Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1674538

Dus mijn vraag is of MW2 een aanrader voor de PC is?

Mijn mening: NEE

Al houdt je van hackservers, hackers, noobs, runners, tubers, RPG'ers, g18 akimbo's, IWNet, slechte connecties, lagg, microfoonspammers,lagg, ongebalanceerde wapens, ongebalanceerde spawns: Ja.

Geplaatst:
comment_1674542

Ben aan het twijfelen tussen deze game en Bad Company II. Beiden lijken me geweldige games als ik zo kijk op Youtube. Ik wil ze beiden of één van de twee kopen voor de PC. Nu heb ik dus wat gezocht enzo, maar kwam ik erachter dat CoD MW2 geen dedicated servers heeft en je dus random in een server/map komt. En dat cheaters ook vrije toegang hebben.

ik zeg het je. Mw2 heb ik al een aantal maanden, maar het verveelt wel

vooral met die noobtuber, knifesletten en campers.

ik zou voor BFBC 2 gaan, lekker rustig omgeefingkje, niet al te druk met schieten en ontploffingen en bij BFBC 2 kan je alle huizen kapot knallen _O_

In BF BC2 ben ik anders wel veel druk bezig met schieten.. Evenveel als in MW2. MW2 is een leuke game, als je niet te snel gefrustreerd geraakt. Als dit wel het geval is zal je niet lang plezier beleven aan MW2.

Geplaatst:
comment_1674544

Ben aan het twijfelen tussen deze game en Bad Company II. Beiden lijken me geweldige games als ik zo kijk op Youtube. Ik wil ze beiden of één van de twee kopen voor de PC. Nu heb ik dus wat gezocht enzo, maar kwam ik erachter dat CoD MW2 geen dedicated servers heeft en je dus random in een server/map komt. En dat cheaters ook vrije toegang hebben.

Ik zou persoonlijk voor MW2 gaan,

maar het is een kwestie van smaak:

MW2 is meer zoveel mogelijk mensen vermoorden zonder teamwork

BFBC2 moet je steeds eeuwen rijzen, zit je in een huisje, gaat ie kapot etc.

Geplaatst:
comment_1674576

Beide games lijken me erg goed en misschien overweeg ik ze allebei te kopen. Het enige probleem waar ik bij MW2 aanloop is dat het volgens vele website's niet mogelijk is dedicated servers te starten en dat het dus vol zit met cheaters enzo... Ik wil gewoon een eerlijke match kunnen spelen, in de zin dat je geen software gebruikt om te winnen laat ik maar zeggen. ^^ Of valt dit reuze mee?

Alsnog ik wil het voor de PC. ;)

Geplaatst:
comment_1674578

Beide games lijken me erg goed en misschien overweeg ik ze allebei te kopen. Het enige probleem waar ik bij MW2 aanloop is dat het volgens vele website's niet mogelijk is dedicated servers te starten en dat het dus vol zit met cheaters enzo... Ik wil gewoon een eerlijke match kunnen spelen, in de zin dat je geen software gebruikt om te winnen laat ik maar zeggen. ^^ Of valt dit reuze mee?

Alsnog ik wil het voor de PC. knipoog.gif

Heb je mn post gelezen? En er zijn idd geen dedi's dus get ready voor een grote lading hacks.

Geplaatst:
comment_1674584

Er zijn wel hackers, maar nu ook niet elke match en je bent vrij om te leaven. Je kan ze ook reporten via Steam, maar of dat veel uithaalt weet ik niet.

Geplaatst:
comment_1674615

Je hoeft niet veel te reizen. Met de squads kan je meestal spawnen redelijk dicht / in de actie. Ik vind het goed dat huizen kapot kunnen, anders krijg je van die toestanden waarbij iedereen in een huisje zit te campen. Maar zoals de meesten hier zeggen: als je een solo player bent is MW2 iets meer voor jou. BC2 is leuker om echt samen te werken met je team. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.