Jump to content
Geplaatst:
comment_1296891

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Ik zal deze post niet meer bewerken omdat er de laatste tijd gigantisch veel nieuws uitkomt en omdat er ook een klein deel niet van waar is, wat je het beste kan doen ik gewoon op de nederlandse CallofDuty site kijken, hier staat altijd het laatste nieuws, de site kan je HIER vinden.

mw2q.png

Het grote (CoD) Modern Warfare 2 Topic!

De game is aangekondigd op 10 november 2009 voor de PS3, Xbox 360 en de PC. Activision probeert te zorgen voor een Wereldwijde Realese. De Debut Teaser trailer is er ook al:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6R_EiOZYImg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Weer een nieuwe teaser, nu ook gameplay.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=OZ7V5dfgwuI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De vraag in dit topic was eerst, wat verwacht je van Cod MW2?

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

• Reacties 5.9k
  • Bezichtigingen 307.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Komt Call of Duty Modern Warfare 2 naar de Wii? Ik wist zeker van niet, maar ik kreeg net een speelgoedgidsje van de Bart Smit, en daar stond een lijste met platforms bij, waaronder de Wii? Many Than

• Ja. Wees trots op zulke prestaties, het gaan waarschijnlijk de enige zijn in je leven .

• Nog 2 headshots en ik heb red tiger met me tar-21 Maar ik heb nu ook ACR, daarmee zit ik de hele tijd want die ownt fking hard Binnen 1 potje al gelijk woodland vrijgespeeld ermee ^.^ geniaal fil

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1539747

Ik ben bij: Special Ops => Split Screen => Charlie => Snatch and Grab. De eerste Juggernaut hebben we dood, maar hoe krijgen we de tweede? Die wil de hele tijd niet. Iemand een oplossing?

Geplaatst:
comment_1539764

Ik ben bij: Special Ops => Split Screen => Charlie => Snatch and Grab. De eerste Juggernaut hebben we dood, maar hoe krijgen we de tweede? Die wil de hele tijd niet. Iemand een oplossing?

Wat bedoel je met "die wil de hele tijd niet"? Verschijnt hij niet of wil hij niet dood? Voor de eerste heb ik geen oplossing (ik heb namelijk nog geen snatch and grab gespeeld), voor andere schiet he met de zwaarste wapen die je hebt neer.

Geplaatst:
comment_1539776

Degelijke dekking zoeken, elkaar helpen, zware wapens gebruiken en flashbangs. Laatste zijn heel gemakkelijk, daarmee zijn ze even verdoofd, en kun je ze doden. Wanneer je bijvoorbeeld een M82 (.50 sniper) kun je er dan gewoon heen lopen en vanaf de heup er genoeg kogels in jagen totdat hij dood is. Maar ik weet zo 123 niet of je over .50 wapens beschikt in dit level, volgensmij namelijk niet? In iedergeval start je als het goed is met een Intervention, deze is ook zeer krachtig maar is bolt action. Dus daarvoor moet je wel wat afstand hebben. Mocht hij te dichtbij zijn, geef 'm een flashbang cadeau en begin op zijn hoofd te knallen met een zwaar machinegeweer. Assault rifles werken ookwel, maar LMGs zijn vele malen beter. Je kunt er lang mee schieten door het grote aantal kogels, en vaak ook nog een zwaar kaliber. Mik overigens op zijn hoofd, het glaasje voor zijn gezicht is het zwakste punt, dus mik daarop wanneer dat even kan. Ook is het niet onverstandig om meerdere flashbangs te gebruiken, wanneer hij weer op het punt staat overeind te komen. Werk als een team om hem geflashed te houden, en hem te doden.

Geplaatst:
comment_1539867

Ik heb een vraagje...

Ik heb de game nu voor PC en ik ben van plan hem ook voor Xbox 360 te halen. Waar ik maar niet achter kan komen: Zit er een co-op functie in de single player voor Xbox 360? Ik heb iets gelezen over het unlocken ervan na het uitspelen van de storyline, maar ik vind het nogal onduidelijk.

Je hebt wel spec-ops, daarbij kan je met 2 spelers(via splitscreen of online) een missie doen, maar om de echte storyline te spelen in co-op kan volgens mij niet. Ik heb de storyline op regular uitgespeeld en ben die functie nog niet tegen gekomen (PS3). Ik zal nog wel een keer goed kijken.

Ik bedoelde ook niet per se de storyline, maar het co-op kunnen doen na het uitspelen. Maar het zit er dus in, das mooi :)

De storyline kun je alleen in je eentje spelen. Je unlockt niks na het uitspelen op Veteran. Alleen Spec-Ops is mogelijk in je eentje, splitscreen of co-op online.

Voor S&G (Spec-Op):

Blijf je Intervention bij je houden, een paar schoten daarmee en een Juggernaut is zo dood. Ook is het handig om in het begin je andere wapen te ruilen voor één met Thermal.

Geplaatst:
comment_1540078

Wat is jullie tactiek in de multi-player? Want ik blijf maar meer deaths dan kills krijgen..

Taktiek zoeken die je het beste vindt. :puh:

Grote maps met beplanting: Sniper + thermal + silence

Grote map + veel bebouwing: SMG + Marathon + Lightweigt

Kleine map: idem

Zo doe ik het. kd ratio is nu iets van 4:5. Kan beter, maar ik heb iets gebroken en schrijven ofzo of pc lukt niet, ddys dan maar xboks.

Geplaatst:
comment_1540079

PS3

Maak een goede kit. Deze moet echt Stopping Powaaah bevat als je kills wilt maken in Non-hardcore gamemodes. Als je Hardcore gamemodes speelt moet je Hardline aanzetten. Hiermee scoor je zeer snel killstreak en dus nog meer kills.

Geplaatst:
comment_1540083

Het is vooral belangrijk dat je in beweging blijft, maar wel onopvallend. Dus dicht langs muren lopen in plaats van door het open veld. Verder wat sommige hier al zeiden; zorg dat je een Thermal Scope krijgt op een sniper en op je assault wapen een heartbeat sensor of een sight. En vooral dat kaartje linksboven in de gaten houden. Dan kun je zien waar ze schieten en dan een beetje gokken waar ze naar toe lopen (dus bedenken hou jij het zou doen). Verder is het veel oefenen en de maps leren kennen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.