Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1628170

Ik ben vergeild geraakt aan de first blood :$

Dan komt mijn intervention title van 2500 kills in beeld, en me intervention emblem van 500 headshots (goud schietschijf) Kan ik lekker mee opscheppen :$

Ik weet, das faudt :$

Sensivity 7 inmiddels, en het werkt nog ook:O :puh:

Geplaatst:
comment_1628268

PC wordt de laatste tijd steeds erger. Ik speelde vandaag maar weer even MW2, en ben in drie hacked matches terecht gekomen terwijl je die vroeger haast niet tegenkwam.

Op de Xbox 360 zijn 3 op 5 matches die ik join gehackt, met wat voor hacks krijg jij op de PC te maken? ik heb denk ik alles gezien behalve de negatieve XP en 10 prestige met een kill hacks.

Geplaatst:
comment_1628296

PC wordt de laatste tijd steeds erger. Ik speelde vandaag maar weer even MW2, en ben in drie hacked matches terecht gekomen terwijl je die vroeger haast niet tegenkwam.

Op de Xbox 360 zijn 3 op 5 matches die ik join gehackt, met wat voor hacks krijg jij op de PC te maken? ik heb denk ik alles gezien behalve de negatieve XP en 10 prestige met een kill hacks.

Ik speel ook al vanaf het begin MW2, en ben nog nooit in een gehacked te match gekomen. Maar dat zal vast aan xbox live liggen.

Geplaatst:
comment_1628337

Hoi,ik ben Ninokil ik speel XBOX 360 Live en ik best jullie naam weten ik heet op xbox 360 live Ninokil dus stuur me berichten

Bewerkt: door ninokil

Geplaatst:
comment_1628402

Hoi,ik ben Ninokil ik speel XBOX 360 Live en ik best jullie naam weten ik heet op xbox 360 live Ninokil dus stuur me berichten

Hey, en welkom! Ik ben NickOwnage. Op Xboxlive: xNLx NickOwnage

Voeg me gerust toe!

Geplaatst:
comment_1628405

Instant prestige, unlimited ammo, modified jump height, verschillende gamemodes (S&D in domination, arena waar je één vlag moet cappen, global thermonuclear war, enzovoort), loopsnelheid opgeschroefd, en dat is het zo'n beetje denk ik.

Geplaatst:
comment_1628600

Instant prestige, unlimited ammo, modified jump height, verschillende gamemodes (S&D in domination, arena waar je één vlag moet cappen, global thermonuclear war, enzovoort), loopsnelheid opgeschroefd, en dat is het zo'n beetje denk ik.

Hebben we ook, bahalve de geschrapte gamemodes (enige hack die ik zou willen spelen), die heb je in private matches.

Jullie PC spelers zijn echt genaait door IW, eerst geen dedicated servers, hacks en julie krijgen de map packs later.

Wij hebben ook hacks en bij ons is party chat verboden in meeste gametypes, maar wij krijgen de DLC's eerder dan de rest, niet dat het al die fouten van IW goedmaakt, maar het is wel iets.

Geplaatst:
comment_1628811

Hebben we ook, bahalve de geschrapte gamemodes (enige hack die ik zou willen spelen), die heb je in private matches.

Jullie PC spelers zijn echt genaait door IW, eerst geen dedicated servers, hacks en julie krijgen de map packs later.

Wij hebben ook hacks en bij ons is party chat verboden in meeste gametypes, maar wij krijgen de DLC's eerder dan de rest, niet dat het al die fouten van IW goedmaakt, maar het is wel iets.

Dat wij de DLC eerder krijgt komt niet door IW. Maar door Microsoft. Die had nog wat geld over.

Geplaatst:
comment_1628946

Maar 1 voordeel: De 10th Prestige lobbies zijn niet meer mogelijk sinds de laatste patch (OF alleen met heel veel moeite wel).

Ik gebruik nu "Tactical Button Layout" waarmee je heel goed kan dropshotten, hiermee een 9 Killstreak in SnD gehaald. Maar de tegenstander faalde toen ook hard door 3 keer de flank open te laten liggen.

Wilt gij mij inviten op Xbox Live, dit is mijn Gamertag (Random Nickname Maker duh.gif ): DutchSk1lz, zoals het er staat.

Ga niet vragen voor 1vs1 Snipen want dan zuig ik. (Tegenwoordig met elke sniper).

Geplaatst:
comment_1628947

Dat wij de DLC eerder krijgt komt niet door IW. Maar door Microsoft. Die had nog wat geld over.

IW had ook kunnen weigeren... Maar ik vind het niet erg, krijgen wij niet dezelfde problemen als de xbox had met de lauch van de DLC.

Geplaatst:
comment_1628965

Ja maar waarom zou IW weigeren?Ik bedoel, ze denken aan geld, het laat hun koud dat jullie moeten wachten hoor. Net zo als andere bedrijven.

Daar heb je gelijk in.

Ik vraag me wel af waarom Microsoft dit dan deed, of ze echt iets verdienen aan die tijdelijke exclusiviteit. Ik denk dat er weinig mensen zijn die een xbox kopen voor een maandje exclusieve maps.

Bewerkt: door Reinier93

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.