Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1612217

Mijn complete stats op dit moment:

Score: 4.090.530

Wins: 1.514

Losses: 1.388

Ties: 2

Win streak: 46

Kills: 40.197

Headshots: 3.223

Assists: 3.893

Streak: 35

Deaths: 17.409

Time played: 10d 22h 5m

Geplaatst:
comment_1612442

Mijn complete stats op dit moment:

Score: 4.090.530

Wins: 1.514

Losses: 1.388

Win streak: 46

Kills: 40.197

Headshots: 3.223

Streak: 35

Deaths: 17.409

Time played: 10d 22h 5m

Score: 3.273400

Wins: 1.101

Losses: 1.878

Win streak: 20

Kills: 42208

Headshots: 4229

Streak: 4171

Deaths: 38911

Time played: 13d 9h 42m

Accuracy: 22.62%

Hits: 90325 Misses: 308970

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_1612451

Precies evenveel assists?

Geplaatst:
comment_1612634

Zijn er hier nog leden die zin hebben paasei.pngm een keer een private match met alleen maar GTAForum leden te spelen? Voeg me maar een keer toe op Steam: Remcconen.

Ik weet alleen van Remi-X en .Senne dat ze op de PC spelen, verder in mijn ogen allemaal console? :$

Geplaatst:
comment_1612762

Zijn er hier nog leden die zin hebben paasei.pngm een keer een private match met alleen maar GTAForum leden te spelen? Voeg me maar een keer toe op Steam: Remcconen.

Ik weet alleen van Remi-X en .Senne dat ze op de PC spelen, verder in mijn ogen allemaal console? bloos.gif

Toegevoegd.

Geplaatst:
comment_1613450

Precies evenveel assists?

Ik weet niet. Misschien vergeten in te vullen.

Geplaatst:
comment_1613556

Whehe, ik heb de geniaalste harccore clas gemaakt

M16a4 + heartbeat + thermal (:7)

M39 raffica + FMJ+ RDS

Bling pro

Cold blooded (bijna pro :( )

Ninja pro

Heerlijk, gewoon jezelf droppen in het gras en iedereen kapot knallen :7 Zo gaan je headshots echt goed omhoog :puh:

Geplaatst:
comment_1613646

M39 raffica + FMJ+ RDS

Bling pro

Ninja pro

Heerlijk, gewoon jezelf droppen in het gras en iedereen kapot knallen :7 Zo gaan je headshots echt goed omhoog :puh:

Haha dat is de meest idiootste clas die ik ooit hebt gezien. Een heartbeat sensor en thermal gaan natuurlijk niet samen. Het kan wel maar als je iemand hebt gezien op die heartbeat sensor en vervolgens nog moet gaan inzoomen heeft hij jou allang dood.

Geplaatst:
comment_1613678

Heyhey, ik laat ook weer eens van me horen in dit topic.

Is er al wat meer bekend over de map pack? Ik had iets gehoord van €15 euro, 30 maart in Playstation Store. Kan iemand vertellen hoe 't nou echt zit?

Geplaatst:
comment_1613869

30 Maart op XBOX-Live aangezien Microsoft geld over had.

30 April in Playstation Store en op Steam

Denet was ik aan het wachten op m'n vrienden ging ik even hardcore spelen met noobtube en m'n team maatjes killen :bonk:. Allemaal werden ze chagrijnig, en begonnen ze te schelden en ik bleef maar lachen vooral toen iemand bijna z'n chopper gunner had en ik hem een cadeautje gaf :D. Alleen was ik het 45seconden wachten zat dus stopte ik ermee. (Flashen en stunnen bij hun is ook erg leuk :Y).

Geplaatst:
comment_1613897

30 Maart op XBOX-Live aangezien Microsoft geld over had.

30 April in Playstation Store en op Steam

Denet was ik aan het wachten op m'n vrienden ging ik even hardcore spelen met noobtube en m'n team maatjes killen :bonk:. Allemaal werden ze chagrijnig, en begonnen ze te schelden en ik bleef maar lachen vooral toen iemand bijna z'n chopper gunner had en ik hem een cadeautje gaf :D. Alleen was ik het 45seconden wachten zat dus stopte ik ermee. (Flashen en stunnen bij hun is ook erg leuk :Y).

Gozer, hardcore is serieus bedoeld. Het is dan niet de bedoeling dat je je als een mongool gedraagt. Mensen als jij verknoeien het spel, ga gewoon een andere game-modus spelen.

Geplaatst:
comment_1613902

M39 raffica + FMJ+ RDS

Bling pro

Ninja pro

Haha dat is de meest idiootste clas die ik ooit hebt gezien. Een heartbeat sensor en thermal gaan natuurlijk niet samen. Het kan wel maar als je iemand hebt gezien op die heartbeat sensor en vervolgens nog moet gaan inzoomen heeft hij jou allang dood.

Nouja, het is wel hardcore class he :puh:

Je ligt gewoon goed beschut ergens in cover, iedereen in de verte knal je neer met je thermal (iedereen dentt: hardcore = geen map = geen uav = geen cold blooded.)

Hoor ik eenmaal een piepje, dan trek ik me spas + FMJ + GRIP uit me binnenpocket, en pomp het zo z'n anale gaatje in :sigaar:

En het mooie is: Het werkt ooknog! :$

Geplaatst:
comment_1613924

M39 raffica + FMJ+ RDS

Bling pro

Ninja pro

Nouja, het is wel hardcore class he :puh:

Je ligt gewoon goed beschut ergens in cover, iedereen in de verte knal je neer met je thermal (iedereen dentt: hardcore = geen map = geen uav = geen cold blooded.)

Hoor ik eenmaal een piepje, dan trek ik me spas + FMJ + GRIP uit me binnenpocket, en pomp het zo z'n anale gaatje in :sigaar:

En het mooie is: Het werkt ooknog! :$

In hardcore gebruikt bijna iedereen juist wel cold blooded

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.