Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1692893

Ik dacht dat ook meteen @ The360box... :puh:

Waarschijnlijk loopt hij gewoon zo ontzettend om dat hij geen enemy tegen komt. Niet al te handige manier, aangezien ik persoonlijk best wel een hekel aan rushen heb, en meer sluipend door het gras met een sniper ga om vervolgens 1 kill te maken en dan snel een andere positie te kiezen.

Geplaatst:
comment_1692981

Je kan ook gewoon zoals mij, rennen naar de overkant en met M203's naar binnen schieten, altijd wel 1 kill. Heeft ontdekt dat Quickscope tijdens matches echt geen zin heeft :cab:

@ kan iemand mij vertellen waar de Helipad Top roof ligt, bovenaan plaatje.

Bewerkt: door The360box

Geplaatst:
comment_1693062

Je kan ook gewoon zoals mij, rennen naar de overkant en met M203's naar binnen schieten, altijd wel 1 kill. Heeft ontdekt dat Quickscope tijdens matches echt geen zin heeft :cab:

@ kan iemand mij vertellen waar de Helipad Top roof ligt, bovenaan plaatje.

Dat is de plek die in dit filmpje getoond wordt:

Op 0:53 zie je de plek goed.

Bewerkt: door Velaro

Geplaatst:
comment_1693082

Oh daar, ja probeer eerst op die ramenglasserbak te springen maar dat gaat al niet, laatst probeerde een vijand in-game dit te doen, schoot hem steeds dood. Applaus.gif

Maar dat is toch niet mogelijk? Aangezien er een groot hek voor staat?

Ik ga onder die lift zitten @ 0.46 op dat filmpje. :)

Dat filmpje bewijst trouwens ook maar weer hoeveel terugslag de Barret 50 heeft in tegenstelling tot de Intervention.

Geplaatst:
comment_1693339

Ik rush heel de tijd, wat heb je aan campen? :puh:

NIKS!

met S&D Rush ik altijd naar hun spawn en dan in de rug aanvallen.

Hoe doe je dat?

bijv. Karachi dan rennen heel veel Vijanden één kant op dus ga je dat ene weggetje en dat heb je meteen weer 3 kills.

Geplaatst:
comment_1693344

Oh daar, ja probeer eerst op die ramenglasserbak te springen maar dat gaat al niet, laatst probeerde een vijand in-game dit te doen, schoot hem steeds dood. Applaus.gif

Maar dat is toch niet mogelijk? Aangezien er een groot hek voor staat?

Ik ga onder die lift zitten @ 0.46 op dat filmpje. :)

Dat filmpje bewijst trouwens ook maar weer hoeveel terugslag de Barret 50 heeft in tegenstelling tot de Intervention.

Je moet op het hek van de bak springen en een soort van hangen, en dan springen, en welke Lift @ 0.46 :clown:

Geplaatst:
comment_1693376
h-oh' date=' 360junkies.com zat eventjes een leuk potje Modern Warfare 2 te spelen en wat blijkt ineens? Er komt een bericht getiteld 'no subscriptions avaliable at this time' in beeld. Zou dit er op wijzen dat Activision dan toch doorzet met hun plannen voor betaald online? We hebben ook nog eens filmpje als definitief bewijs dat dit er toch echt aan zit te komen.

Nu zat vorige week Micheal Pachter hierom al te vragen, en ook Bobby Kotick zat al een tijdje met dit idee. Maar toch is het best wel schokkend te horen dat dit al gelijk met Modern Warfare 2 wordt geïmplementeerd en niet pas met Call of Duty: Black Ops. Zo te zien wil Activision ook gelijk profiteren van de bestaande Call of Duty userbase van meer dan 15 miljoen mensen.

Van 360Junkies.com zelf wat uitspraken en het filmpje als bewijs:

"I was trying to join a friend's session on MW2 the other day and had this screen pop up. It clearly says at the top of this menu: "Modern Warfare 2 Membersh", in which we can confidently assume that the last word is "Memberships". If you'll notice at the bottom is an option to "Add Microsoft Points", clearly indicating that this was intended to be a menu for purchasing different levels of Membership, presumably memberships would have been offered in a variety of durations."

Klik

Bron :PU

Als dat zo is ben ik helemaal klaar met Call of Duty en dan ga ik Black Ops ook niet meer kopen.

Bewerkt: door Forumrunner

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.