Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1533751

Dat komt doordat de Range van je wapen met demper drastisch vermindert. Daardoor heeft de kogel veel minder energie als ie in je slachtoffer komt. Dus snipen met demper komt meer op het mid-range, dat ze je niet zien op de map, maar je kunt dan wel killen.

Geplaatst:
comment_1533767

Kan je vinden bij Barracks > Killstreaks. Je hebt een boel verschillende killstreak rewards, oftewel handige dingen die je krijgt als je een x aantal mensen killt zonder zelf dood te gaan. Hetgeen jij bedoelt is de predator missile, een raket die afgevuurd wordt door een heli, die de persoon dan kan besturen.

Geplaatst:
comment_1533771

Dat is een killstreak, aantal mensen achter elkaar killen dus zonder dood te gaan :puh:

Dat weet ik maar hoe laat je die raket versnellen?

Met op de PS3 R1 en bij de Xbox denk ik RB.

Wie wilt er een keer met mij Spec Ops doen op Veteraan? :puh:

@ hieronder :puh: was eerder xD

Edit : Nog eens @ hieronder >.< flauw hoor maar info is genoeg want je kunt ook niet echt op dat filmpje zien hoe het moet

Bewerkt: door GunsNroses61

Geplaatst:
comment_1533772

Dat je in de vlucht ineens nog veel sneller gaat, dus niet meer in normale val, maar dan hoor je dat de raketten ook aan gaan? Bij de PS versie is het de schiet-button (R1), ik denk bij Xbox dan dus ook RB, PC weet ik niet.

edit: Dit filmpje is denk ik wat jij bedoelt.

@hierboven: buhbubhbuhbubhbwljaksadflalfa

Maar jij hebt geen filmpje :engel: En dat is pas echte ownage.

Bewerkt: door Gijsso

Geplaatst:
comment_1533802

Ik heb hem op pc, vele malen beter ; enige nadeel is geen console, en de host picking op non-dedicated mag ook wel wat beter ( te veel hosts met lag gekozen )

edit : predator gaat op pc sneller met LMB

Bewerkt: door commando

Geplaatst:
comment_1533835

Range bestaat niet in Call of Duty. Alle kogels gaan altijd door, en kennen geen eindpunt zoals ze dat kennen in andere spellen. Bij GTA IV bijvoorbeeld, na een bepaalde afstand kan je iemand niet raken, en wanneer je een meter dichtbij komt kan dit wel. Call of Duty kent dit alleen voor shotguns, alle andere wapens niet.

De ingame statistieken 'liegen' je dan ook maar wat voor, ze kloppen vaak niet of moeten anders geïnterpreteerd worden. Dat je 'range' minder zou worden is dus ook onzin, wat er gebeurt is dat kogels minder sterk worden over afstand. Ik zal het even uitleggen aan de hand van een voorbeeld, afstanden zijn niet waar en maar echt een voorbeeld.

• De FAL dood dichtbij in 2 shoten
  • Wanneer het doelwit verderweg is, gaat dit in 3 schoten.
  • Laten we zeggen dat de grens op 50 meter ligt. Minder betekend 2 schoten, meer 3.

Nu komt de demper in beeld:

Deze laat hem niet op iets van 100 meter stoppen of iets dergelijks, maar verminderd de 50 meter. Dus nu dood hij tot aan, bijvoorbeeld, de 30 meter in 2 schoten, en bij meer in 3. Dempers op snipers hebben naar mijn gevoel een zeer nadelig effect, vooral op de Intervention als bolt action zijnde en de M82 met zijn vele recoil. Bij de Walther en de EBR is het minder door de lage terugslag, maar je verminderd zeer zeker de mogelijkheid voor 1S1K's.

Zo doet FMJ ook niet meer schade oid, maar vervangt gewoon Deep Impact uit MW. (Minder schade reductie wanneer je iemand door een object heen raakt)

Geplaatst:
comment_1533873

Dat je in de vlucht ineens nog veel sneller gaat, dus niet meer in normale val, maar dan hoor je dat de raketten ook aan gaan? Bij de PS versie is het de schiet-button (R1), ik denk bij Xbox dan dus ook RB, PC weet ik niet.

Bij PS3 schiet je met R1, bij 360 met RT (R2 voor PS3). Dus als je op de Xbox een Predator Missle sneller wilt laten vallen moet je RT gebruiken ;)

Geplaatst:
comment_1533897

Ik was van de week in een map en toen had de tegenstander 25 kills gemaakt zonder dood te gaan en daardoor kon hij de Nuke activeren. Wel lachen als dat ding neervalt en iedereen dood is + de mode is afgelopen. :puh:

Geplaatst:
comment_1533932

Ben ook nog nooit genuked. Wil het voorde gein wel een keer meee willen maken, en ook wel gebruiken, maar zo verpest je het wel een beetje voor de andere. Jij bent dan wel ownage, maar toch wel naai voor de andere die misschien ook wel lekker gingen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.