ik heb 2 Topics gedownload 1=hoe moet je motors pimpen en 2= pim my ride mod instalatie probleem.
in ze alle 2 komt er uit": een brobleempje met cleo3
1ste probleem: Ze hebben me vaak gezecht lees de read me dat heb ik ook al vanaf het eerste moment gedaan ( nu heb ik het over de readme van de mod) daar in staat dat ik cleo3 moet instaleeren dat heb ik gedaan daar moest ik natuurlijk ook de readme van lezen maar daar staat nix in aleen deze site HTTP://GTAMANIACO.WORDPRESS.COM
met die informatie heb ik cleo geinstaleerd daar in stond dat ik cleo.asi in de hoofd map moest zetten waar ik gta sa heb geinstaleerd dat heb ik uiteraard gedaan maar doodrdat bestandje crachte mijn spel toen ik dat bestandje weg dee toen deed hij het weer maar dan doet deze mod het niet meer ( http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=4729 )
2de probleem: hoe instaleer je bovendien die mod IK HEB DE READ ME GELEZEN want ik snap het niet met de neon ik zal even een stuk(je) van de read me laten zien: 3. Install Neon objects , 4 different variations
Use allways only one NeonA.cs of the 4 different Neon Install variations
3.A.) Install Neon objects in gta3.img
-Replace following original object files with the object files
of folder:
NEONtogta3img
arrow.dff
tar_civ2.dff
tar_gun1.dff
tar_gun2.dff
twoplayer.dff
-Add following object files of folder: NEONtogta3img to gta3.img
tehneon.txd
tehneon.col
-copy the NeonA.cs of the folder NEONtogta3img into GTASA\CLEO - folder
3.A.B.)Option_HaloEffect
The default neonA.cs installs only tube object to your vehicles
To attach "U-ground Halo"-lights:
-copy the NeonA.cs of the folder Option_HaloEffectgta3img into GTASA\CLEO - folder
-copy effects.fxp into GTASA\models - folder
-copy effectsPC.txd into GTASA\models - folder
3.B.) Install Neon objects with extern neon.img
-copy neon.img into GTASA\models - folder
-copy neon.ide into GTASA\data\maps\generic - folder
-copy the NeonA.cs of the folder NEONandneonimg into GTASA\CLEO - folder
- Open the file gta.dat, located on your DATA folder, with notepad,
scroll down until you see a lot of lines, all starting with IDE DATA\MAPS\...
Add this line there:
IMG MODELS\NEON.IMG
scroll down until you see a lot of lines, all starting with IDE DATA\MAPS\...
Add this line there:
IDE DATA\MAPS\generic\neon.IDE
or copy the including gta.dat to GTASA\data
3.B.B.)Option_HaloEffect with neon.img
The default neon.cs installs only tube object to your vehicles
To attach "U-ground Halo"-lights:
-copy the NeonA.cs of the folder Option_HaloEffectNeonimg into GTASA\CLEO - folder
Heey allemaal.
ik heb 2 Topics gedownload 1=hoe moet je motors pimpen en 2= pim my ride mod instalatie probleem.
in ze alle 2 komt er uit": een brobleempje met cleo3
1ste probleem: Ze hebben me vaak gezecht lees de read me dat heb ik ook al vanaf het eerste moment gedaan ( nu heb ik het over de readme van de mod) daar in staat dat ik cleo3 moet instaleeren dat heb ik gedaan daar moest ik natuurlijk ook de readme van lezen maar daar staat nix in aleen deze site HTTP://GTAMANIACO.WORDPRESS.COM
daar had ik nix aan dus... toen heb ik maar gewoon op http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...95&hl=cleo3
met die informatie heb ik cleo geinstaleerd daar in stond dat ik cleo.asi in de hoofd map moest zetten waar ik gta sa heb geinstaleerd dat heb ik uiteraard gedaan maar doodrdat bestandje crachte mijn spel toen ik dat bestandje weg dee toen deed hij het weer maar dan doet deze mod het niet meer ( http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=4729 )
2de probleem: hoe instaleer je bovendien die mod IK HEB DE READ ME GELEZEN want ik snap het niet met de neon ik zal even een stuk(je) van de read me laten zien: 3. Install Neon objects , 4 different variations
Use allways only one NeonA.cs of the 4 different Neon Install variations
3.A.) Install Neon objects in gta3.img
-Replace following original object files with the object files
of folder:
NEONtogta3img
arrow.dff
tar_civ2.dff
tar_gun1.dff
tar_gun2.dff
twoplayer.dff
-Add following object files of folder: NEONtogta3img to gta3.img
tehneon.txd
tehneon.col
-copy the NeonA.cs of the folder NEONtogta3img into GTASA\CLEO - folder
3.A.B.)Option_HaloEffect
The default neonA.cs installs only tube object to your vehicles
To attach "U-ground Halo"-lights:
-copy the NeonA.cs of the folder Option_HaloEffectgta3img into GTASA\CLEO - folder
-copy effects.fxp into GTASA\models - folder
-copy effectsPC.txd into GTASA\models - folder
3.B.) Install Neon objects with extern neon.img
-copy neon.img into GTASA\models - folder
-copy neon.ide into GTASA\data\maps\generic - folder
-copy the NeonA.cs of the folder NEONandneonimg into GTASA\CLEO - folder
- Open the file gta.dat, located on your DATA folder, with notepad,
scroll down until you see a lot of lines, all starting with IDE DATA\MAPS\...
Add this line there:
IMG MODELS\NEON.IMG
scroll down until you see a lot of lines, all starting with IDE DATA\MAPS\...
Add this line there:
IDE DATA\MAPS\generic\neon.IDE
or copy the including gta.dat to GTASA\data
3.B.B.)Option_HaloEffect with neon.img
The default neon.cs installs only tube object to your vehicles
To attach "U-ground Halo"-lights:
-copy the NeonA.cs of the folder Option_HaloEffectNeonimg into GTASA\CLEO - folder
-copy effects.fxp into GTASA\models - folder
-copy effectsPC.txd into GTASA\models - folder
kunnen jullie me helpen