Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1688187

Nee, CoD 4 is beter. ;)

CoD 4 is de beste COD die er gemaakt is. De rest is allemaal uitgemolken. :bier:

CoD 1 & 2 waren voor die tijd ook best goed.. :dans:

Dat is de reden dat ik Cod2 zo goed vond.

En echt, ik heb dat spel zóó veel gespeeld.

En dit is een MW2 topic, maar toch even de vraag hier:

Is het nog zinvol om COD4 te kopen? (ps3)

Voor €20 weet je alles.

Geplaatst:
comment_1688199

Nee, CoD 4 is beter. knipoog.gif

CoD 4 is de beste COD die er gemaakt is. De rest is allemaal uitgemolken. biertje.gif

CoD 1 & 2 waren voor die tijd ook best goed.. static.gif

Dat is de reden dat ik Cod2 zo goed vond.

En echt, ik heb dat spel zóó veel gespeeld.

En dit is een MW2 topic, maar toch even de vraag hier:

Is het nog zinvol om COD4 te kopen? (ps3)

Al stap je van MW2 over naar CoD4, je beleefd gewoon een natte droom en vooral op de PC.

Geplaatst:
comment_1688566

Die killstreaks maken MW2 juist gay. bijvoorbeeld:

Je zit in real life met je squad gepinned en je wilt een harrier inroepen. Je hebt 6 kills gemaakt en je roept door je radio: I NEED A AIRSTRIKE HERE RIGHT NOW!!!! De respons is dan: SORRY YOU CANT, YOU DONT HAVE 7 KILLS YET.

:7

CoD 4 raped zo hard, alleen al naar het hoesje kijken geeft je een boner.

Lol wat? Alsof MW2 zo realistisch bedoeld is? Je gaat toch ook niet zeggen dat de power-ups van Super Mario Kart gestoord zijn omdat je dit niet met echt karten kan doen? :duh:

Overigens hoop ik dat je laatste zin sarcastisch bedoeld is...

Cheers :bier:

paul007

Bewerkt: door paul007

Geplaatst:
comment_1689110

Die killstreaks maken MW2 juist gay. bijvoorbeeld:

Je zit in real life met je squad gepinned en je wilt een harrier inroepen. Je hebt 6 kills gemaakt en je roept door je radio: I NEED A AIRSTRIKE HERE RIGHT NOW!!!! De respons is dan: SORRY YOU CANT, YOU DONT HAVE 7 KILLS YET.

:7

CoD 4 raped zo hard, alleen al naar het hoesje kijken geeft je een boner.

Lol wat? Alsof MW2 zo realistisch bedoeld is? Je gaat toch ook niet zeggen dat de power-ups van Super Mario Kart gestoord zijn omdat je dit niet met echt karten kan doen? :duh:

Overigens hoop ik dat je laatste zin sarcastisch bedoeld is...

Cheers :bier:

paul007

Jah, als je zo moet beginnen met real life dan is er niks meer aan hé...

Domme opmerking eigelijk...

Geplaatst:
comment_1689131

Net in Terminal CG, die Precision Airstrike heeft ook geen fuck zin tenzij je echt goed mikt dus had Cg op eigen kracht en de Pavelow deed ook al niks, Cg ingezet en verloren we 2-0 :cab: Ik dacht dat we de bom wel zouden verdedigen...

Geplaatst:
comment_1689294

Campen zeker?

Kan niet meer anders e :puh:

Nope, helemaal niet campen eigenlijk. Op afghan hadden de enemies A gecaptured en zaten ze met z'n allen in de bunker. Ik ging naar A, schoot drie tegenstanders in de bunker neer, nam A en liep richting de bunker. Semtex erin, double kill en toen spawnden de enemies weer aan A. Nog twee dood en dan onmiddellijk harrier ingebeld, gaan cover nemen onder de vliegtuigvleugel en wachten op m'n chopper (als je dit als campen ziet, dat is het niet). Hier werd chopper neergehaald op 21 killstreak, en moest ik nog 4 kills maken. Er zat net iemand weer in de bunker die makkelijk was neer te halen, en dan had een teammate ook een chopper waardoor zowat alle enemies in de grot zaten. Daar dan nog drie kills, en daar was m'n nuke.

Bij wasteland had mijn team A en C en heb ik zowat heen en weer gelopen daartussen en verdedigd, de enemies waren overigens zo dom om met hun hele team naar één vlag te gaan (ofwel A ofwel C) en dus had ik ook best snel een 7 killstreak.

Overigens is een nuke zo simpel te halen zolang je air support niet wordt neergehaald. Als dat niet gebeurt heb je gegarandeerd een nuke, van mij had het wel een 30 of 35 killstreak mogen zijn.

Geplaatst:
comment_1689693

Kan je met Ac130 een atoombom halen, ben er nu een beetje achter hoe je ene atoombom haalt maar net als ik Pavelow of CG heb heb ik of geen atoombom ingesteld of ze schieten me net neer, aangezien veel mensen met javelin(aanrader) en koud bloedig gebruiken is een atoombom halen echt moeilijk...

Geplaatst:
comment_1689725

Kan je met Ac130 een atoombom halen, ben er nu een beetje achter hoe je ene atoombom haalt maar net als ik Pavelow of CG heb heb ik of geen atoombom ingesteld of ze schieten me net neer, aangezien veel mensen met javelin(aanrader) en koud bloedig gebruiken is een atoombom halen echt moeilijk...

Tuurlijk kan je er een Nuke mee halen, maar mijn ervaring is wel dat je met een CG makkelijker kills kan halen. Soms heb je geluk en lopen er veel vijanden bij elkaar (niet in gebouwen) en kan je er wel sneller en meer kills bij halen dan bij een chopper. Het grote voordeel is natuurlijk dat een AC130 moeilijker neer te halen is. De makkelijkste set-up is natuurlijk Harrier - Chopper - Nuke, eventueel met Hardline.

Veel plezier nog met MW2! :Y

Geplaatst:
comment_1690375

Tuurlijk kan je er een Nuke mee halen, maar mijn ervaring is wel dat je met een CG makkelijker kills kan halen. Soms heb je geluk en lopen er veel vijanden bij elkaar (niet in gebouwen) en kan je er wel sneller en meer kills bij halen dan bij een chopper. Het grote voordeel is natuurlijk dat een AC130 moeilijker neer te halen is. De makkelijkste set-up is natuurlijk Harrier - Chopper - Nuke, eventueel met Hardline.

Met een Javlin in 1 keer, eitje :zz:

Geplaatst:
comment_1690382

Met een Javlin in 1 keer, eitje :zz:

Niet dus. Een AC-130 heeft 2 flare sets, dan moet je minstens drie rockets afvuren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.