Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1648817

Oke, hoe-de-f*ck moet je quikscopen emo.gif Ik speel op Ps3.

Ik wil het je wel leren, add me jordib12

nu al een tip: zorg ervoor dat jer de persoon goed ziet mik dan even op lichaam en schiet! :)

Maar ik toon het je best eens!

@ ook, gebruik stopping power dan heb je meer one shot one kill! :)

Geplaatst:
comment_1648837

nu al een tip: zorg ervoor dat jer de persoon goed ziet mik dan even op lichaam en schiet! :)

Thanx, I'll add you :)

Geplaatst:
comment_1648867

is er iets met de servers gebeurt want als ik een potje uitga en ik weer opnieuw kom ik stteeds bij dezelfde match

Heb je je NAT-type toevallig op strict staan?

nee gewoon open

Gebeurt wel vaker, is een bug.

Geplaatst:
comment_1649009

Eindelijk weer Cold Blooded vrijgespeeld. :7

Ik begon echt irritant te worden van al die predators, helikopters, etc. :puh:

Tip: Schiet een pave low neer, en knal daarna al je kogels op de pave low die aan het neerstorten is, daarmee heb je Cold Blooded Pro binnen hooguit 2 keer pave low neerhalen. Elke kogel die je namelijk op de pave low schiet die aan het neerstorten is, telt mee als +1 voor Cold Blooded Pro ;)

Geplaatst:
comment_1649021

Eindelijk weer Cold Blooded vrijgespeeld. :7

Ik begon echt irritant te worden van al die predators, helikopters, etc. :puh:

Tip: Schiet een pave low neer, en knal daarna al je kogels op de pave low die aan het neerstorten is, daarmee heb je Cold Blooded Pro binnen hooguit 2 keer pave low neerhalen. Elke kogel die je namelijk op de pave low schiet die aan het neerstorten is, telt mee als +1 voor Cold Blooded Pro ;)

Echt :puh: ?

Trouwens, alleen bij Pave Low, of ook bij harriers etc ?

Geplaatst:
comment_1649326

lol!

Haha die vent in mijn nieuwe held :puh: .

Echt met zo een typisch Amerikaans accent XD en hoevaak zegt hij wel niet 'what the fuck?!' en 'that dumbass!' XD?

Op het begin ook 'I Play this game like in real life, I'm always hyper' Dat is te merken xD

Geplaatst:
comment_1649352

Ik heb Coldblooded Pro VI gehaald op de manier van jullie beste class hiervoor is:

RPD of andere LMG met groot magazijn,

At4 HS

Sleight of Hand

Coldblooded

Ninja, of Commando. Als iemand dicht bij je is ff snel knifen

Geplaatst:
comment_1649448

Thanx, I'll add you :)

Euh, nog eventjes wachten, want kan nu een tijdje niet op Ps3, als ik weer kan voeg ik je zo snel mogelijk toe :D

Geplaatst:
comment_1649460

Ik heb Coldblooded Pro VI gehaald op de manier van jullie beste class hiervoor is:

At4 HS

Sleight of Hand

Coldblooded

Er was een bug als dat als je een heli neerschoot dan begint de heli rond te draaien. Elke kogels die je dan schiet op de heli is +1 bijn Coldblooded. Over heel youtube zegt iedereen dat het niet meer werkt en dat het gefixt is volgens mij niet helemaal want ik schoot laatst op een Pavelow met FAL toen die tolde en kwam er ineens cold blooded pro VI in beeld te staan.

Geplaatst:
comment_1649537

At4 HS

Sleight of Hand

Coldblooded

Er was een bug als dat als je een heli neerschoot dan begint de heli rond te draaien. Elke kogels die je dan schiet op de heli is +1 bijn Coldblooded. Over heel youtube zegt iedereen dat het niet meer werkt en dat het gefixt is volgens mij niet helemaal want ik schoot laatst op een Pavelow met FAL toen die tolde en kwam er ineens cold blooded pro VI in beeld te staan.

Laatst is er een nieuwe patch uitgekomen. Misschien dat het daarmee dus wel gepatcht is.

Geplaatst:
comment_1649545

At4 HS

Sleight of Hand

Coldblooded

Ok, leuk :zz:

Die XP week is over hè? In SD merk ik niet zoveel van Cold Blooded en gebruik of HardLine( :clown: ) of SP samen met Scar of UMP.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.