gooide een throwing knife hoog in de lucht, en ja hoor!

2 seconden later: Bullseye! Al m'n 3de random throwing knife kill over heel de map. :puh:

Deze keer heb ik maar een halve minuut hysterisch zitten schreeuwen. :puh:

Bewerkt: door ColaGlas

Geplaatst:
comment_1611057

In het begin was Modern Warfare wel leuk, alleen nu is het spel helemaal verziekt door noob rushers en campers. Ik ben overgestapt naar Battlefield Bad Company 2 en dat is veel beter dan als een kip zonder kop rondrennen en schieten alsof je Rambo bent..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.