Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1533506

Niemand hier die de Walther 2000 heeft geprobeerd? Leuke sniper voor op wat kleine mappen, als variatie op de Intervention. Al hebben ze wel een ietwat verschillende speelstijl nodig ten opzichte van elkaar.

P90 / akimbo

PP-2000 / akimbo

Dit snap ik eigenlijk niet goed, waarom twee volautomatische CQB wapens met beide Akimbo? Dan kun je denk ik beter voor een launcher gaan als secondary, gezien je geen Cold Blooded hebt kun je dan killstreaks gemakkelijk neerhalen. Maargoed, dat zou ik dan doen.. ^^

Geplaatst:
comment_1533600

Niemand hier die de Walther 2000 heeft geprobeerd? Leuke sniper voor op wat kleine mappen, als variatie op de Intervention. Al hebben ze wel een ietwat verschillende speelstijl nodig ten opzichte van elkaar.

P90 / akimbo

PP-2000 / akimbo

Dit snap ik eigenlijk niet goed, waarom twee volautomatische CQB wapens met beide Akimbo? Dan kun je denk ik beter voor een launcher gaan als secondary, gezien je geen Cold Blooded hebt kun je dan killstreaks gemakkelijk neerhalen. Maargoed, dat zou ik dan doen.. ^^

Omdat wnnr ik switch, ik nog eens 2 powerfulle wapens heb die ik direct kan afvuren

Geplaatst:
comment_1533678

P90 / akimbo

PP-2000 / akimbo

Omdat wnnr ik switch, ik nog eens 2 powerfulle wapens heb die ik direct kan afvuren

Neem dan als tweede wapen een Spaz of een AA-12.

Geplaatst:
comment_1533702

Om snel te levelen ga je gewoon met een vriend 3rd Person Cage Match doen. Of HCTDM spelen.

Goede kit voor Harcore TDM:

TAR (one shot, one kill) - Fall Camo - Heartbeat

Secondary boeit niet echt, want je ownt al hard door zeh TAR

Frag (of wat je dan ook wilt)

Stun

Sleight Of Hand Pro (sneller herladen en aimen)

Hardline Pro (hier heb je dus geen Stopping Power nodig door TAR)

Ninja Pro (hiermee horen mensen je niet lopen en zien ze je niet op hun Heartbeat)

Care Package (3 Killstreak)

Precision Airstrike (5 Killstreak)

Emergency Airdrop (7 Killstreak)

Let's have sum pwn :puh:

@Powerpats:

Silencer zorgt ervoor dat je Range iets minder word. Damage blijft hetzelfde.

Bewerkt: door lexus123

Geplaatst:
comment_1533717

@Powerpats:

Maar wat is nou juist range?

Want dat snap ik niet. :N

Btw: Iemand nog iets te zeggen over mijn Modern Warfare 2 Montage Part 2?

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
comment_1533720

@Powerpats:

Want dat snap ik niet. nope.gif

Hoe ver je kan schieten.

Geplaatst:
comment_1533725

@Powerpats:

Hoe ver je kan schieten.

Ow, ok nou snap ik waarom ik 2 keer moest schieten met een sniper om iemand dood te krijgen. :7

Geplaatst:
comment_1533733

@Powerpats:

Hoe ver je kan schieten.

Ow, ok nou snap ik waarom ik 2 keer moest schieten met een sniper om iemand dood te krijgen. :7

Schiet je 1 keer mis dan?

Geplaatst:
comment_1533742

Care package is echt heel handig. Ik heb hierdoor al een paar keer een AC-130 gehad. Maar zodra je een Care Package dopt, probeert iedereen hem te stelen. Je moet echt een keer doodgaan, en dan pas je Care Package gebruiken.

Geplaatst:
comment_1533743

@Powerpats:

Hoe ver je kan schieten.

Schiet je 1 keer mis dan?

Nee maar de eerste keer gingen zo nog niet dood ik moest met een geluidsdemper altijd twee keer schieten. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.