Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1696961

Maar ik gebruik constant UMP, voor S&D, voor free for all voor alles, tenzij je echt voor nuke gaat, dan neem je best ACR FMJ savanger! :)

FmJ is niet alte best op wapens. De Damage die je denkt te hebben is er niet. Alleen door muren blijft je damage enigszins meer normaler. In Real Life zijn deze punten scherper zodat het beter door oppervalktes kan "snijden".

Geplaatst:
comment_1696962

Maar ik gebruik constant UMP, voor S&D, voor free for all voor alles, tenzij je echt voor nuke gaat, dan neem je best ACR FMJ savanger! :)

FmJ is niet alte best op wapens. De Damage die je denkt te hebben is er niet. Alleen door muren blijft je damage enigszins meer normaler. In Real Life zijn deze punten scherper zodat het beter door oppervalktes kan "snijden".

ACR red dot en FMJ vindt ik best goed hoor! :puh:

UMP silince met Sleight of hand pro is nice daarbij! :puh:

Geplaatst:
comment_1696969

ACR Red dot en FMJ kost weer die Bling Pro, kan beter scavanger, UMP silencer met Sleight of Hand is zeker goed in S&D. Ik gebruik bij UMP silencer vaak Marathon en Lightweight

Geplaatst:
comment_1696978

ACR Red dot en FMJ kost weer die Bling Pro, kan beter scavanger, UMP silencer met Sleight of Hand is zeker goed in S&D. Ik gebruik bij UMP silencer vaak Marathon en Lightweight

Waarom Lightweight?

En geen stopping power?

Is nog beter!

Geplaatst:
comment_1696986

Waarom Lightweight?

En geen stopping power?

Is nog beter!

Kan ik sneller rennen.

Nee, jij gebruikt Marathon om snel te rennen en Lightweight om sneller te bewegen, ik gebruik die class ook vaak, alleen tegenwoordig zie ik steeds vaker alleen UMP 45 FMJ, dat is ook een lekkere class.

Geplaatst:
comment_1697191

Raar, maar ik het gevoel dat de range beter is ZONDER FMJ dan MET FMJ bij UMP45!

emo.gif

Ik vind juist van niet. Als je FMJ er niet op zet gebruik je meer kogels om iemand te doden en daarbij schiet je de helft van de kogels naast.

Geplaatst:
comment_1697197

Raar, maar ik het gevoel dat de range beter is ZONDER FMJ dan MET FMJ bij UMP45!

emo.gif

Ik vind juist van niet. Als je FMJ er niet op zet gebruik je meer kogels om iemand te doden en daarbij schiet je de helft van de kogels naast.

Ja, je verbuikt wel minder kogels!

Geplaatst:
comment_1697211

Ik vind dat je met FMJ meer recoil hebt. Dan prefereer ik silencer. icon_mrgreen.gif

In principe heeft de M4A1 geen recoil, maar als je dat wapen gebruikt wordt dat gezien als noob. Maar toch, ik gebruik die tegenwoordig ook vaak met silencer.

Geplaatst:
comment_1697214

Het beste wapen is gewoon de FAL zonder rapid fire controller, maar met m'n trigga finga (snel bewegende vinger).

Mijn Setup voor Fal;

Fal w/Holographic Sight

G18 Akimbo

1x Semtex/Claymore (Ligt eraan welke map en welke gametype)

2x Stun

Sleight of Hand Pro

Stopping Power Pro

Ninja Pro

En probeer eens met een MP5K of P90 te spelen deze zijn ook vrij goed hoor, alleen zijn ze iets minder krachtig dan de UMP.45

Geplaatst:
comment_1697220

Ik vind het jammer aan de FAL dat het geen volautomatisch geweer is, nu moet je veel te lang wachten voordat je weer kan schieten. Wat ik wel goed vind aan de FAL is dat je er een enemy met 3 kogels dood mee kan krijgen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.