Geplaatst: 12 maart 200916 jaren comment_1297026 ik wil graag weten hoe ik de transfender fix mod moet installeren
Geplaatst: 12 maart 200916 jaren comment_1297030 ik wil graag weten hoe ik de transfender fix mod moet installeren Kijk in de Readme? Die zit er niet voor niks bij? Maar volgens mij moet je het bestand carmods.dat in de data folder van je SA vervangen.[/font]
Geplaatst: 12 maart 200916 jaren Auteur comment_1297391 ik wil graag weten hoe ik de transfender fix mod moet installeren Kijk in de Readme? Die zit er niet voor niks bij? Maar volgens mij moet je het bestand carmods.dat in de data folder van je SA vervangen.[/font] daar staat alleen in: plaats het volgende bestand in in de data map van gta sa klaar
Geplaatst: 12 maart 200916 jaren comment_1297444 ik wil graag weten hoe ik de transfender fix mod moet installeren Kijk inderdaad, zoals Articlight al zei, in de Readme daar staat alleen in: plaats het volgende bestand in in de data map van gta sa klaar Dan doe je dat toch Je hebt nog geen problemen gemeld o.i.d Apple-Mac
ik wil graag weten hoe ik de transfender fix mod moet installeren